Minulla on keino tuhota lasteni ja äitini välit äitini oman toiminnan ansiosta ja avulla, jos haluan
Nauhoitan keskusteluani äitini kanssa, jossa hän vaahtoaa, miten lapseni käyttäytyi huonosti jossain tilanteessa, jossa minä olin lapseni kanssa kaksistaan ja jossa lapsi käyttäytyi ns. huonosti (mikäli kyseessä olisi aikuinen ja sillä mittarilla mitattaisiin).
Tekisin siitä tallenteen ja soittaisin lapselle.
Lapsi takuulla kauhistuisi, kun kuulisi, miten mummi ei tosiaankaan rakasta heitä, eikä ole terveen ihmisen tavoin esim. huolissaan siitä, miten lapsi loukkaantumisestaan selviytyi.
Kommentit (227)
Äitini itseasiassa sanoi myös lapsestani, että ei osaa olla ystäviensäkään kanssa, kun noin käyttäytyy. Aivan sairasta, miten omalle vanhemmalle kiukuttelu liittyy siihen, miten ystävien kanssa ollaan? Sairas akka! 👿
Ap
Oli näköjään pakko jatkaa tähän vanhaan ketjuun, koska m o d e poisti sen uuden ja lyhyemmän.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitihullu luulee kaikkea kasvatusta väkivallaksi. Totta kai penskoille pitää sanoa joka ikisestä väärästä toimesta, että oppivat käyttäytymään.
Tuollaisesta sanomissta ei ole lapsen TUNNETAIDOILLE mitään hyötyä. Tärkeintä on antaa lapselle mahdollisimman terveet tunnevälineet, koska MIKSI kukaan aikuinen paiskoisi jotain astioita seinään vihaisena, jos hänellä olisi sisällään rakkautta ja oman äitinsä välittäminen? Ei se auta siinä paskaakaan, että joku s a a t a n a n vampyyri on siinä sanonut, että TOI OLI VÄÄRIN! Aivan kuin se lapsellinen vanhempi kantelisi siinä omasta sisaruksestaan! Ketä kiinnostaa?
Anna sille lapselle tunnetaitoja, eli käytännössä rakkautta ja tukea, mutta ethän sä osaa.
ApLapselle siis annettaisiin tunnetaitoja ja tukea, kun hänelle soitettaisiin salaa äänitettyjä mummon sanoja, jonka jälkeen lapsen odotetaan soittavan mummolle, ja mummon äänensävystä tajuavan että mummo ei tunnetasolla välitä hänestä. Ei mene ihan mun järkeen tällainen toiminta, mutta mitäpä minä, häiriintynyt palstalainen, tästä ymmärrän.
Ei kaikki elämässä ole tunnetaitojen antoa, esim. rokottaminenkaan ei ole.
Mutta haluan lasten tietävän, että mummi ajattelee heistä ja heidän ystävätaioistaan pahaa, niin eivät luota sellaisen käärmeeseen ja toivottavasti he saavat terveempiä läheisiä, kuin mnun äitini. Mähän en voinut valita.
On parempi, että lapset itse hylkäävät äitini, kuin se, että ihmettelevät, että miksi emme tavanneet mummia kovin usein. Että tehtiinkö me vanhemmat jotain väärin.
Ap
Tapaavatko lapset toista mummia?
Vierailija kirjoitti:
Tapaavatko lapset toista mummia?
Sen puolen isovanhemmat ovat ikävä kyllä kuolleet 😢
Lapsiraukat.
Ap
Sinun yläluokkaisuutesi sitten... on vähän kyseenalaista.
Luokaton käytöksesi ainakin kertoo kyllä muusta kuin sivistyksestä.