Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten teidän mies muisti teitä ystävänpäivänä?

Vierailija
15.02.2014 |

Kertokaa jotain ihania romanttisia juttuja. Romanttisella meinaan sellasta arkipäivän romantiikaa, vaikka että laittoi viestin että olet kaunis tai jotain. Voi kertoa muutakin kun ystävänpäiväjuttuja.

Antakaa toivoa tälläselle ikisinkulle 21-vuotiaalle, joka haaveilee hyvästä parisuhteesta. :)

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Tietää että toivoisin jotain ja monta vuotta olen itse jokin yllätyksen miehelle tehnyt. Enää en jaksanut yksin muistaa, joten en tehnyt minäkään mitään.. mies katsoi lätkää itsekseen ja kävi harrastamassa...

Tää on vaan kuulema luonteenpiirre hänessä, se ettei ikinä tee mitään mitä minä pyydän tai toivon, koska joutuu jo esim. Töissä tekemään muiden pyyntöjen mukaan, kotona ei kuulema tarvitse kenenkää tehdä mitään muuta kuin olla itsekseen ja rentoutua. Ystävänpäivämuistamiset, tai oikeastaan mikään huomioiminen tai muistaminen, ei vain kuulu oikeeseen parisuhteeseen. Se on teeskentelyä..

Että sellainen helmi mulla. Älkää pariutuko liian nuorena!!

Vierailija
22/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain aamulla sydänsuklaan. Töitten jälkeen toi kukkia, ja teki ruokaa, mä leivoin jälkkäriksi key lime pien. Syötiin kynttilänvalossa, juotiin valkkaria ja rakasteltiin. Ollaan kylläkin asuttu yhdessä vasta puoli vuotta, niin että tää on varmaan alkuhuumaa. Mies tekee välillä spontaanisti tosi romanttisia juttuja ja vähän yllättäen se on musta aika ihanaa, vaikka ennen oon ollut just sellainen, että kliseinen romantiikka on mulle ihan liikaa ja ystävänpäivä pelkkää kaupallista höttöä. Nyt vanhempana osaa arvostaa sitä, että joku uskaltaa ja viitsii, ja arkeen tulee vaihtelua. En mä kyllä siltikään vetäis herneitä nenään, vaikka mies unohtais ystävänpäivän kokonaan. Se hyvä arki merkitsee eniten, mut silti ihan kivaa että välillä saa kukkiakin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea koko ketjua, mutta vastakysymys: miten naiset huomioivat ystävänpäiivän? Eikä kysymyksessä ole parisuhteen huomioimispäivä, vaan ystävänpäivä.

Vierailija
24/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi suklaata ja antoi pusun. Mun mies ei juuri ostele kukkia tai lahjoja muulloin kuin merkkipäivinä. Mutta saan pusuja ja halauksia jne eli olen tärkeä hänelle. Katsoo minuun niin että näen hänen silmistään rakkauden. Ei ne suurieleiset romanttiset jutut ole oleellista. Vaan rakkaus ja uskollisuus näin kun on oltu yhdessä jo yli 20 vuotta.

Vierailija
25/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 minä pariuduin 17 vuotiaana ja mun mies on kyllä oikeasti helmi. Mutta me ei tuommosia tekemällä tehtyjä päiviä vietetä. Samoin kun ollaan jo yli nelikymppisiä niin meillä on kaikkea ja jos jotain tarvii, niin hankitaan. Emme osta toisillemme syntymäpäivä- isän/äitienpäivä- tai joululahjojakaan . En tarvitse miehen väkisin keksimiä hajuvesiä kun ostan niitä itse monta kertaa vuodessa. Koruja en käytä ja kukatkin ostan itse. Mies tekee puolestaan minulle monia ihan huippujuttuja tosta noin vaan ja koti ja lapset me on aina hoidettu yhdessä. Itseasiassa en oo esim imuroinut pariin vuoteen enkä pese juuri koskaan pyykkiä. Vaikka mä en aseta mun miehelle mitään ystävänpäivätavotteita, mä tiedän että hän kävelisi vuokseni vaikka paljain jaloin lasinsirpaleilla, jos mun hyvinvointi olisi siitä kiinni. Oikea rakkaus on oikeaa rakkautta, parikymmentä vuotta myöhemminkin.

Vierailija
26/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätti mut uudella yöpaidalla, ruusuilla, suklaalla ja lempiherkulla. Ja vei illalla ulos hienoon ravintolaan syömään. :)

Vierailija
27/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli tehnyt itse työpaikkansa "askartelupajalla" aivan minun tyyliset ranne- ja kaulakorun ja antoi ne minulle. Puisia, lasisia ja taisi olla muovisiakin helmiä mukana, sekä joitakin metalliosia seassa myös. Sydäntä lämmittävin lahja koskaan <3

Vierailija
28/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on jokaisena ystävänpäivänä kieltäytynyt toivottamasta minulle hyvää ystävänpäivää, koska "sä et ole mun ystävä".

Eilen hän kuitenkin vei minut syömään ja antoi jalkahieronnan. Ei ystävänpäivän takia vaan ihan muuten vaan. :)

Vierailija
29/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies roinalla muistanut, mutta pesi illalla autoni. Edes Amerikassa asuessamme emme juhlistaneet ystävänpäivää, vaikka siellä se näkyi kaupoissa jo viikkoja ennen ja sitä ei kukaan voinut olla huomaamatta. Melkein 20 vuotta olemme yhdessä olleet ja kivasti menee.

Vierailija
30/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi isoja ruusuja!!!:) Ja paistoi keskellä yötä pihvin minulle, kun olin nälissäni :) ja tuo ruusuhomma on aika iso juttu minulle, kun ei ole koskaan aiemmin saanut ruusuja mieheltäni ja ollaan oltu yhdessä pian 6 v.

Vierailija
31/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 08:39"]

Mies oli tehnyt itse työpaikkansa "askartelupajalla" aivan minun tyyliset ranne- ja kaulakorun ja antoi ne minulle. Puisia, lasisia ja taisi olla muovisiakin helmiä mukana, sekä joitakin metalliosia seassa myös. Sydäntä lämmittävin lahja koskaan <3

[/quote]

Miten itse huomioit miestäsi? Miehesi on siis pelkkä ystäväsi?

Vierailija
32/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 08:51"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 08:39"]

[/quote]

Miten itse huomioit miestäsi? Miehesi on siis pelkkä ystäväsi?

[/quote]

Ihme kommentti :D Tuohan kuulostaa ihanalta ja ajattelevaiselta lahjalta :) 

Vierailija
33/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävänpäivän on juurikin rakkauden päivä maailmalla. Suomessa vain käännetty ystävää tarkoittavaksi. Mieheni toi kukkia suuteli hellästi ja sanoi "Hyvää ystävänpäivää". Mä leivoin hänelle kakun. Mun mielestä on ihan kiva muistaa jollain pienen pienellä eleellä/jutulla, että on ystävänpäivä.

Vierailija
34/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ilmoitti jo pari päivää aiemmin että voitaisiin joko mennä ulos syömään tai sitten tehdä kotona jotain hyvää ruokaa ja katsella leffaa. Päädyttiin kotiruokaan, koska käydään melko usein myös ulkona syömässä ja todennäköisesti ystävänpäivänä monet lempipaikat olisivat olleet täynnä. Kysyi sitten että haluanko titeää mitä ruokaa hän tekee vai tekeekö yllätystä. Valitsitn yllätyksen. :) Teki tosi hyviä fingerfoodeja, juuri sellaisia leffankatseluun sopivia -coctailtikkuja alkuun ja sitte all-amerikan tyyliin ranskiksia, leivitettyja kananpaloja, hampurilaiset molemmille (jotka vielä grillasi parilalla) ja erilaisia dippejä. Juotiin yhet oluet tyyliin sopien (itsekin siis pidän oluesta). Ei syödä roskaruokaa usein joten tuo oli ihanaa koti-tyyliin tehtyä jenkkisafkaa, jonka viellä laittoi esille kivsti. Sitten saunottiin kun ruoka oli laskenut, saunan jälkeen vielä kuohuviiniä, mansikoita ja kermavaahtoa ja sänkyyn, eikä pelkästään nukkumaan ;) Oli oikein ihana ystävänpäiväyllätys <3 

Vierailija
35/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kesken työpäivän mulle kimpun kukkia ja 10 erilaista suklaapatukkaa:)

Vierailija
36/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eilen kun oltiin kaupassa nii näin ihanat kesäkengät tarjouslaarissa ja siellä yks ainoa pari mun kokooni. Itse en ois ottanut niitä ku  ollaan vähän tiukilla nyt mutta mies laittoi ne ostoskärryyn olimme menossa eteenpäin.

Vierailija
37/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tapailemani mies ei ole mikään hempeilijätyyppi. Tiistaina sanoi, että ystävänpäivää ä on kapitalistien juttu :D Silti eilen toi mulle ohimennen pienen suklaan, vähän niin kuin "tiedän että tää on sulle tärkeää, joten lipsun periaatteistani"-tyylillä. Mua tuo lämmitti älyttömästi :)

Vierailija
38/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Oli pitkään töissä ja illankin pois kotoa.

Vierailija
39/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 09:33"]

no eilen kun oltiin kaupassa nii näin ihanat kesäkengät tarjouslaarissa ja siellä yks ainoa pari mun kokooni. Itse en ois ottanut niitä ku  ollaan vähän tiukilla nyt mutta mies laittoi ne ostoskärryyn olimme menossa eteenpäin.

[/quote]

ihanaa arjen rakkautta :)

Vierailija
40/91 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti kavereittensa kanssa baariin ja jätti minut kotiin yksin vauvan kanssa :D toi mulle kuitenkin kebabrullan, jonka on varmaan itse kyllä yöllä syönyt.. :D