Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö AirBnb:tä? Kokemuksia?

Vierailija
22.01.2024 |

En ole vielä uskaltanut AirBnb:tä kokeilla. Hinnat on niin paljon edullisempia että tekisi mieli kokeilla. Onko ne yleensä luotettavia vai saanko jännittää pääsenkö asuntoon? Ja onko tullut yllätyksiä vastaan?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain hyviä kokemuksia

Vierailija
2/29 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 kertaa olen käyttänyt, maat Espanja, Italia, Unkari, Ranska, Saksa, Hollanti ja Eesti. Hyvin meni, ei mitään vaikeuksia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latviassa oltiin viime vuonna ja käytettiin Airbnb. Hyvät kokemukset .

Valittiin sellainen kämppä missä oli paljon arvioita. Ettei ihan sokkona otettu ekaa kämppää.

Vierailija
4/29 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt useita kertoja Suomessa ja pari kertaa Italiassa ja Saksassa. Tänään juuri taas varasin talvilomaviikolle majoituksen AirBnb:n kautta.

Hyvät kokemukset on meilläkin, erityisesti ilahdutti Italiassa, kun "emäntä" tuli palauttamaan rahan mikä oli maksettu liikaa. En muista tarkkaan miten se meni, mutta ei oltaisi itse tajuttu edes tuota liikamaksua.

Lapsellani oli pari oharia heidän Balkaninreissullaan, mutta saivat niistä rahat takaisin ja myös loppujen lopuksi paremma kämpän mitä alunperin olivat varanneet.

Vierailija
5/29 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt

Ranska, Dominikaaninen tasavalta, Italia, Suomi, Kroatia

Vierailija
6/29 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyttänyt Suomessa ja pelkästään hyviä kokemuksia on ollut. 

Vierailija
7/29 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ja aurinkorannikoilla olen ollut. Ei moittimista.

Vierailija
8/29 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vuokrannut kämppääni ja pääasiassa hyviä vuokralaisia. Tässä linkki Airbnb, https://www.airbnb.fi/r/anttijoelviljamil2

Linkin kautta saat rahaa ensimmäisen varauksen jälkeen

Vierailija
9/29 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! 

Lähes poikkeuksetta hyvät kokemukset. Yksi oli huono, koska oli siivoton. Mutta onpa ollut joskus hotellikin. 

Vierailija
10/29 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7 kertaa olen käyttänyt, maat Espanja, Italia, Unkari, Ranska, Saksa, Hollanti ja Eesti. Hyvin meni, ei mitään vaikeuksia. 

Eesti on suomeksi Viro. 

Vierailija
11/29 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään hyviä kokemuksia niin Suomessa kuin ulkomaillakin. Sivustolla olleet kuvaukset ja arviot kannattaa lukea. Etenkin arvioista saa hyvää tuntumaa, kannattaako ko. kohdetta harkita. 

Vierailija
12/29 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Airbnb, ei AirBnb.

Vierailija
13/29 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on Airbnb, ei AirBnb.

Mitä väliä? Kaikki muut paitsi sinä ymmärsivät mistä puhutaan. 

Vierailija
14/29 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita kertoja olen käyttänyt ja monissa eri maissa. Juuri palasin Italiasta Airbnb lomalta. Luen aina kommentit ja pyrin valitsemaan supermajoittajan. Aina on ollut todella hyviä paikkoja ja majoittuminen ollut sujuvaa.

Vierailija
15/29 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelevia. Joidenkin kanssa ollut ylimääräistä säätöä avainten kanssa, välillä taas ei ole ollut varmuutta onko varaus mennyt perille ja majoittajaan ei ole saanut yhteyttä. Välillä ollut tuplabuukkauksia. Majoituspaikkojen arvosteluista ei todellakaan tule nämä aina ilmi. Sitten taas ollut aivan loistavia kokemuksia ja yllätyksiä.

Nykyisin kyllä suosin enemmän hotelleja tai majoituksia joihin kirjaudutaan avainkoodilla. 

Vierailija
16/29 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Airbnb on loistava vaihtoehto, jos on kohteessa yhtään pidempään tai isommalla porukalla. Olemme majoittuneet Airbnb:n kautta Virossa, Puolassa, Italiassa, Espanjassa, Sloveniassa, Portugalissa ja Kroatiassa. Ens viikolla lähdetään Albaniaan, jossa myös Airbnb. Kaikki asunnot ovat olleet hyviä, ei isoja moittimisia. Joskus omistajat ovat olleet hyvin ystävällisiä, toisia taas ei näkynyt koko loman aikana. Yhteydenpito on toiminut joka tapauksessa. Suosittelen!

Vierailija
17/29 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen varausta suosittelen katsomaan Hostel- elokuvat. Ainakin ekan.

Vierailija
18/29 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät kokemukset suomesta monesta kohteesta ja ruotsi, tanska, viro. Mieluummin majoitun airbnb kuin hotellissa. On tilaa ja persoonallisia kohteita sekä pääsee paikalliseen elämään.

Vierailija
19/29 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan saanut tuliaisena luteita tai syyhyä?

Vierailija
20/29 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät kokemukset vuokrauksesta. Mutta tää toiminta loppuu kun kunnat ja kaupungit kieltää sen. Eihän Suomessa saa mitään yrittää tienaa vielä liikaa voi tätä kateutta. Muualla maailmassa toimii hyvin mutta ei kyllä Suomessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi