Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverini mielestä olen sekä tyhmä, tylsä että hullu - mitä olisi tehtävissä?

Vierailija
01.11.2020 |

Kaverini on useamman kerran väittänyt minua umpihulluksi ja haukkunut tyhmäksi. Olen ihan asiallinen ja vastuullinen kansalainen (akateemisesti koulutettu ja työssäkäyvä), mutta huonoitsetuntoinen. Olen saanut myös oikeasti hyvät pisteet äo-testistä, mutta olen aika kömpelö sosiaalisissa tilanteissa ja aika jäykästi pidän omista näkemyksistäni kiinni ja vaikutan myös saman kaverini mielestä kuulemma jotenkin äärimmäisen tylsältä ihmiseltä.

En tiedä, miten voisin muuttaa itseäni sellaiseksi, että vaikuttaisin keskiverrommalta (ja siis vähemmän hullulta) sekä miten voisin kehittää älyllistä kapasiteettiani siten, ettei minua enää pidettäisi tyhmänä. Olisiko ideoita?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä varmasti tietämättäsi painelet kaverissasi juuri oikeita nappuloita, jonka vuoksi hän ärsyyntyy, turhautuu, tms.

Vika ei tietenkään ole sinun. Mutta jotain yhteensopimattomuutta teissä on.

Vierailija
22/24 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi ei ole mikään kuningatar joka on aina oikeassa kaikessa. Miksi siis uskot hänen sanojaan? Katkaise välit. Ei hän ole kaverisi vaan kiusaaja.

Vierailija
24/24 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan auttaisi, jos tietäisi missä tilanteessa sinua arvostellaan.

Tuttavani ei osaa käyttää rahaa. Ostaa jatkuvasti osamaksulla kaikkea. Monta kertaa on tehnyt mieli sanoa jotain, mutta voiko 45 v oppia enää ?

Yksi on mielummin työtön, kun hakisi mitään töitä. Mikään ei ole tarpeeksi hyvä hänelle. Puhuu, kun palanderin vaimo , oon käynyt niitä ja niitä koulutuksia, 10 v sitten.

Toivon joku sanoisi heille ja potkasis persuksille