Miten teidän mies muisti teitä ystävänpäivänä?
Kertokaa jotain ihania romanttisia juttuja. Romanttisella meinaan sellasta arkipäivän romantiikaa, vaikka että laittoi viestin että olet kaunis tai jotain. Voi kertoa muutakin kun ystävänpäiväjuttuja.
Antakaa toivoa tälläselle ikisinkulle 21-vuotiaalle, joka haaveilee hyvästä parisuhteesta. :)
Kommentit (91)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 10:58"]
No itsehän lupauduin miehelleni, että vietän ystävänpäivän hänen, enkä ystävieni kanssa. Oltiin sovittu romanttisen elokuvan katsomisesta, ruuanlaitosta, parisuhdepelin pelaamisesta ja siitä että laitetaan makuuhuoneeseen ruusunterälehtiä ja kynttilöitä. Olin ostanut tuolle töistä tullessani lahjankin.
Kun menin kotiin oli asunto täynnä mieheni kavereita ryyppäämässä ja mies itse makasi sängyssämme nenä verta vuotaen. Oli kaatunut kännipäissään. Se siitä ystävänpäivästä ja romanttisuudesta.
[/quote]
Ihana mies sinulla.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 10:59"]
Ihana mies sinulla.
[/quote]
No joo. Ei tuo yleensä tuollein käyttäydy. En sitten tiedä mikä siihen meni.
Mies toi pyydettynä tulppaaneja kaupasta, yllärinä antoi ihanat korvikset. Minä taas päästin miehen omasta sairastelusta huolimatta ulos kavereiden kanssa katsomaan matsia ja hoidin lasten illan.
Toin miehelle pullon viiniä ja tein hänen suosikkiruokaansa. Valitettavasti itse en saanut mitään, meidän piti käydä yhteisen ystävämme haudalla muttei mies jaksanut sinnekkään.
Toin miehelle pullon viiniä ja tein hänen suosikkiruokaansa. Valitettavasti itse en saanut mitään, meidän piti käydä yhteisen ystävämme haudalla muttei mies jaksanut sinnekkään.
Sain uuden palan nomination-koruuni.
Mies on varmasti ollut helpottunut kun tuon rannekorun hankkimisen jälkeen kaikki merkki- ja juhlapäivät on hoitunut yksinkertaisesti uuden palan ostamalla :D
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 07:03"]Mun mies ei ole mikään ystävä ja musta toi olis teennäistä. Sori. Mies kyllä huomioi muuten, esim tänään tekee mulle yhden jutun joka on käsittämättömän hienoa ja tekee tämän vain siksi, että pyysin. Liittyy mun harrastukseen ja pelastaa koko viikonlopun ;)
[/quote]
Ootko se mamma joka ihastu siel harrastuksessa siihen Juha Tapio fani jannuun? Kuulostat aika lailla samalta :]
Tilasin naiseni työpaikalle kukkalähetyksen, oli "tosi kiva" mut ei tykännyt että tilasin töihin, teinkö väärin?
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 10:22"]Miksi vain miehen pitäisi muistaa naista? Haaveilepa siitä, miten SINÄ voit sitten yllättää miehesi, kun olet suhteessa.
t. feministi
[/quote]
Niin, kysymyksen asettelu koski sitä, miten mies on muistanut... Mutta jos haluat tietää, niin minä muistin miestä ostamalla hänelle pienen lahjan, joka sisälsi myös hänen lempparisuklaitaan. Jätin sen "salaa" löydettäväksi.
T. Se jonka miesystävä antoi pienen suklaan.
Mitä teennäistä ystävänpäivässä on?
Toki siihen voi suhtautua vain kaupallisuutta harmitellen tai pävitellen sitä, miten se ei ole aito ja alkuperäinen suomalainen juhla (mikä on?), mutta miksi ihmeessä tekisi näin, kun voisi sen sijaan ottaa ystävänpäivän kivana erityissyynä juhlistaa ystävyyttä, kumppanuutta ja rakkautta? Ei yksi erityinen juhlapäivä vuodessa tarkoita, ettei ystäviään ja rakkaitaan muistaisi eikä hemmottelisi muutoin ollenkaan.
Me muistimme toisiamme suukoin, halauksin ja hellin rakasteluin. Mies osti mulle myös kukkia, jotka olivat lempiväriäni. Minä annoin miehelle itse tehdyn kortin viesteineen, jossa kerroin, miten tärkeä hän minulle on. Pientä luksusta arkeen saimme menemällä vielä ystävänpäivän leivoskahveille. Oli kivaa!
Ystävänpäivää vietän ennen kaikkea amerikkalaisena Valentine's Daynä mutta myös ihan vain ystävyyden ja kaveruuden juhlana. Lähetän kortteja niille tutuille, joiden kanssa moinen yleensä on tapana.
Mun mies osti mulle neilikoita (tykkään hirveästi, enkä ole niille allerginen) ja Lumoavan uuden sydämenmuotoisen kaulakorun. <3 Oli käynyt hankkimassa myös koko perheelle lahjat - teini sai lahjakortin Clas Ohlsonille ja nuorempi sai kynän tablettiinsa. Lisäksi oli hankkinut kaikille ystävänpäiväleivokset.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 08:51"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 08:39"]
Mies oli tehnyt itse työpaikkansa "askartelupajalla" aivan minun tyyliset ranne- ja kaulakorun ja antoi ne minulle. Puisia, lasisia ja taisi olla muovisiakin helmiä mukana, sekä joitakin metalliosia seassa myös. Sydäntä lämmittävin lahja koskaan <3
[/quote]
Miten itse huomioit miestäsi? Miehesi on siis pelkkä ystäväsi?
[/quote]
En ymmärtänyt jälkimmäistä kysymystä tai miten se liittyi tähän, mutta ei, mies ei ole "pelkkä" ystävä vaan paljon muutakin sen lisäksi, että on kyllä paras ystäväni ja sielunkumppanini. Mutta ensimmäiseen kysymykseesi: itse en muistanut miestä juuri eilen mitenkään muista päivistä poikkeavalla tavalla, paitsi toivottamalla hyvää ystävänpäivää. Muistamme toisiamme ihan joka päivä erilaisin elein ja teoin, emme tarvitse siihen mitään erityisiä päiviä. Nyt vaan korut sattuivat tulemaan ystävänpäivänä koska tuo askartelujuttu oli ollut ystävänpäivän vuoksi siellä työpaikalla :)
Töistä tullessaan toi 10 ruusua ja suklaata, makasin sairaana sängyssä. Sanoi että töissä tuli kauhea ikävä ja rakastan sua aina.
Huono päivä oli pelastettu ü
Mies oli vähän aikaa opiskelukavereidensa luona katsomassa lätkää ja syömässä, kun mä olin kipeänä (tai olen edelleen). Loppuajan mies piti mua sylissä ja silitteli samalla kun katsottiin hömppäleffoja.
Rakkaani teki meille molempien lempiruokaa ♡ Sitten pitkät päikkärit lusikassa ja suihkuun, jonka jälkeen ihana suuhoito ja seksiä ;) Itse toin rakkaalleni hänen lempisuklaitaan ja suukottelin normaalia enemmän.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 02:27"]
Kertokaa jotain ihania romanttisia juttuja. Romanttisella meinaan sellasta arkipäivän romantiikaa, vaikka että laittoi viestin että olet kaunis tai jotain. Voi kertoa muutakin kun ystävänpäiväjuttuja.
Antakaa toivoa tälläselle ikisinkulle 21-vuotiaalle, joka haaveilee hyvästä parisuhteesta. :)
[/quote]
Toi aamukahvin sänkyyn,soitti Youtubesta tunteitaan kuvaavan rakkauslaulun ja antoi ison ruusukimpun. Tämä mies ei yleensä välitä kaupallisista juhlapäivistä,joten olin iloisesti yllättynyt muistamisesta :)
Kuvittelin, etten saa mitään, mutta tuli sieltä paketti :) <3
No itsehän lupauduin miehelleni, että vietän ystävänpäivän hänen, enkä ystävieni kanssa. Oltiin sovittu romanttisen elokuvan katsomisesta, ruuanlaitosta, parisuhdepelin pelaamisesta ja siitä että laitetaan makuuhuoneeseen ruusunterälehtiä ja kynttilöitä. Olin ostanut tuolle töistä tullessani lahjankin.
Kun menin kotiin oli asunto täynnä mieheni kavereita ryyppäämässä ja mies itse makasi sängyssämme nenä verta vuotaen. Oli kaatunut kännipäissään. Se siitä ystävänpäivästä ja romanttisuudesta.