Miten teidän mies muisti teitä ystävänpäivänä?
Kertokaa jotain ihania romanttisia juttuja. Romanttisella meinaan sellasta arkipäivän romantiikaa, vaikka että laittoi viestin että olet kaunis tai jotain. Voi kertoa muutakin kun ystävänpäiväjuttuja.
Antakaa toivoa tälläselle ikisinkulle 21-vuotiaalle, joka haaveilee hyvästä parisuhteesta. :)
Kommentit (91)
Ei meillä kumpikaan noteerannut päivää sen kummemmin. Ei me olla juuri juhlittu hääpäiviäkään mitenkään erityisen romanttisesti, tuntuu vähän hassulta että pitäisi jotenkin erikseen fiilistellä. Meillä on hyvä parisuhde, tykätään samoista asioista, mutta yltiöromanttisuus ei ole yksi niistä meille kummallekaan.
Ajattelin, että riittää kun toivotan vaimolle hyvää ystävänpäivää. En usko että odottikaan enempiä. En minäkään kaipaa huomiota puolustusvoimien lippujuhlapäivänä, vaikka olenkin armeijan käynyt ja valan vannonut.
Miehen spermat laukesivat tiukkaan perseeseeni.
Kukilla, suklaalla ja päivällisellä. Ei mitään sen kummempaa.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 13:29"]Ajattelin, että riittää kun toivotan vaimolle hyvää ystävänpäivää. En usko että odottikaan enempiä. En minäkään kaipaa huomiota puolustusvoimien lippujuhlapäivänä, vaikka olenkin armeijan käynyt ja valan vannonut.
[/quote]no sä nyt oletkin täysin vähäpätöinen miehenkuvatus vailla mitään tyyliä.
Liputa vaan wt-persu kivana lippupäivänäsi, ketään ei kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 13:15"]
Ei minun mies mitenkään muistanut. Pusut annettiin ja sanottiin hyvää ystävänpäivää. Meillä on kaksi pientä lasta ja on niin paljon kaikkia muitakin synttäreitä, äitien- ja isienpäiviä, jouluja, hääpäiviä ym. että ei nyt kaikkiin voi ehtiä panostaa. Ihan söpöä nuorilta pariskunnilta mutta meillä meni nyt näin ja ihan iloinen olin vaan siitä pususta. :)
[/quote]
Onpa surkeaa. Onneksi oma elämäni ei tule koskaan olemaan tällaista.
Mentiin syömään stadissa italialaiseen ravintolaan ja kotona skumpat. Sain vielä alusvaatesetin. Ihan liikaa.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 10:21"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 10:20"]
Mies ilmoitti että meidän taloudessa ystävänpäivää "juhlitaan" vasta lauantaina, koska eilen tuli Suomen peli, joka oli pakko katsoa.
[/quote] Mutta kiva, että halusi silti juhlia myöhemmin, jos ei sinua kiekot kiinnosta :)
[/quote]kiekko tärkeämpi kun sinä
Emme vietä teennäisiä hömppäpäiviä. Putoaisin peffaleni hämmästyksestä jos mies toivottaisi hyvää ystävänpäivää tms. Toisaalta hän petaa minun sänkyni joka päivä, huoltaa fillarini säännöllisesti, sietää omituisia sukulaisiani mukisematta, on niin kiva mies ettet usko. Tykkään ostella hänelle lahjoja silloin tällöin, hän kun on maailman paras lahjojen vastaanottaja. Ei lahjoihin ja toisen huomioon ottamiseen tarvita virallisia päiviä ainakaan meillä.
minua jotenkin säälittää ihmiset jotka "vihaavat" ystävänpäivää ja pitää sitä turhana :/ Onko suomessa oikeasti niin kyynisiä ja vihaa täynä olevia ihmisiä, että pitää oikeen vihata ja inhota päivää joka voi toisille olla vuoden romanttisin.
Kateus, katkeruus, yksinäisyyskö tämän tekee?
Ei minun mies mitenkään muistanut. Pusut annettiin ja sanottiin hyvää ystävänpäivää. Meillä on kaksi pientä lasta ja on niin paljon kaikkia muitakin synttäreitä, äitien- ja isienpäiviä, jouluja, hääpäiviä ym. että ei nyt kaikkiin voi ehtiä panostaa. Ihan söpöä nuorilta pariskunnilta mutta meillä meni nyt näin ja ihan iloinen olin vaan siitä pususta. :)