Minulla on keino tuhota lasteni ja äitini välit äitini oman toiminnan ansiosta ja avulla, jos haluan
Nauhoitan keskusteluani äitini kanssa, jossa hän vaahtoaa, miten lapseni käyttäytyi huonosti jossain tilanteessa, jossa minä olin lapseni kanssa kaksistaan ja jossa lapsi käyttäytyi ns. huonosti (mikäli kyseessä olisi aikuinen ja sillä mittarilla mitattaisiin).
Tekisin siitä tallenteen ja soittaisin lapselle.
Lapsi takuulla kauhistuisi, kun kuulisi, miten mummi ei tosiaankaan rakasta heitä, eikä ole terveen ihmisen tavoin esim. huolissaan siitä, miten lapsi loukkaantumisestaan selviytyi.
Kommentit (227)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsinkö oikein, että ajattelit äänittää äitisi kommentit kaikesta lapsesi huonosta käytöksestä n. 10v ajalta ja soittaa sen sit teinille?
Muistatko kun heitit sen kynän ja vihkon auton penkille? No näin mummo sanoi.. ja käydä näin läpi lapsesi kaikki virheet tiheällä kammalla?
Ja oletat, että lapsesi kokee, että mummo ei välitä, mutta ei reagoi negatiivisesti äitiinsä joka seisoo vieressä ja muistuttaa kuinka ei ole unohtanut yhtään lapsensa virhettä. Päin vastoin on kertonut kaikki eteenpäin mummolle ja vielä nauhoittanut ne keskustelut soittaakseen ne hänelle vuosien päästä.
Vinkki tulet satuttamaan tuolla lastasi ja teet enemmän hallaa hänen ja sinun väleille, kuin hänen ja mummonsa väleille. Koetko oikeasti, että lapsesi murhe on pieni hinta kostosta omalle äidillesi?
Ei, vaan ajattelin, että seuraavan kerran, kun tapahtuu jotain vastaavaa, ja soitan äidilleni, joka taas dissaa lasta, nauhoitan keskustelun alusta alkaen ja soitan sen sitten lapselle, varsinkin jos äitini käytös on tarpeeksi vakavasti pahaa.
Minä en soita äidille kertoakseni lapsen huonosta käytöksestä, koska en pidä lapsia pahoina, vaan lähinnä haen tukea äitiyteen. Äitinihän on täysin virheetön vanhempi, osaa aina sanoa kaiken oikein ja varmasti auttaa.
ApYrität siis manipuloida lasta äitiäsi vastaan. Sitä ainoaa normaalia aikuista, joka on pysyvästi lähipiirissä.
Eikö sinulla ole mitään moraalia?
Olet itsekäs, sairas ja hävytön ihminen, jonka olisi pitänyt jäädä lapsettomaksi. Koska he nyt ovat olemassa, heidät pitää suojella sinulta. Ja toivottavasti lopullisesti.
Ei hän ole ainoa eikä varsinkaan normaali aikuinen, eikä hän ole edes lähipiirissä.
Ap
Ei mun äiti käy koskaan lasten luona.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsinkö oikein, että ajattelit äänittää äitisi kommentit kaikesta lapsesi huonosta käytöksestä n. 10v ajalta ja soittaa sen sit teinille?
Muistatko kun heitit sen kynän ja vihkon auton penkille? No näin mummo sanoi.. ja käydä näin läpi lapsesi kaikki virheet tiheällä kammalla?
Ja oletat, että lapsesi kokee, että mummo ei välitä, mutta ei reagoi negatiivisesti äitiinsä joka seisoo vieressä ja muistuttaa kuinka ei ole unohtanut yhtään lapsensa virhettä. Päin vastoin on kertonut kaikki eteenpäin mummolle ja vielä nauhoittanut ne keskustelut soittaakseen ne hänelle vuosien päästä.
Vinkki tulet satuttamaan tuolla lastasi ja teet enemmän hallaa hänen ja sinun väleille, kuin hänen ja mummonsa väleille. Koetko oikeasti, että lapsesi murhe on pieni hinta kostosta omalle äidillesi?
Ei, vaan ajattelin, että seuraavan kerran, kun tapahtuu jotain vastaavaa, ja soitan äidilleni, joka taas dissaa lasta, nauhoitan keskustelun alusta alkaen ja soitan sen sitten lapselle, varsinkin jos äitini käytös on tarpeeksi vakavasti pahaa.
Minä en soita äidille kertoakseni lapsen huonosta käytöksestä, koska en pidä lapsia pahoina, vaan lähinnä haen tukea äitiyteen. Äitinihän on täysin virheetön vanhempi, osaa aina sanoa kaiken oikein ja varmasti auttaa.
ApYrität siis manipuloida lasta äitiäsi vastaan. Sitä ainoaa normaalia aikuista, joka on pysyvästi lähipiirissä.
Olet itsekäs, sairas ja hävytön ihminen, jonka olisi pitänyt jäädä lapsettomaksi. Koska he nyt ovat olemassa, heidät pitää suojella sinulta. Ja toivottavasti lopullisesti.Ei hän ole ainoa eikä varsinkaan normaali aikuinen, eikä hän ole edes lähipiirissä.
Ap
Älä puhu paskaa. Kyllä hän on.
Ei Ap ihan toivoton tapaus tunnu olevan kun kuitenkin tuntuu haluavansa lapselleen hyvää ja pohtii omia toimiaan. Kyllä uskoisin että jos Ap vaan löytää hyvän terapeutin ja on valmis jatkamaan tästä pisteestä eteenpäin, niin on mahdollista saada noita ajatuskuvioita oikaistua. Toivon Ap sinulle kaikkea hyvää, ja toivon että löydät osaavan terapeutin! Kyllä niitä on, vaikka saattaa joutua ensin kokeilemaan useamman.
Mekään emme käy hänen luonaan. Ei vain jakseta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet itsekäs, sairas ja hävytön ihminen, jonka olisi pitänyt jäädä lapsettomaksi. Koska he nyt ovat olemassa, heidät pitää suojella sinulta. Ja toivottavasti lopullisesti.Ei hän ole ainoa eikä varsinkaan normaali aikuinen, eikä hän ole edes lähipiirissä.
ApÄlä puhu paskaa. Kyllä hän on.
No ei ole. Ei mitään noista. Vai mikä määrittelee sulle lähipiirin? Kerropa.
Vai onko sinulla taas kuvitelmia siitä, millaista elämämme on?
Ap
Minä olen ollut huolissani kun sinusta ei ole pitkään aikaan kuulunut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei Ap ihan toivoton tapaus tunnu olevan kun kuitenkin tuntuu haluavansa lapselleen hyvää ja pohtii omia toimiaan. Kyllä uskoisin että jos Ap vaan löytää hyvän terapeutin ja on valmis jatkamaan tästä pisteestä eteenpäin, niin on mahdollista saada noita ajatuskuvioita oikaistua. Toivon Ap sinulle kaikkea hyvää, ja toivon että löydät osaavan terapeutin! Kyllä niitä on, vaikka saattaa joutua ensin kokeilemaan useamman.
Mikähän ajatuskuvio tässä kaipaa oikaisua?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Asiat ovat paremmin kuin koskaan palsta-aikoina.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mistä tiedät? Luuletko että hän kertoo kaiken?
Toivottavasti käy, ja tekee jotain heidän hyväkseen.
Sinä olet mikä olet, lasten isä on liian pehmeä ja tottunut sairaaseen käytökseesi. Vain äitisi voi katkaista tällaisen hulluuden.
Kuvitteleeko joku, että lapset tapaavat äitiäni? Eivät he puhu hänen kanssaan edes videopuheluita koskaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sitten olet ollut paljon sairaampi kuin tiesin, mun mielestä menet huonompaan suuntaan koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteleeko joku, että lapset tapaavat äitiäni? Eivät he puhu hänen kanssaan edes videopuheluita koskaan.
Ap
Kuvitteletko, että siitä kerrotaan sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMistä tiedät? Luuletko että hän kertoo kaiken?
Toivottavasti käy, ja tekee jotain heidän hyväkseen.
Sinä olet mikä olet, lasten isä on liian pehmeä ja tottunut sairaaseen käytökseesi. Vain äitisi voi katkaista tällaisen hulluuden.
No ei hän mistään syystä salaisi mitään käyntejään, mitä sä oikein sekoilet ja kuvittelet omiasi? Joskus sanoi, ettei voi sen takia käydä, koska mä teen siitäkin hirveän numeron! Sekin täysi valhe! En ole ikinä puuttunut hänen käymisiinsä, mutta kun hän ei vain käy heillä!
Ap
Jes äitihullu on palannut. Otat paikkasi palstan mielisairainpana kirjoittajana takaisin k ilt timieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSitten olet ollut paljon sairaampi kuin tiesin, mun mielestä menet huonompaan suuntaan koko ajan.
Millä perusteella? Totta kai on HYVÄ, että mulla on konsteja antaa äidilleni takaisin vs että hänen tekonsa vain kiusaisivat minua uhrin tavoin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApÄlä puhu paskaa. Kyllä hän on.
No ei ole. Ei mitään noista. Vai mikä määrittelee sulle lähipiirin? Kerropa.
Vai onko sinulla taas kuvitelmia siitä, millaista elämämme on?
Ap
Olet avautunut siitä riittävän laajasti vuosien varrella.
Vierailija kirjoitti:
Ap on ollut terapiassa 10 vuotta. Olen kaksi kertaa lukenut ketjua jossa ap suuttuu / dissaa / vaihtaa terapeuttia joka kysyy tai ehdottaa täysin oikeita asioita.
Vierailija kirjoitti:
Siis en nyt vieläkään ymmärrä miksei AP katkaise välejä äitinsä kanssa jos hän toden totta on aina ollut kaiken pahan alku ja juuri. Miksi AP jatkat yhteydenpitoa äitisi kanssa edelleen?
Tämä. Paras kosto äidille on hylätä hänet totaalisesti , sanoa adios , ei mitään kontaktia enää. Jos äiti on narsisti tämä koskee narsistiin eniten ja jättäjä voi jatkaa elämäänsä .
No, minua se kuitenkin auttaisi. Niin jos en saa sellaista apua käyttää, niin mitäs apua mä sitten saan? Ja keneltä?
Ap