Värjäsin hiukseni vaaleiksi, ja kappas...
Olen 160 cm, hieman pyöreä luontainen brunetti. Minulla on tummat hiukset ja hyvin, hyvin ruskeat silmät. Menekkini brunettina ei ole ollut hääviä, joskaan ei siis mitenkään eriskummallisen huonoakaan. Värjäsin tässä taannoin hiukseni vaaleiksi, koska halusin vaihtelua. Sen jälkeen, kun värjäsin hiukseni, olen saanut miehiltä ihan eri tavalla huomiota, vaikka mikään muu ei ole muuttunut. Olen edelleen ruskeasilmäinen ja hieman pyöreä, nykyään tosin blondi, mutta miesten kiinnostus on oikeastaan kaksinkertaistunut.
Osaatteko miehet selittää, mikä siinä blondissa kuontalossa vetoaa niin paljon? Edes tämä lievä ylipaino ei tunnu enää haittaavan, kun hiusväri on oikea.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Miehet luulevat blondien olevan tyhmiä (blondivitsit). Naisen oletettu tyhmyys taas nostaa heikkojen miesten luuloja omasta älykkyydestään.
Miten se vaalea hiusväri älykkyyteen liittyy?
Vaalea tukka pehmentää piirteitä. Kun olin blondi, minua sanottiin jos kenen toisen blondin näköiseksi, vaikka meissä ei ollut mitään yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet luulevat blondien olevan tyhmiä (blondivitsit). Naisen oletettu tyhmyys taas nostaa heikkojen miesten luuloja omasta älykkyydestään.
Miten se vaalea hiusväri älykkyyteen liittyy?
Sanopa se. Miten blondivitsit ovat syntyneet?
Minä en tiedä.
Ne kuitenkin ylläpitävät stereotypiaa.
Vaalea on vauvamaisempi. Mitä siitä voi päätellä mieltymyksistä?
Kaikki miehet eivät kuitenkaan suinkaan pidä enemmän vaaleudesta.
En voi tietää, ku ite tykkään ruskeista, mustista ja punaisista hiuksista naisella. :) Kait se voi olla joillekki kriteeri, et on vaaleet hiukset. M25
Olen ihmetellyt vähän miesten pakkomielteitä naisten hiuksista. Tulee lähestulkoon ero, jos pätkäisee hiukset tai värjää ne epätoivottuun suuntaan.
Miehet ylipäänsä tuntuvat hiplailevan hiuksiani paljon enemmän nykyään.
Tai sitten olen löytänyt uuden kohderyhmän.
Blondien kanssa pidetään kivaa ja tummien kanssa mennään naimisiin.
Luonnon blondeja on maailmassa n.2% ihmisistä. Tuntuu myös että todella vaaleita on naisissa enemmän kuin miehissä.
Eli varsin harvinainen ihmisryhmä.
Harvinaiset asiathan ovat aina kiinnostaneet ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Luonnon blondeja on maailmassa n.2% ihmisistä. Tuntuu myös että todella vaaleita on naisissa enemmän kuin miehissä.
No purkkiblondejahan suurin osa naisista on.
Toki. Olemme miehinä vuosisatojen ajan tehneet työtä markkinointia mainostusta jolla blondit on tehty tyhmiksi ja se toimii niin monella tasolla kuten esimerkkitapauksesi osoittaa eikä sillä ole merkitystä onko väri purkista vai ei, koska nainen tyhmenee ja mies kiinnostuu. Olet jonkinlainen, sanotaanko nyt vaikka pavlovin-koiran kaltainen tulos , sukupuolesta riippumatta se värikello kilauttaa molempia sekä miehiä että naisia eikä aikaakaan kun toinen on kontalaan toinen selässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvinaiset asiathan ovat aina kiinnostaneet ihmisiä.No purkkiblondejahan suurin osa naisista on.
Nimenomaan yrittävät väärentää todellisen geneettisen perimänsä.
Saitko tummat hiuksesi värjättyä ihan blondiksi vai ovatko ne vaa sellaiset punertavan blondit, jollaiseksi oikeasti tummat hiukset saa, kun vaalentaa esim kotiväreillä. Tummasta ihan blondiksi vaatii kampaajakäsittelyn.
On lähtökohtaisesti aika väärin syrjiä tai osoitella vähemmistöjä eikä se sovi nykyaikaisen herrasmiehen ajatusmaailmaan, joten ehdotan, että kaikki naiset ovat ihan tasapuolisesti ihan yhtä tyhmiä...
Vierailija kirjoitti:
Ovatko maantienväriset blondeja? Muualla maailmassa saattavat olla. Suurin osa on ollut lapsena ihan blondi ja siksi värjää.
Vierailija kirjoitti:
Saitko tummat hiuksesi värjättyä ihan blondiksi vai ovatko ne vaa sellaiset punertavan blondit, jollaiseksi oikeasti tummat hiukset saa, kun vaalentaa esim kotiväreillä. Tummasta ihan blondiksi vaatii kampaajakäsittelyn.
Ei tullut punertavat eikä valkoiset huiskut. En osaa sanoa, miksi onnistui näin hyvin, mutta oikein omaa silmää miellyttävä lopputulos on.
Aika mielenkiintoista. Pitäisköhän itekin kokeilla? Brunettina saan huomiota vain sellaisilta miehiltä joilta en sitä halua, jospa blondina sitten niiltä omantyyppisiltä. Vähän kyllä epäilen sopisiko blondi mulle...
Vierailija kirjoitti:
Aika mielenkiintoista. Pitäisköhän itekin kokeilla? Brunettina saan huomiota vain sellaisilta miehiltä joilta en sitä halua, jospa blondina sitten niiltä omantyyppisiltä. Vähän kyllä epäilen sopisiko blondi mulle...
Älä murehdi, kyllä sinä varmasti olet ihan riittävän tyhmä blondiksi, ei kun väriä päähän ja haarapääskysenä lettu lotisemaan
Vierailija kirjoitti:
Blondien kanssa pidetään kivaa ja tummien kanssa mennään naimisiin.
Ai. Mun entinen hoito teki just päin vastoin.
t. Brunetti