Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten teidän mies muisti teitä ystävänpäivänä?

Vierailija
15.02.2014 |

Kertokaa jotain ihania romanttisia juttuja. Romanttisella meinaan sellasta arkipäivän romantiikaa, vaikka että laittoi viestin että olet kaunis tai jotain. Voi kertoa muutakin kun ystävänpäiväjuttuja.

Antakaa toivoa tälläselle ikisinkulle 21-vuotiaalle, joka haaveilee hyvästä parisuhteesta. :)

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupasi tuoda kaupasta kukkia, mutta unohti. Hain sitten itse.

Vierailija
2/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohhoh.. Tuliks sulle paha mieli, mut mietit sillee et ei tästä jaksa tehä numeroa? Ois ne ny voinu tuua ku kerran lupaski. Mietipä jos ois tuonu iha mitään sanomatta. Siinä on varmaa monella naisella haavetta kerrakseen. :) t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ukko teki hyvää ruokaa ja toi suloset halivat puput pehmolelun :) mun mies kyllä muutenkin kehuu joka päivä, ja kokkaa oikeastaan joka päivä :D myös hän nukahtaa aina kovin aikaisin niin yritti juoda kahvia että jaksaisi seuranani katsella leffoja, ei kahvi ihan auttanut mutta kaunis ajatus :)

Vierailija
4/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ukko teki hyvää ruokaa ja toi suloset halivat puput pehmolelun :) mun mies kyllä muutenkin kehuu joka päivä, ja kokkaa oikeastaan joka päivä :D myös hän nukahtaa aina kovin aikaisin niin yritti juoda kahvia että jaksaisi seuranani katsella leffoja, ei kahvi ihan auttanut mutta kaunis ajatus :)

Vierailija
5/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain amulla kortin ja Lindtn suklaata <3 Vei ulos syömään ja illalla kotona sain ben & jerry jäätelöä ja mies antoi ihanan jalkahieronnan.

Itse ostin miehelle uuden kellon :)

Tämä oli ensimmäinen ystäväpäivä avioparina meille :)

Vierailija
6/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei ole, mutta sain lahjaksi itseltäni suklaata ja viiniä.

Vierailija
7/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ai millon se ystävänpäivä on? :o"

Vierailija
8/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies toi töistä tullessaan mulle tulppaanikimpun ja lapsille yhdet ruusut.

Vierailija
9/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotti hyvää ystävänpäivää ja halasi ja suuteli.

Yksi lapsistamme on syntynyt ystävänpäivänä, joten keskitytään lähinnä hänen juhlimiseen ystävänpäivänä. Eilen annettiin lapselle lahjoja, ei toisillemme. Herkuteltiin myös. Tänään on kaverisynttärit.

Vierailija
10/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussin eukkoani perseeseen.

Vierailija
11/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkasi lempiruokaani, toi yllätyksenä herkullisia suklaaleivoksia ja sampanjaa, lisäksi hieroi jalkojani.

Vierailija
12/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki mulle voileipäkakun (tykkään enemän kuin makeasta kakusta). Mä ostin miehelle sydänsuklaita ja mustan sadeviitan kesän festareille (aiemmin ollut käytössä värikkäitä ja mies pitää mustasta)

Vierailija
13/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies antoi mulle kokovartalohieronnan :). Hieroi melkein koko Suomi-Norja pelin ajan. Se oli ihanaa :)

Vierailija
14/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole mikään ystävä ja musta toi olis teennäistä. Sori. Mies kyllä huomioi muuten, esim tänään tekee mulle yhden jutun joka on käsittämättömän hienoa ja tekee tämän vain siksi, että pyysin. Liittyy mun harrastukseen ja pelastaa koko viikonlopun ;)

Vierailija
15/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mies on kaiken muun hyvän lisäksi mun paras ystäväkin :)

Vierailija
16/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 07:03"]

Mun mies ei ole mikään ystävä ja musta toi olis teennäistä.

[/quote]

Sama täällä, ei anneta toisillemme mitään ystävänpäivänä. Molemmat kyllä muistaa omia ystäviään sitten tahoillaan.

Vierailija
17/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia toi ison kimpun.

Vierailija
18/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ystävänpäivä on ihan turha ja teennäinen juttu

Vierailija
19/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut herätettiin pusuihin ja sain lahjakortin kampaajalle, aikakin oli varattu 2tunnin päähän (olimme molemmat vapaapäivällä eilen). Kampaajalle menosta olin puhunut jo kauan, mutta kun olen itse niin huono tuhlaamaan rahaa itseeni niin en koskaan saanut aikaseksi.

Vierailija
20/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun heräsin, mies toi kaksi lahjapakettia sänkyyn. Oli ollut poikamme kanssa jo aiemmin kaupungilla. Toinen lahja siis pojaltamme :) joka oli ehdottomasti halunnut antaa lahjan äidille hänkin. miehen paketissa oli vartalonhoitoaineita. annoin itse kummallekin suklaata, olin valinnut molemmille rasiaan suklaakaupassa sopivat konvehdit.