Koska olet viimeksi juonut alkoholia?
Kuinka monta tuntia, vuorokautta, viikkoa, kuukautta, vuotta sitten?
Kommentit (32)
Lokakuun alussa lasin siideriä, muistaakseni. Sittemmin raskaana eli tipaton 9kk menossa.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 14:15"]
noin 3,5 vuotta sitten. elokuussa 2010. mut lasketaanko liköörikarkit? jos, ni jouluna.
[/quote] Ai hitsi, hyvä kun muistutit, mä söin Runebergin päivän tienoilla kaksi Runebergin torttua ja niissä näytti olevan alkoholia! :-)
Eilen. Sitä edellisestä kerrasta on varmaan puol vuotta.
Tammikuussa otin viimeksi huikkaa, uuden vuoden jälkeisenä viikonloppuna. Sen jälkeen olen aloittanut kunto- ja laihdutuskuurin. Alkoholissa on tyhjiä kaloreitaa, joita en halua. Toistaiseksi on homma pysynyt hyvin kurssissa.
Eilen illalla lätkäpelin ratoksi pari keskiolutta
Jaa-a, menee viime vuosituhannen puolelle, kun viimeksi join --- olisko 15 vuotta sitten? Ei jaksaa enää muistaa....
Äsken. Pöytä oli koreana libanonilaisia herkkuja ja otin lasin viiniä. Ja lasillisen jälkiruokaviiniä kakun kanssa myös
Lokakuun 1998 alussa lasillisen boolia.
Hhmm joko viime viikonloppuna tai sitä edellisenä. Join poikkeuksellisesti ja palasin takaisin ei-juomiseen jota olen nyt huvikseni jonkun aikaa kokeillut, mutta en muista onko siitä viikko vai kaksi. Ei tarvitse laskea kun ei ole riippuvuutta enkä yritä osoittaa mitään itselleni, en vaan nyt vähään aikaan aio juoda.
Viime viikonloppuna kun olin ystävän kanssa ulkona syömässä. Kotona ei tule nyt juotua kun mies ei sairautensa vuoksi voi ottaa alkoholia.
12 tuntia sitten join olutta.