Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on keino tuhota lasteni ja äitini välit äitini oman toiminnan ansiosta ja avulla, jos haluan

Vierailija
01.11.2020 |

Nauhoitan keskusteluani äitini kanssa, jossa hän vaahtoaa, miten lapseni käyttäytyi huonosti jossain tilanteessa, jossa minä olin lapseni kanssa kaksistaan ja jossa lapsi käyttäytyi ns. huonosti (mikäli kyseessä olisi aikuinen ja sillä mittarilla mitattaisiin).
Tekisin siitä tallenteen ja soittaisin lapselle.
Lapsi takuulla kauhistuisi, kun kuulisi, miten mummi ei tosiaankaan rakasta heitä, eikä ole terveen ihmisen tavoin esim. huolissaan siitä, miten lapsi loukkaantumisestaan selviytyi.

Kommentit (227)

Vierailija
81/227 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, kaksi tärkeää asiaa:

1. Lopeta yhteydenpito äitiisi.

2. Mene terapiaan, ja käy siellä ainakin muutama vuosi.

En lopeta, se ei muuttaisi mitään. Menneessä ja siinä, minkä hän on tuhonnut ja aiheuttanut.

Olen ollut 2 kertaa kelan korvaamassa psykoterapiassa. Eivät he osaa korjata mun rikottuja kokemuksia.

Ap

Miten niin ei muuttaisi mitään se että lopetat yhteydenpidon äitiisi? Tietenkin se muuttaisi. Sinun on lopetettava roikkuminen tuossa ihmissuhteessa.

Mene nyt vain uudestaan sinne psykoterapiaan ja etsit uuden terapeutin. Mikään muu ei nyt tilanteessasi auta. Näiden asioiden kanssa tehdään töitä vuosia, ja se vaiva täytyy vaan nähdä.

Eihän muuttaisi. Ei äitini minua tänään milläänlailla loukannut eikä satuttanut.

Ja mä haluan että hän saa kokea samaa tuskaa, mitä teki minulle, se ei yhteyksiä katkomalla tapahdu.

Ja saatan etsiäkin terapeutin jossain vaiheessa, mutta en tiedä millaisen, että osaisi korjata minut rikkoneet asiat.

Ap

Vierailija
82/227 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, kaksi tärkeää asiaa:

En lopeta, se ei muuttaisi mitään. Menneessä ja siinä, minkä hän on tuhonnut ja aiheuttanut.

Olen ollut 2 kertaa kelan korvaamassa psykoterapiassa. Eivät he osaa korjata mun rikottuja kokemuksia.

Ap

Miten niin ei muuttaisi mitään se että lopetat yhteydenpidon äitiisi? Tietenkin se muuttaisi. Sinun on lopetettava roikkuminen tuossa ihmissuhteessa.

Mene nyt vain uudestaan sinne psykoterapiaan ja etsit uuden terapeutin. Mikään muu ei nyt tilanteessasi auta. Näiden asioiden kanssa tehdään töitä vuosia, ja se vaiva täytyy vaan nähdä.

Ja nyt on jäljellä se vaihe, että terapeutti korjaa ne minussa hajonneet asiat. Minä olen omien asioitteni eteen jo sen työn tehnyt, joka mulle maalikkona ja terapioita opiskelemattomana on mahdollista.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/227 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeutti saa nyt luvan korjata ne rakkautta vaille jäämisestä aiheutuneet vauriot. Johan tämän pitäisi olla nyt selvää täysille pässeillekin.

Ap

Vierailija
84/227 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitä ajattelit saavuttavasi soittamalla lapselle nauhaa, jolla (ihan kuka tahansa) häntä haukkuu? Tietysti tilanteessa ovat vain sinä ja lapsesi, ja illalla lapsi kirjoittaa päiväkirjaan ”äiti halusi minun kuulevan kuinka paska olen muiden mielestä, en enää muista kuka lie nauhalla solvasikaan minua, ehkä mummo tai joku muu sukulainen, mutta muistan äidin kiihkeän katseen ja värisevät sieraimet kun hän katsoi kyynelehtivää meikäläistä. En tiedä miksi kukaan äiti tekee lapselleen niin!”

Vierailija
85/227 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis terapeutin on aivan turha lässyttää, etten soittaisi lapsille äitini totuuksia miten haluaisi heitä kasvatettavan, eli kiusaamalla ja syyttämällä ja miten äidiltäni puuttuu lasten tunteista välittäminen.

Mitä hän antaa sen tilall, että mulla ei ois tunnetarvetta toimia niin? Niiiiin?

Tuskinpa osaa siihen antaa mulle yhtään mitään, että kokisin oloni yhtään sen enempää rakastetuksi, kuin ilmankaan terapiaa.

Ap

Vierailija
86/227 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saataisiin tälle ihmiselle lähestymiskielto lapsiaan kohtaan?

Vierailija
87/227 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, kaksi tärkeää asiaa:

Ap

Eihän muuttaisi. Ei äitini minua tänään milläänlailla loukannut eikä satuttanut.

Ja mä haluan että hän saa kokea samaa tuskaa, mitä teki minulle, se ei yhteyksiä katkomalla tapahdu.

Ja saatan etsiäkin terapeutin jossain vaiheessa, mutta en tiedä millaisen, että osaisi korjata minut rikkoneet asiat.

Ap

Lue nyt tämä oma tekstisi ja väitä uudelleen, että tällaisen kostonhimon kanssa kannattaa muka pitää yllä tuota ihmissuhdetta? Jos haluat eteenpäin, sinun on pakko päästää irti. Etsi uusi psykoterapeutti.

Vierailija
88/227 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mitä ajattelit saavuttavasi soittamalla lapselle nauhaa, jolla (ihan kuka tahansa) häntä haukkuu? Tietysti tilanteessa ovat vain sinä ja lapsesi, ja illalla lapsi kirjoittaa päiväkirjaan ”äiti halusi minun kuulevan kuinka paska olen muiden mielestä, en enää muista kuka lie nauhalla solvasikaan minua, ehkä mummo tai joku muu sukulainen, mutta muistan äidin kiihkeän katseen ja värisevät sieraimet kun hän katsoi kyynelehtivää meikäläistä. En tiedä miksi kukaan äiti tekee lapselleen niin!”

No sitten kirjoittaa, jos se e sen enempää hetkauta, mitä se toinen sanoi. Ja miksi kuvittelet, ettei lapsi muistaisi, kuka nauhalla puhui? Sanoisin lapselle tietysti, että en itse toimisi niin, kuin mummi olisi toiminut. Eli minusta ei tarvita mainintaa suuttumisen reaktion (tavaroiden heittely) ei-oikein-menemisestä.

Ap

Vierailija
89/227 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, kaksi tärkeää asiaa:

Ap

Ap

Lue nyt tämä oma tekstisi ja väitä uudelleen, että tällaisen kostonhimon kanssa kannattaa muka pitää yllä tuota ihmissuhdetta? Jos haluat eteenpäin, sinun on pakko päästää irti. Etsi uusi psykoterapeutti.

Mulla ois aivan samalla tavalla todella paha olla siitä, miten äitini minua kohteli ja varsinkin siitä, mitä jätti kokonaan tekemättä, eli välittämättä tunteistani, sen sijaan syyllisti mun loukanneen häntä ja lohduttamatta pyytämättä anteeksi, olin mä yhteydessä tai en.

Mä sanoin lapselleni, että anteeksi, en tarkoittanut pahoittaa mieltäsi (kun hän pahoitti sen tallin koko ja hinta vs kissan haluaminen -kommentista).

Ap

Vierailija
90/227 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuushäiriöiset harvoin hyötyvät terapiasta.

Vierailija
91/227 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö oikein, että ajattelit äänittää äitisi kommentit kaikesta lapsesi huonosta käytöksestä n. 10v ajalta ja soittaa sen sit teinille?

Muistatko kun heitit sen kynän ja vihkon auton penkille? No näin mummo sanoi.. ja käydä näin läpi lapsesi kaikki virheet tiheällä kammalla?

Ja oletat, että lapsesi kokee, että mummo ei välitä, mutta ei reagoi negatiivisesti äitiinsä joka seisoo vieressä ja muistuttaa kuinka ei ole unohtanut yhtään lapsensa virhettä. Päin vastoin on kertonut kaikki eteenpäin mummolle ja vielä nauhoittanut ne keskustelut soittaakseen ne hänelle vuosien päästä.

Vinkki tulet satuttamaan tuolla lastasi ja teet enemmän hallaa hänen ja sinun väleille, kuin hänen ja mummonsa väleille. Koetko oikeasti, että lapsesi murhe on pieni hinta kostosta omalle äidillesi?

Vierailija
92/227 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsinkö oikein, että ajattelit äänittää äitisi kommentit kaikesta lapsesi huonosta käytöksestä n. 10v ajalta ja soittaa sen sit teinille?

Muistatko kun heitit sen kynän ja vihkon auton penkille? No näin mummo sanoi.. ja käydä näin läpi lapsesi kaikki virheet tiheällä kammalla?

Ja oletat, että lapsesi kokee, että mummo ei välitä, mutta ei reagoi negatiivisesti äitiinsä joka seisoo vieressä ja muistuttaa kuinka ei ole unohtanut yhtään lapsensa virhettä. Päin vastoin on kertonut kaikki eteenpäin mummolle ja vielä nauhoittanut ne keskustelut soittaakseen ne hänelle vuosien päästä.

Vinkki tulet satuttamaan tuolla lastasi ja teet enemmän hallaa hänen ja sinun väleille, kuin hänen ja mummonsa väleille. Koetko oikeasti, että lapsesi murhe on pieni hinta kostosta omalle äidillesi?

Ei, vaan ajattelin, että seuraavan kerran, kun tapahtuu jotain vastaavaa, ja soitan äidilleni, joka taas dissaa lasta, nauhoitan keskustelun alusta alkaen ja soitan sen sitten lapselle, varsinkin jos äitini käytös on tarpeeksi vakavasti pahaa.

Minä en soita äidille kertoakseni lapsen huonosta käytöksestä, koska en pidä lapsia pahoina, vaan lähinnä haen tukea äitiyteen. Äitinihän on täysin virheetön vanhempi, osaa aina sanoa kaiken oikein ja varmasti auttaa.

Ap

Vierailija
93/227 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa, mutta ap on narsisti ja nämä ei tosiaan hyödy. Syistä jotka ap:kin on täällä moneen kertaan kerrannut, koska terapeutit ovat epäpäteviä, eivät ymmärrä minkälainen uhri hän on, ap itse osaa paremmin kun terapeutit jne.

Vierailija
94/227 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa, mutta ap on narsisti ja nämä ei tosiaan hyödy. Syistä jotka ap:kin on täällä moneen kertaan kerrannut, koska terapeutit ovat epäpäteviä, eivät ymmärrä minkälainen uhri hän on, ap itse osaa paremmin kun terapeutit jne.

Ei, en ole sanonut näin, vaan jos MÄ olen se, joka olen RIKKI ja se toinen ihminen on hankkinut KOULUTUKSEN parantaakseen ihmisiä, niin HÄN tekee työt ja mä olen asiakas ja seuraan hoitavan tahon antamia ohjeita. En siis ohjeita, miten teen vaan miten paranen.

Ap

Vierailija
95/227 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voishan sitä tietenkin ehkä harkita, jos silloin kävisi terapiassa, että soittaisi nauhoitteen ensin siellä ja kysyisi terapeutin kommenttia siihen, että soitan sen lapselle. Että mitä se tekee jos hän saa sen kuulla ja onko siitä niin paljon haittaa, että se ylittää hyödyt siitä, että en halua lasta rakastavan kenenkään tunnekylmän paskapään.

Ap

Vierailija
96/227 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeutti saisi myös vakuuttaa minut siitä, että mitä MÄ hyödyn, ellen soita nauhaa lapselle. Koska mua on lapsena loukattu olemalla piittaamatta MUN tunteista paskaakaan, eikä lapseni siitä mulle mitään bonusta anna, että saa itse parempaa.

Ap

Vierailija
97/227 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapeutti saisi myös vakuuttaa minut siitä, että mitä MÄ hyödyn, ellen soita nauhaa lapselle. Koska mua on lapsena loukattu olemalla piittaamatta MUN tunteista paskaakaan, eikä lapseni siitä mulle mitään bonusta anna, että saa itse parempaa.

Ap

Lapselle on tietenkin hyvä, että saa parempaa, mutta entä minä? Kuka MUA auttaa ja minusta välittää?

Ap

Vierailija
98/227 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voishan sitä tietenkin ehkä harkita, jos silloin kävisi terapiassa, että soittaisi nauhoitteen ensin siellä ja kysyisi terapeutin kommenttia siihen, että soitan sen lapselle. Että mitä se tekee jos hän saa sen kuulla ja onko siitä niin paljon haittaa, että se ylittää hyödyt siitä, että en halua lasta rakastavan kenenkään tunnekylmän paskapään.

Ap

Ei tässä tarvita mitään terapeuttia sen tajuamiseen että tuo mitä suunnittelet on henkistä väkivaltaa lapsia kohtaan. Niin kuin joku osuvasti sanoi, sinulle kasvatus on väkivaltaa ja väkivalta kasvatusta.

Vierailija
99/227 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lapselle on tietenkin hyvä, että saa parempaa, mutta entä minä? Kuka MUA auttaa ja minusta välittää?

Ap

Mitähän se terapeutti sille mahtaa? Että mäkin saisin kokea välittämistä ja rakkautta???? Lapset on sellaisia omanapaisia kiukuttelijoita, heistä ei siihen ole. Heidän elämänsä on heidän puolisoitaan ja ystäviään varten. Vanhempi joka ruikuttaa lastensa rakkautta on kammottava.

Ap

Vierailija
100/227 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan ajattelin, että seuraavan kerran, kun tapahtuu jotain vastaavaa, ja soitan äidilleni, joka taas dissaa lasta, nauhoitan keskustelun alusta alkaen ja soitan sen sitten lapselle, varsinkin jos äitini käytös on tarpeeksi vakavasti pahaa.

Minä en soita äidille kertoakseni lapsen huonosta käytöksestä, koska en pidä lapsia pahoina, vaan lähinnä haen tukea äitiyteen. Äitinihän on täysin virheetön vanhempi, osaa aina sanoa kaiken oikein ja varmasti auttaa.

Ap

Yrität siis manipuloida lasta äitiäsi vastaan. Sitä ainoaa normaalia aikuista, joka on pysyvästi lähipiirissä.

Eikö sinulla ole mitään moraalia?

Olet itsekäs, sairas ja hävytön ihminen, jonka olisi pitänyt jäädä lapsettomaksi. Koska he nyt ovat olemassa, heidät pitää suojella sinulta. Ja toivottavasti lopullisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi