Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kuolettavan rakastunut mieheen, jota

Vierailija
15.02.2014 |

en voi saada. Mitä teen? 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki oikeita ongelmia ja kas huomaat, että koko "suuri ihastumisesi" oli naurettavaa ajanvietettä.

Vierailija
22/27 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse samassa tilanteessa. Olen jo monta kuukautta ollut ihastunut mieheen, jonka tiedän olevan saavuttamattomissa. Ei sen takia että olisimme varattuja tai asuisimme liian kaukana, mutta muuten. En erittele nyt tähän mitään sen enempää. Tuntuu todella pahalta. Hyvin pahalta.. Hän on mielessäni koko ajan ja tuntuu hirveältä tietää etten tule häntä saamaan. Ehkä se olo menee joskus pois? Ennenkin on mennyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuis moni muu on lätkäs Mick Jaggeriin?

Vierailija
24/27 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 14:52"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 14:49"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 14:47"]

Ja mikä ihme viritys teillä muka on jos oot kerran nähny melkein puolenvuoden aikana?

[/quote]

Se on nimenomaan sellainen. Ihme viritys :) 

[/quote]

Mietipä niitä, joissa ollaan tunnettu, mutta jostain syystä erossa eri teillä omilla tahoillaan vaikka 10 vuotta. Tämä on vähän niin kuin sellaista, joku voisi ajatella, että ei edes niin toivotonta ;) Pitää vain olla hirveän hyvä keskeneräisyyden sieto ja epävarmuudensieto. Tää on varmaan tällainen kahden ihmisen kasvutarina. Mutta kuten sanoin, edelleen on hyvä tunne tästä. 

7

[/quote]

Mä oon melko varmasti samassa tilanteessa... Sinä ja rakkautesi kohde olette varattuja tahollanne, mutta molemmat olette tajunneet, että kuulutte sittenkin yhteen? Nyt sitten olette yhteyksissä ja koska viestittely ei ole ollenkaan välinpitämätöntä tai neutraalia, toivot, että jossain vaiheessa olette molemmat irti suhteistanne ja yhdessä? Raastavaa.

Vierailija
25/27 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnu aikuisuus saapua sinne korvien väliin koskaan. Ikävä kun on ihminen jäänyt ikuiseksi 13-vuotiaaksi.

Mistä näitä kuolettavan ääliömäisesti käyttäytyviä lapsellisia naisia tulee tänne maailman parhaan koulutustason maahan? Onko ollu liian helppoa isin prinsessalla?

Vierailija
26/27 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 02:43"]Ei tainnu aikuisuus saapua sinne korvien väliin koskaan. Ikävä kun on ihminen jäänyt ikuiseksi 13-vuotiaaksi. Mistä näitä kuolettavan ääliömäisesti käyttäytyviä lapsellisia naisia tulee tänne maailman parhaan koulutustason maahan? Onko ollu liian helppoa isin prinsessalla?[/quote]

Heh, yksi kauppatieteiden maisteri täällä ainakin purki tuntojaan ;) olen kyllä hyvin rationaalisesti käyttäytyvä henkilö arjessa, eikä kukaan minua tunteva ole oikeasti selvillä sisäisistä tunnepuolen kuohuistani, eivätkä uskoisi, että käyn av-palstalla avautumassa niistä :D mutta eipä sitä tunteilleen mitään voi, vaikka kuinka yrittäisi.

Vierailija
27/27 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYVÄ nro 26. Itse olin myös hyvin huippu joka opiskelupaikassa jne., mutta "suuret rakkauteni" täysin mahdottomia ja saavuttamattomissa olevia. Kaikki olen toki luonnossa tavannut ja harrastanut seksiäkin jne., joten "Mick Jaggerista" ei kysymys, mutta muuten mahdottomia saavuttamattomia. Ei edes varattuja.