Minulla on keino tuhota lasteni ja äitini välit äitini oman toiminnan ansiosta ja avulla, jos haluan
Nauhoitan keskusteluani äitini kanssa, jossa hän vaahtoaa, miten lapseni käyttäytyi huonosti jossain tilanteessa, jossa minä olin lapseni kanssa kaksistaan ja jossa lapsi käyttäytyi ns. huonosti (mikäli kyseessä olisi aikuinen ja sillä mittarilla mitattaisiin).
Tekisin siitä tallenteen ja soittaisin lapselle.
Lapsi takuulla kauhistuisi, kun kuulisi, miten mummi ei tosiaankaan rakasta heitä, eikä ole terveen ihmisen tavoin esim. huolissaan siitä, miten lapsi loukkaantumisestaan selviytyi.
Kommentit (227)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis en nyt vieläkään ymmärrä miksei AP katkaise välejä äitinsä kanssa jos hän toden totta on aina ollut kaiken pahan alku ja juuri. Miksi AP jatkat yhteydenpitoa äitisi kanssa edelleen?
Koska kun lapsi oli heitellyt tavarat autossa takapenkille, totta kai minua korpesi. Ja muistin, miten minut siinä kohdassa vasta haukuttiinkin. En koskaan saanut tuntea olevni rakastettu ja arvokas. Olen siitä niin raivoissani, että haluan äitini kokevan itsensä vihatuksi maailman alhaisimmaksi saastaksi.
Kuka tahansa terve aikuinen miettisi, miten tyttö selviää siitä alkuperäisestä ”loukkaantumisestaan”, mutta eihäiriintynyt äitini.
Ap
No mutta eikös se olisi nimenomaan olisi juurikin hyvä ”kosto”? Et olisi väleissä ja hän olisi yksin ongelmiensa kanssa ja hän saisi itse miettiä miksi oma tytär on hylännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terve Kristallikissa, kerrohan tarkemmin mistä äitisi valitti? Millä tavalla lapsesi "käyttäytyi huonosti"?
Se, mistä alunperin sanoin oli, ettei ole ehkä ihan ok toivoa 100e Schleich-tallia siksi, että siellä on pieni kissafiguuri, ja haluaa sen kissan.
ApNiin Schleich-vihko ja kynä, jolla iloissaan ”merkkaili” sieltä toivelelujaan lensivät samantien takapenkille.
Totta kai harmitti tytön puolesta, että mielensä pahoittui.
Ap
Ja totta kai sitä kaipaisi omalta ÄIDILTÄÄN TUKEA, ETTÄ OLIPA IKÄVÄÄ JA NÄIN, mutta ei se s a a t a n a n paska osaa kuin keksiä asioita, joilla kiusata ja satuttaa toisia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis en nyt vieläkään ymmärrä miksei AP katkaise välejä äitinsä kanssa jos hän toden totta on aina ollut kaiken pahan alku ja juuri. Miksi AP jatkat yhteydenpitoa äitisi kanssa edelleen?
Koska kun lapsi oli heitellyt tavarat autossa takapenkille, totta kai minua korpesi. Ja muistin, miten minut siinä kohdassa vasta haukuttiinkin. En koskaan saanut tuntea olevni rakastettu ja arvokas. Olen siitä niin raivoissani, että haluan äitini kokevan itsensä vihatuksi maailman alhaisimmaksi saastaksi.
Kuka tahansa terve aikuinen miettisi, miten tyttö selviää siitä alkuperäisestä ”loukkaantumisestaan”, mutta eihäiriintynyt äitini.
ApNo mutta eikös se olisi nimenomaan olisi juurikin hyvä ”kosto”? Et olisi väleissä ja hän olisi yksin ongelmiensa kanssa ja hän saisi itse miettiä miksi oma tytär on hylännyt.
No ei. Hän tuntuu viihtyvän olimmepa yhteyksissä tai ei. Toki joskus valittaa, että ei olla pidetty yhteyttä, mutta kai se itsekin joskus vois jotain tehdä, jos se oikeasti niin surettaisi.
Ei, oikein tapa ois saada se kokemaan paskuutta omaan vanhemmuuteensa. Takautuvastikin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terve Kristallikissa, kerrohan tarkemmin mistä äitisi valitti? Millä tavalla lapsesi "käyttäytyi huonosti"?
Se, mistä alunperin sanoin oli, ettei ole ehkä ihan ok toivoa 100e Schleich-tallia siksi, että siellä on pieni kissafiguuri, ja haluaa sen kissan.
ApNiin Schleich-vihko ja kynä, jolla iloissaan ”merkkaili” sieltä toivelelujaan lensivät samantien takapenkille.
Ap
Normaali, terve isoäiti ois tukenut MINUA, kun soitin. Mutta ei tää sairas sika.
Aion nauhoittaa sen mielipiteet lastenkasvatuksesta ja tuhoan heidän välinsä, jos lapset eivät sitä sitten kestä.
Ap
Miksi ap saa yhä nähdä lapsiaan, eikö ole selvää että hän pelkästään vahingoittaa heitä?
Voin sitten tukea lapsia, että mummi on ikävä kyllä häiriintynyt paskiainen. Etteivät syytä minua kun se on vaikuttanut äitiyteeni. Koska se on. Ja olen siihen syytön.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap saa yhä nähdä lapsiaan, eikö ole selvää että hän pelkästään vahingoittaa heitä?
Millä lailla? Mitä mä tein väärin? Ei lapselle pidä sanoa, ettäsuuttuminen on väärin. Ja lapsi kyllä tajuaa, ettei heitteleminen ole ok.
Ap
Ap tuntisitpa minun sukuni... tietäisit millaisia oikeasti huonot sukulaiset ovat. Sinulla ei ole aavistustakaan...
Aloittajalta en tiedä, tietyllä tavalla häntä kuitenkin ymmärrän. Itse pidän yhteyttä äitiini, jolta en saanut lapsena rakkautta, koska edelleen se lapsi minussa odottaa äidin lopulta ’heräävän’, pyytävän anteeksi ja suostuvan keskustelemaan lapsuudestani.
Mitä sä nyt oikeesti teit sille lapselle siellä autossa, kun on noin kovat defenssit päällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNormaali, terve isoäiti ois tukenut MINUA, kun soitin. Mutta ei tää sairas sika.
Aion nauhoittaa sen mielipiteet lastenkasvatuksesta ja tuhoan heidän välinsä, jos lapset eivät sitä sitten kestä.
Ap
Ja aikanaan vielä tuoreeltaan soitan heille mummin ”rakastavia” mielipiteitä, jotta tajuaisivat, miten tunteeton paska se on. Jos lapset suuttuvat siitä minulle, niin sitten suuttuvat. Mummin vikahan se on. Mutta tuskin he sen jälkeen enää koskaan luottavat äitiini.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap tuntisitpa minun sukuni... tietäisit millaisia oikeasti huonot sukulaiset ovat. Sinulla ei ole aavistustakaan...
En ole väittänytkään äitiäni maailman paskimmaksi sukulaiseksi. Minua ei vertailu kiinnosta. Jos vertaan äitiäni isäni puoleiseen sukuun, hän on hirviö ja noita-akka.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä nyt oikeesti teit sille lapselle siellä autossa, kun on noin kovat defenssit päällä?
Sanoin haluamisen suhteuttamisesta. Eli jos haluaa kaikki Schleich-kissat, jos jokin ”erilainen” n jossain tallipaketissa, niin ei oikein tunnu reilulta. Toki saa haluta, mutta en kyllä halua kuulla pettynyttä vinkunaa, jos ei tuu :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voin sitten tukea lapsia, että mummi on ikävä kyllä häiriintynyt paskiainen. Etteivät syytä minua kun se on vaikuttanut äitiyteeni. Koska se on. Ja olen siihen syytön.
Ap
Hullumpi sinä olet kuin äitisi, ja lapsille paljon vahingollisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApHullumpi sinä olet kuin äitisi, ja lapsille paljon vahingollisempi.
En ole. Katsotaan, kumman sitten hylkäävät, kun soitan heille aikanaan noita äitini ajatuksia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole. Katsotaan, kumman sitten hylkäävät, kun soitan heille aikanaan noita äitini ajatuksia.
Ap
Tai saattavat he edelleen pitää häneen kohteliaita välejä, mikäli siitä on heille hyötyä, mutta ovat selän takana sitä mieltä, että kyseessä on m u l k k u.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTai saattavat he edelleen pitää häneen kohteliaita välejä, mikäli siitä on heille hyötyä, mutta ovat selän takana sitä mieltä, että kyseessä on m u l k k u.
Ap
Ja voisin sitten joskus vähän soitella äidilleni heidän mielipiteitään hänestä 😁😊
Jos heille syntyy kuva, että äitini ei välitä HEIDÄN tunteistaan, niin se on vain hyvä ja oikein heitä kohtaan. Etteivät luule mitään valheellista. Tai että tuo on mummin tapa rakastaa. Sellainen pahalta tuntuva ja ihmisiä kiusaava ja haukkuva. Että emme mekään hänestä p e r s e t t ä enempää välitä. Rakastamme toki. Kohtelemme vain kuten paskaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä lailla? Mitä mä tein väärin? Ei lapselle pidä sanoa, ettäsuuttuminen on väärin. Ja lapsi kyllä tajuaa, ettei heitteleminen ole ok.
Ap
Sellaiset ihmiset, jotka eivät tajua, että lapsi tietää heittelemisen olevan väärin ovat itse surkimuksia, alaluokkaa ja heikointa ainesta JOTKA EIVÄT SITÄ TAJUAKAAN ja pilaavat siksi maapallon ilmaa ja siksi heistä voisi jokaisen viedä saunan taakse ja lopettaa.
Ap
Niin Schleich-vihko ja kynä, jolla iloissaan ”merkkaili” sieltä toivelelujaan lensivät samantien takapenkille.
Ap