Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten teidän mies muisti teitä ystävänpäivänä?

Vierailija
15.02.2014 |

Kertokaa jotain ihania romanttisia juttuja. Romanttisella meinaan sellasta arkipäivän romantiikaa, vaikka että laittoi viestin että olet kaunis tai jotain. Voi kertoa muutakin kun ystävänpäiväjuttuja.

Antakaa toivoa tälläselle ikisinkulle 21-vuotiaalle, joka haaveilee hyvästä parisuhteesta. :)

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti kavereittensa kanssa baariin ja jätti minut kotiin yksin vauvan kanssa :D toi mulle kuitenkin kebabrullan, jonka on varmaan itse kyllä yöllä syönyt.. :D

Vierailija
42/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli eilen kahvinkeitin aamulla valmiiksi ladattu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kukkakimpun ja suklaarasian. Itse en antanut mitään, yritin olla kiltimpi. Yhdessä 10 vuotta ja pari muksua.

Vierailija
44/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antoi suukon töihin lähtiessään, niihän se tekee kyllä aina lähtiessään. Mutta riitti oikein hyvin minulle:)

Vierailija
45/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään, sanoi että koko päivä on amerikkalaista hapatusta!

Vierailija
46/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain seksihepeneen lahjaksi. Ihan kiva mutta mieluummin ottaisin sitä seksiä...

Vierailija
47/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 09:54"]

Ei mitenkään, sanoi että koko päivä on amerikkalaista hapatusta!

[/quote] Voit kertoa, että kuitenkin perinteet on jo Antiikin Roomassa. 

Me ei ehditty eilen näkemään, ja tänä iltana sitten herkutellaan ystävänpäiväiltapalalla, joka tehdään yhdessä. Meillä myös mies on vähän sitä mieltä, että amerikkalaista hypetystä, mutta tietää, että rakastan kaikkea juhlanaihetta ja on sitten vähän suopeammin suhtautunut tähän(kin) päivään. Joulusta onneksi tuokin tykkää yhtä paljon kuin minäkin :)

Vierailija
48/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Mies ollut aina sitä mieltä, että kaikenlainen juhlinta on jotenkin ihan turhaa. Sen mielestä siis aikuisten synttärit, nimpparit, hääpäivien juhlinnat, isän/äitien päivät, naistenpäivät, ystävänpäivät ym. on ihan turhia. Ainoastaan lasten synttäreitä haluaa juhlia ja joulua. Tosin joulunakaan ei halua mitään lahjoja ainakaan itselleen. Emme siis ostele lahjoja, kortteja tms. toisillemme. Toki toivotetaan hyvää X päivää.

Ihan tylsää. Itse tykkäsisin juhlistaa jotenkin. Vaikka vain yksi suklaasydän tai kortti tai ruusu tai vaikka aamupala. Mutta kun ei niin ei. :(

Muuten ihan arjessa on hyvä mies, tekee kotitöitä, on hyvä mies ja isä jne. Mutta ei tykkää "krumeluureista"...

Vierailija
49/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 09:07"]

Ei syödä roskaruokaa usein joten tuo oli ihanaa koti-tyyliin tehtyä jenkkisafkaa, jonka viellä laittoi esille kivsti. Sitten saunottiin kun ruoka oli laskenut, saunan jälkeen vielä kuohuviiniä, mansikoita ja kermavaahtoa ja sänkyyn, eikä pelkästään nukkumaan ;)

[/quote]

Hihi! Miten te vielä tuon kaiken safkan jälkeen jaksoitte!

Mekin söimme iltasella kotona hyvin - liian hyvin ;D

Mies teki ruoan.

Vierailija
50/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 09:44"]

mulla oli eilen kahvinkeitin aamulla valmiiksi ladattu :)

[/quote]

niin itse leivoin miehelle ja lapselle niiden rakastamia mokkapaloja

Vierailija
51/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ison ruusun, suklaakeksejä ja suklaasydämiä. Itse leivoin sydänkakun ja tein sydänpastaa ruoaksi. Suukoteltiin ja halailtiin tavallista enemmän. 14 vuotta yhdessä ja yksi lapsi, lapsellekkin annettiin elokuva lahjaksi.

On hienoa juhlia ystävänpänpäivää, rakkauden päivää. Minulle mies on myös hyvä ystävä!

Vierailija
52/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ison ruusun, suklaakeksejä ja suklaasydämiä. Itse leivoin sydänkakun ja tein sydänpastaa ruoaksi. Suukoteltiin ja halailtiin tavallista enemmän. 14 vuotta yhdessä ja yksi lapsi, lapsellekkin annettiin elokuva lahjaksi.

On hienoa juhlia ystävänpänpäivää, rakkauden päivää. Minulle mies on myös hyvä ystävä!

Vierailija
53/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haki metsästä kuorman puita (lämmittää seuraavana talvena pitkään takan kautta).

Illalla haki vielä pitsan meille kun lapset oli jo nukkumassa.

Saunottiin yhdessä.

Minä tein mihelle yhden erotiikkaan liittyvän jutun josta tykkää erityisesti (teen muutaman kerran vuodessa).

Juteltiin ja halittiin nukkumaan mennessä.

Olemme puolisoita mutta myös toistemme parhaita kavereita.

Vierailija
54/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ilmoitti että meidän taloudessa ystävänpäivää "juhlitaan" vasta lauantaina, koska eilen tuli Suomen peli, joka oli pakko katsoa.

Vierailija
55/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 10:20"]

Mies ilmoitti että meidän taloudessa ystävänpäivää "juhlitaan" vasta lauantaina, koska eilen tuli Suomen peli, joka oli pakko katsoa.

[/quote] Mutta kiva, että halusi silti juhlia myöhemmin, jos ei sinua kiekot kiinnosta :)

Vierailija
56/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vain miehen pitäisi muistaa naista? Haaveilepa siitä, miten SINÄ voit sitten yllättää miehesi, kun olet suhteessa.

t. feministi

Vierailija
57/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 10:21"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 10:20"]

[/quote] Mutta kiva, että halusi silti juhlia myöhemmin, jos ei sinua kiekot kiinnosta :)

[/quote]

Totta. En jaksanut suuttua, kun arvelin että aika moni muukin nainen oli kanssani samassa tilanteessa. Ainakin omassa ystäväpiirissä koska ukot kokoontuivat samaan paikkaan peliä katsomaan.

Uhkasin soittavani johonkin olympiakomiteaan ja käskenyt niiden siirtää pelin seuraavalle päivälle (olen hieman lapsellinen kun sille päälle satun).

Vierailija
58/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 10:22"]

Miksi vain miehen pitäisi muistaa naista? Haaveilepa siitä, miten SINÄ voit sitten yllättää miehesi, kun olet suhteessa.

t. feministi

[/quote]

Kysymys oli, että miten miehesi muisti teitä ystävänpäivänä. Ei tarvii tästä mitään feministi-läppää vääntää. Tehkää oma ketju, miten sinä muistit miestäsi ystävänpäivänä.

Kivoja yllätyksiä monet naiset ovat saaneet :) Osaa se suomipoikakin välillä näköjään olla romanttinen.

Vierailija
59/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli meidän 12 yhteinen ystävänpäivä. Tullessani iltavuorosta oli mulle ostettu kukkasia, jotka oli kyl jätetty keittiön pöydälle muovikäärepakkauksissa ja sain aamulla ystävän päivä tekstarin. No oli ihan ihana tulla kotiin siellä ne katseli lasten kans telkkuu olkkaris. Mä olin ostanu laatikollisen ystävänpäivä munkkeja ja jättänyt ne kans keittiönpöydälle lähtiessäni iltavuoroon. Ei kovin romanttista mut ihan ihanaa elämää.

Vierailija
60/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain suklaakarkkeja kauniissa lasipurkissa. :) Ihana ylläri, en osannut odottaa mitään. :)