Käytätkö AirBnb:tä? Kokemuksia?
En ole vielä uskaltanut AirBnb:tä kokeilla. Hinnat on niin paljon edullisempia että tekisi mieli kokeilla. Onko ne yleensä luotettavia vai saanko jännittää pääsenkö asuntoon? Ja onko tullut yllätyksiä vastaan?
Kommentit (29)
7 kertaa olen käyttänyt, maat Espanja, Italia, Unkari, Ranska, Saksa, Hollanti ja Eesti. Hyvin meni, ei mitään vaikeuksia.
Latviassa oltiin viime vuonna ja käytettiin Airbnb. Hyvät kokemukset .
Valittiin sellainen kämppä missä oli paljon arvioita. Ettei ihan sokkona otettu ekaa kämppää.
Olen käyttänyt useita kertoja Suomessa ja pari kertaa Italiassa ja Saksassa. Tänään juuri taas varasin talvilomaviikolle majoituksen AirBnb:n kautta.
Hyvät kokemukset on meilläkin, erityisesti ilahdutti Italiassa, kun "emäntä" tuli palauttamaan rahan mikä oli maksettu liikaa. En muista tarkkaan miten se meni, mutta ei oltaisi itse tajuttu edes tuota liikamaksua.
Lapsellani oli pari oharia heidän Balkaninreissullaan, mutta saivat niistä rahat takaisin ja myös loppujen lopuksi paremma kämpän mitä alunperin olivat varanneet.
Olen käyttänyt
Ranska, Dominikaaninen tasavalta, Italia, Suomi, Kroatia
Oon käyttänyt Suomessa ja pelkästään hyviä kokemuksia on ollut.
Suomessa ja aurinkorannikoilla olen ollut. Ei moittimista.
Mä olen vuokrannut kämppääni ja pääasiassa hyviä vuokralaisia. Tässä linkki Airbnb, https://www.airbnb.fi/r/anttijoelviljamil2
Linkin kautta saat rahaa ensimmäisen varauksen jälkeen
Kyllä!
Lähes poikkeuksetta hyvät kokemukset. Yksi oli huono, koska oli siivoton. Mutta onpa ollut joskus hotellikin.
Vierailija kirjoitti:
7 kertaa olen käyttänyt, maat Espanja, Italia, Unkari, Ranska, Saksa, Hollanti ja Eesti. Hyvin meni, ei mitään vaikeuksia.
Eesti on suomeksi Viro.
Pelkästään hyviä kokemuksia niin Suomessa kuin ulkomaillakin. Sivustolla olleet kuvaukset ja arviot kannattaa lukea. Etenkin arvioista saa hyvää tuntumaa, kannattaako ko. kohdetta harkita.
Vierailija kirjoitti:
Se on Airbnb, ei AirBnb.
Mitä väliä? Kaikki muut paitsi sinä ymmärsivät mistä puhutaan.
Useita kertoja olen käyttänyt ja monissa eri maissa. Juuri palasin Italiasta Airbnb lomalta. Luen aina kommentit ja pyrin valitsemaan supermajoittajan. Aina on ollut todella hyviä paikkoja ja majoittuminen ollut sujuvaa.
Vaihtelevia. Joidenkin kanssa ollut ylimääräistä säätöä avainten kanssa, välillä taas ei ole ollut varmuutta onko varaus mennyt perille ja majoittajaan ei ole saanut yhteyttä. Välillä ollut tuplabuukkauksia. Majoituspaikkojen arvosteluista ei todellakaan tule nämä aina ilmi. Sitten taas ollut aivan loistavia kokemuksia ja yllätyksiä.
Nykyisin kyllä suosin enemmän hotelleja tai majoituksia joihin kirjaudutaan avainkoodilla.
Airbnb on loistava vaihtoehto, jos on kohteessa yhtään pidempään tai isommalla porukalla. Olemme majoittuneet Airbnb:n kautta Virossa, Puolassa, Italiassa, Espanjassa, Sloveniassa, Portugalissa ja Kroatiassa. Ens viikolla lähdetään Albaniaan, jossa myös Airbnb. Kaikki asunnot ovat olleet hyviä, ei isoja moittimisia. Joskus omistajat ovat olleet hyvin ystävällisiä, toisia taas ei näkynyt koko loman aikana. Yhteydenpito on toiminut joka tapauksessa. Suosittelen!
Ennen varausta suosittelen katsomaan Hostel- elokuvat. Ainakin ekan.
Hyvät kokemukset suomesta monesta kohteesta ja ruotsi, tanska, viro. Mieluummin majoitun airbnb kuin hotellissa. On tilaa ja persoonallisia kohteita sekä pääsee paikalliseen elämään.
Onko kukaan saanut tuliaisena luteita tai syyhyä?
Hyvät kokemukset vuokrauksesta. Mutta tää toiminta loppuu kun kunnat ja kaupungit kieltää sen. Eihän Suomessa saa mitään yrittää tienaa vielä liikaa voi tätä kateutta. Muualla maailmassa toimii hyvin mutta ei kyllä Suomessa.
Minulla on vain hyviä kokemuksia