Olen kuolettavan rakastunut mieheen, jota
Kommentit (27)
Koska tilanne on aivan liian monimutkainen. Sietämätöntä.
Et mitään. Unohdat miehen, otat etäisyyttä, niin tämä rakastuminen menee itsekseen ohi. Keskitä energiasi asioihin jotka vievät sinua eteenpäin elämässäsi, ja joista oikeasti voit saada iloa ja nautintoa.
etkö edes ajan kanssa? Mulla on viritys mieheen, jonka haluan, joka alkoi lokakuussa ja tähän mennessä olemme nähneet kerran. Silti tiedän, että suunta on oikea ja mulla on tästä hyvä tunne.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 14:32"]
etkö edes ajan kanssa? Mulla on viritys mieheen, jonka haluan, joka alkoi lokakuussa ja tähän mennessä olemme nähneet kerran. Silti tiedän, että suunta on oikea ja mulla on tästä hyvä tunne.
[/quote]
Ja siis ole kuolettavasti myös rakastunut.
Ajan kanssa ehkä, toivottavasti. Kuolettava rakastuminen on ääliömäisen typerää.
Unohda se!!! Mitä sä haikailet sellaisen perään mitä et voi saada?
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 14:35"]
Ajan kanssa ehkä, toivottavasti. Kuolettava rakastuminen on ääliömäisen typerää.
[/quote]
Ai, minusta se on aivan ihanaa :) Rakastan näitä kaikkia tunteita, joita tähän liittyy. Välillä on ihan hirveää, mutta ainakaan en ole tunnelukossa, kuten vuosia olin.
7
Ja mikä ihme viritys teillä muka on jos oot kerran nähny melkein puolenvuoden aikana?
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 14:46"]
Unohda se!!! Mitä sä haikailet sellaisen perään mitä et voi saada?
[/quote]
It's a thin line between ei voi saada ja on mahdollista saada.... Siksi. (En ole ap)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 14:47"]
Ja mikä ihme viritys teillä muka on jos oot kerran nähny melkein puolenvuoden aikana?
[/quote]
Se on nimenomaan sellainen. Ihme viritys :)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 14:49"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 14:47"]
[/quote]
Se on nimenomaan sellainen. Ihme viritys :)
[/quote]
Mietipä niitä, joissa ollaan tunnettu, mutta jostain syystä erossa eri teillä omilla tahoillaan vaikka 10 vuotta. Tämä on vähän niin kuin sellaista, joku voisi ajatella, että ei edes niin toivotonta ;) Pitää vain olla hirveän hyvä keskeneräisyyden sieto ja epävarmuudensieto. Tää on varmaan tällainen kahden ihmisen kasvutarina. Mutta kuten sanoin, edelleen on hyvä tunne tästä.
7
10 oli ap. Lohduttava oli tuo It's a thin line -ajatus. :)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 14:56"]
10 oli ap. Lohduttava oli tuo It's a thin line -ajatus. :)
[/quote]
Hyvä jos oli. Pakko vain sanoa, että itselleni se toimii juuri toisin päin. Eli en voi luovuttaa, koska se raja on niin häilyvä. Silloin on vain pakko katsoa se homma. Mutta saatamme olla aivan eri tilanteissa, josta johtuen tuo lause merkitsee meille tavallaan aivan päin vastaisia asioita. (jos nyt oikein ymmärsin). Toivottavasti en romuttanut lohtuasi!
15
Turha haukkua ketään prinsessaksi. Kommentista päätellen voisi sanoa, että korvien välissäsi, tai sydämessäsi ei ole koskaan ollut tunteita. Rakkautta vaille jäänti on surullista. Miksi ette voi miehiä saada omaksenne?
Elämä on monimutkaista ja rakkaus vaikeaa. Onko mies tavoittelemisen arvoinen? Onko monimutkaisuus ratkaistavissa ja mikä sen tekee? Itse rakastuin nuorempana vankilassa olevaan mieheen. Nyt onnellisesti naimisissa kolmatta vuotta.
Miksi et voi saada häntä?