Oletko hienohelma?
Kommentit (17)
En ole. Kävelen mudassa jos sitä sattuu reitilleni, puhdistan viemärit ja hajulukot (vaikka onkin mies :D) ja kanan yms silakoiden perkuu onnistuu. En oikein keksi muita hyviä esimerkkejä jotka olisivat mielestäni hienohelmamaisia. No en myöskään järkyty jos kynsi katkeaa tai jos vaikka hienoille vaatteilleni tulee tahroja - kunhan ne voi pestä.
Teeskentelevä typerys,nirppanokka, hyiii,äyk. En ole lainkaan sellainen.
Oon omasta mielestäni. Käytän korkkareita, mekkoja ja muita naisellisen epäkäytännöllisiä asusteita. En tykkää ulkoilusta enkä omista kunnollisia talvikenkiä.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 13:55"]
Oon omasta mielestäni. Käytän korkkareita, mekkoja ja muita naisellisen epäkäytännöllisiä asusteita. En tykkää ulkoilusta enkä omista kunnollisia talvikenkiä.
[/quote
Onko tuollaisia olemassa, en tunne yhtäkään. Säänmukainen vaatetus,talvipakkasilla korkkarit,ja hame ja pikkukengät...
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 14:00"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 13:55"]
[/quote
Onko tuollaisia olemassa, en tunne yhtäkään. Säänmukainen vaatetus,talvipakkasilla korkkarit,ja hame ja pikkukengät...
[/quote]
Mulla on korolliset nilkkurit, mutta en miellä niitä talvikengiksi. Ja kyllä, sukkahousut, hame tai mekko ja nätti villakangastakki. Noissa sitten sipsuttelen loskakeleissä ja pakkasissa.
En ole. En välitä vaatteiteni ja käsieni likaantumisesta, ne voi pestä. Liikumme paljon luonnossa koko perhe, telttailemme ja asumme omakotitalossa, jossa teen likaisia töitä ainakin yhtä paljon kuin mieheni.
En usko, että yksikään minut tunteva minua hienohelmaksi sanoisi, päinvastoin.
En.lappaan paskaa navetassa päivät pitkät.
Ihmisten ilmoilla voin vaikka vannoa ettei mua tiedä maatalon emännäksi ulkonäön perusteella.
Olen tehnyt henkilökohtaisen avustajan ja lähihoitajan töitä joten mieti siitä.
Hienohelmat löydät todennäköisesti jostain kauneusmyymälästä tai kynsistudiosta töistä.
Minusta varmaankin tulee sellainen ensivaikutelma. Työni ei kuitenkaan ole hienoa tai elämäni muutenkaan. Ryhdikäs olemus ja hillitty käytös saattavat antaa kuvan jostain hienoudesta.
Olen ja en.
Jossain asioissa tykkään luksusesta, sitten taas ei ole mikään ogelma olla vaikkapa kesämökillä, jonne ei tule vettä eikä sähköjä.
En omasta mielestäni, mutta jonkun toisen mielestä saatan olla. Kyse on ihan määritelmästä!