Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkä parisuhde takana ja nyt etsin uutta miestä ja olen järkyttynyt

Vierailija
01.11.2020 |

Haluaisin vanhanaikaisen miehen. Siis sellaisen, joka huolehtii naisesta ja tekee ns. miesten työt. Ja minä sitten tekisin ne ns. naisten työt.

En tarkoita, että haluan alkaa elätiksi. Oma työ on ja pystyn itseni elättämään. Mutta haluaisin miehen, joka suojelee minua kaikelta uhkaavalta eikä oleta, että osaisin vaihtaa autoon renkaat.

Nykyään tästä ei edes pysty keskustelemaan, kun kaikki luulevat trolliksi. Ilmeisesti nykyaikana naisten ja miesten pitää olla niin tasa-arvoisia, ettei tällaista sovi edes kysyä.

Miten tässä nyt näin on käynyt? Parikymmentä vuotta sitten tämä oli vielä ihan validi ajatus puolisoa etsittäessä.

Kommentit (235)

Vierailija
221/235 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusinat pullasta kirjoitti:

Ei sulle kouluaikoina tuollaiset kelvannut. Nykyään on kova juttu riemuita sateenkaaresta ja kapinoida kaikkea sukupuolirooleja vastaan. Katso kanssasisariisi, sieltä niitä syypäitä tähän tilanteeseen löytyy.

Mikä pakkomielle teillä ulikoilla on vinkua äärimielisten perään? Toisaalta parempi meille tavisnaisille, että mielenterveysongelmaiset eivät roiku meidän perässä. Osataan arvostaa tervepäisiä niin nuorina kuin vähän vanhempinakin.

Vierailija
222/235 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on jo vuosikausia paasattu kuinka epäreilu se vanhatyönjako oli naisen kannalta. Kuulemma naisen piti raataa ja miehelle jäi vain "pikkuhommia" jonka takia miehen kuuluu sitten tehdä osa yhteisistä hommista pl. ne mitä nainen kokee mukavina.

Jos näin on, miksei muka miehiä suosiva työnjako kelpaa?

Kaikki miehen työt ovat p-skamaisia. Siksi te naiset ette halua tehdä niitä. Minua ei kiinnosta vääntää pakkasessa jäätyneitä pultteja irti tai raahata v-ttumaisessa asennossa jotain painavaa kaappia portaissa. Mieluummin teen pari tuntia kivoja sisähommia kuin vartin miesten hommia.

Ei kiinnosta olla valpas suojelija joka hyppää toimintaan nanosekunnissa; minäkin tykkään olla ihan omissa ajatuksissani, aivan kuten naisetkin.

Etenkään ei kiinnosta ottaa miehen roolia ellei nainen ole naisellinen. Ja harva teistä nykyään on. Entisajan nainen jonka mies sai oli nuori, hoikka, timmi, naisellinen, sävyisä, jne.

Nykynainen on keskimäärin ylipainoinen, haluaa pariutua vasta 25-35v tienoilla, kiroilee, ottaa tatskoja eikä kunnioita miestään. Eikä oikeasti vakiinnu, vaan yli 50% todennäköisyydella ottaa eron.

Tuollainen nainen ei herätä miehessä suojelijan haluja, edes niissä joita naisen suojeleminen kiinnostaisi. Se että tykkäät leipoa tai sisustaa, ei riitä.

Eli tervetuloa vuoteen 2020. Tee itse omat hommasi, älä u.lise miksei löydy miestä tekemään niitä sinun puolestasi.

Yleensä minä teen kaikki kotityöt ja kun aika raahata jotain veemäistä kaappia niin minä olen toisessa päässä kantamassa. Että jos miehet nyt jaksaisi edes puolet niistä omista hommistaan vastineeksi siitä kun saa 365 päivää vuodessa hotellitason ylläpitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/235 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat naiset on niitä viimeisiä, jotka tahtovat passatakseen jonkun laiskan retaleen. Kun ovat passaamasta kerran päässeet, uutta passattavaa ei oteta, osataan olla yksinkin.

Tämä. Yksi pitkä avioliitto päättyi ja lapsetkin lentävät kohta pesästä. Enää en huoli miestäni saman katon alle asumaan. Uusi suhde toimii loistavasti, kun kumpikin pyörittää omaa arkeaan erillään ja yhdessä vietetään laatuaikaa. Tosin mies on vihjaillut siihen suuntaan, että muutetaan yhteen sitten joskus, kun molempien lapset ovat muuttaneet pois, mutta tuskinpa lämpenen ajatukselle. n49

Vierailija
224/235 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos se töiden jakaminen on tärkeintä, niin et tarvitse parisuhdetta. Nykyään on sellainen kuin aviomiespalvelu. Talkkari, mitä niitä on? Soitat ja sieltä tulee jantteri hoitamaan renkaat ja systeemit. 

Pesäpallomaila ulko-oven viereen niin ulkoiset uhkat on hoideltu.

Kadehdittavan avara eteinen. Minun asunnossani on tasan kaksi paikkaa jossa mahtuu heiluttamaan pesäpallomailaa.

Vierailija
225/235 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tälläinen mies. Alussa oli ihanaa ja sitten vähän vaikeampaa kunnes sain iskostettua hänen päähänsä että rajansa kaikella eikä tosiaan ole oikeen mitään miltä minua "suojella". Käytös alkoi ajautua kontrolloimisen puolelle, en kuulemma olisi saanut tehdä sitä ja tätä koska "jotain voi sattua". Oli aika ultimatumin paikka, joko lähden tai mies hellittää. Onhan tuo seksuaalisesti vetoavaa mutta arjessa ei toimi. 

Vierailija
226/235 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihanaa, kun mies etsii miestä. Koska aloitus on miehen.

Tai sitten hieman vanhemman naisen. Tunnen muutaman noin 50-60-vuotiaan naisen, joka kaipailee juuri tällaista miestä.

Teiltä kommentoijilta vain välillä unohtuu, että vanhojakin ihmisiä on olemassa eivätkä he kaikki ole nykyiaikaisia "voimaantujia".

Ja sulleko vanhemmat naiset avautuu, että olisipa kiva päästä piikomaan jollekin äijälle? Älä valehtele, KUKAAN ei usko sinua.

Vierailija
227/235 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on jo vuosikausia paasattu kuinka epäreilu se vanhatyönjako oli naisen kannalta. Kuulemma naisen piti raataa ja miehelle jäi vain "pikkuhommia" jonka takia miehen kuuluu sitten tehdä osa yhteisistä hommista pl. ne mitä nainen kokee mukavina.

Kaikki miehen työt ovat p-skamaisia. Siksi te naiset ette halua tehdä niitä. Minua ei kiinnosta vääntää pakkasessa jäätyneitä pultteja irti tai raahata v-ttumaisessa asennossa jotain painavaa kaappia portaissa. Mieluummin teen pari tuntia kivoja sisähommia kuin vartin miesten hommia.

Ei kiinnosta olla valpas suojelija joka hyppää toimintaan nanosekunnissa; minäkin tykkään olla ihan omissa ajatuksissani, aivan kuten naisetkin.

Etenkään ei kiinnosta ottaa miehen roolia ellei nainen ole naisellinen. Ja harva teistä nykyään on. Entisajan nainen jonka mies sai oli nuori, hoikka, timmi, naisellinen, sävyisä, jne.

Nykynainen on keskimäärin ylipainoinen, haluaa pariutua vasta 25-35v tienoilla, kiroilee, ottaa tatskoja eikä kunnioita miestään. Eikä oikeasti vakiinnu, vaan yli 50% todennäköisyydella ottaa eron.

Tuollainen nainen ei herätä miehessä suojelijan haluja, edes niissä joita naisen suojeleminen kiinnostaisi. Se että tykkäät leipoa tai sisustaa, ei riitä.

Eli tervetuloa vuoteen 2020. Tee itse omat hommasi, älä u.lise miksei löydy miestä tekemään niitä sinun puolestasi.

Sinä luuseri et edes pysty itsestäsi huolehtimaan, niin älä höpise suojelusta. Luokamiesaika on ohi.

Kuinka usein ostat ison kaapin, ilman kotiinkuljetusta? Kuule ne kaapit kannetaan yhdessä parisuhteessa, ei niitä kukaan yksin kanna. Minkä tietäisit, jos joskus olisit ollut suhteessa.

Minä en ole ostanut sellaista isoa kaappia koskaan, kun nykykaapit on monessa pahvilaatikossa, eli mitkä on ne miehen työt? Renkaat vaihtaa firma, 20 e kerta. Huonekalujen kokoaminen on helppoa, eikä yhtään edellytä mulkkua.

Mitä ihmeen miesten töitä siis on?

Vierailija
228/235 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi mies joka on poliisi tai puolustusvoimissa.

Ammattisotilaat on miehekkäitä, konservatiivisia ja osaavat puolustautua tarvittaessa. Ja nykyään pitää myös olla pääkoppa kunnossa, psyyketestit, huumetestit ja rikostausta karsii kaikki ei-sopivan aineksen.

Eli iske joku turvallisuusalalta oleva.

Tämä ei valitettavasti aina pidä paikkaansa. Voi olla pääkoppa ihan kunnossa töissä mutta kotona täysi psykopaatti. Paras neuvoni on käyttää riittävästi aikaa tutustumiseen ennen yhteenmuuttoa, häitä tai lapsia. Rakkauden ensihuumassa tehdyt valinnat ei aina ole niitä järkevimpiä. 

Vierailija
229/235 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten töitä ei vaan kaupungissa ole, kun taas ruokaa pitää laittaa ja siivota joka päivä. Fiksu mies tajuaa, että hänen on tehtävä osansa.

Vierailija
230/235 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä luuseri et edes pysty itsestäsi huolehtimaan, niin älä höpise suojelusta. Luokamiesaika on ohi.

Kuinka usein ostat ison kaapin, ilman kotiinkuljetusta? Kuule ne kaapit kannetaan yhdessä parisuhteessa, ei niitä kukaan yksin kanna. Minkä tietäisit, jos joskus olisit ollut suhteessa.

Minä en ole ostanut sellaista isoa kaappia koskaan, kun nykykaapit on monessa pahvilaatikossa, eli mitkä on ne miehen työt? Renkaat vaihtaa firma, 20 e kerta. Huonekalujen kokoaminen on helppoa, eikä yhtään edellytä mulkkua.

Mitä ihmeen miesten töitä siis on?

Kuten sanoin jo aikaisemmin:

Jos miesten töitä ei ole eikä miehen roolille ole enää tarvetta, miksi naiset kitisevät kun ei löydy miehen roolin täyttävää ja miesten työt hallitsevaa miestä?

Tähän kysymykseen ei vain tule vastausta.

Vierailija
231/235 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh, onpa aggressiivisia vastauksia. Eikö oikeasti ole ok etsiä itselleen vanhanaikaista miestä?

Vierailija
232/235 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni totesi joskus netissä, että elättää minut mielellään, koska olen niin hyvä vaimo. Hänet haukuttiin pystyyn, minut myös. 

No, kukin tavallaan. 

Vierailija
233/235 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain miehet tykkäävät toppahousuista ja naiset hameista!

Vierailija
234/235 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni totesi joskus netissä, että elättää minut mielellään, koska olen niin hyvä vaimo. Hänet haukuttiin pystyyn, minut myös. 

No, kukin tavallaan. 

Jos minä todella olisin jostain naisesta kiinnostunut ja haluaisin juuri hänet, niin aivan varmasti olisin valmis maksamaan talouteen rahaa, jos minulla rahaa niin paljon olisi. Mutta jos olen jo alun alkaen vähän, että nainen on sinne päin, niin sitten mennään 50/50.

Vierailija
235/235 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla tissit, perse ja tussu vielä kunnossa? Voisin tulla koeajolle ja jos läpäiset ajotestin voidaan puhua muustakin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi