Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Värjäsin hiukseni vaaleiksi, ja kappas...

Vierailija
01.11.2020 |

Olen 160 cm, hieman pyöreä luontainen brunetti. Minulla on tummat hiukset ja hyvin, hyvin ruskeat silmät. Menekkini brunettina ei ole ollut hääviä, joskaan ei siis mitenkään eriskummallisen huonoakaan. Värjäsin tässä taannoin hiukseni vaaleiksi, koska halusin vaihtelua. Sen jälkeen, kun värjäsin hiukseni, olen saanut miehiltä ihan eri tavalla huomiota, vaikka mikään muu ei ole muuttunut. Olen edelleen ruskeasilmäinen ja hieman pyöreä, nykyään tosin blondi, mutta miesten kiinnostus on oikeastaan kaksinkertaistunut.

Osaatteko miehet selittää, mikä siinä blondissa kuontalossa vetoaa niin paljon? Edes tämä lievä ylipaino ei tunnu enää haittaavan, kun hiusväri on oikea.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii tuo miehilläkin. Tummat hiukset purkista, kova purkkirusketus, mahdollisimman tumma, äärimmäinen hampaiden valkaisu ja puolenmetrin kurkku punttiin niin kaikki naiset lakoavat kuin kypsä vilja rankkasateessa

Vierailija
22/46 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika mielenkiintoista. Pitäisköhän itekin kokeilla? Brunettina saan huomiota vain sellaisilta miehiltä joilta en sitä halua, jospa blondina sitten niiltä omantyyppisiltä. Vähän kyllä epäilen sopisiko blondi mulle...

Älä murehdi, kyllä sinä varmasti olet ihan riittävän tyhmä blondiksi, ei kun väriä päähän ja haarapääskysenä lettu lotisemaan

Kiitos kannustuksesta, otan asiakseni heti tänään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksilla on taipumus tummua ihmisen vanhetessa, joten vaaleammat hiukset voivat signaloida nuoruudesta.

Vierailija
24/46 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika mielenkiintoista. Pitäisköhän itekin kokeilla? Brunettina saan huomiota vain sellaisilta miehiltä joilta en sitä halua, jospa blondina sitten niiltä omantyyppisiltä. Vähän kyllä epäilen sopisiko blondi mulle...

Älä murehdi, kyllä sinä varmasti olet ihan riittävän tyhmä blondiksi, ei kun väriä päähän ja haarapääskysenä lettu lotisemaan

En yhtään epäile ettetkö ottaisi, kannattaa värjätä myös muutkin karvat tai mieluiten ajaa ne pois niin vaikutus tehostuu

Vierailija
25/46 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään epäile ettetkö ottaisi, kannattaa värjätä myös muutkin karvat tai mieluiten ajaa ne pois niin vaikutus tehostuu

Totta kai, värjään kulmat ja ripset heti samaan syssyyn.

Vierailija
26/46 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blondien kanssa pidetään kivaa ja tummien kanssa mennään naimisiin.

Aivan 😂. T. Tumma nainen, jonka lähes jokainen olisi valmis viemään vihille

Vierailija
27/46 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt vähän miesten pakkomielteitä naisten hiuksista. Tulee lähestulkoon ero, jos pätkäisee hiukset tai värjää ne epätoivottuun suuntaan.

Mä kyllä ymmärrän 😅 suomalaiset naiset ei tajua kuinka paljon pelkillä hiuksilla voi parantaa/huonontaa ulkonäköä..

Vierailija
28/46 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat hiukset on parhaat, aasialaisella naisella.

On nimittäin aika vahva tukka kaikilla aasialaisilla.

Ihan eri, kuin valkoiseksi värjätty hiirenhäntä

Vierailija
29/46 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai, värjään kulmat ja ripset heti samaan syssyyn.

Kannattaa muistaa myös se peräaukon seutu valkaista kun se on vissiin tietyissä piireissä kovinkin muodikasta

Vierailija
30/46 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet luulevat blondien olevan tyhmiä (blondivitsit). Naisen oletettu tyhmyys taas nostaa heikkojen miesten luuloja omasta älykkyydestään.

Miten se vaalea hiusväri älykkyyteen liittyy?

Sanopa se. Miten blondivitsit ovat syntyneet?

Minä en tiedä.

Ne kuitenkin ylläpitävät stereotypiaa.

Blondius on luonteenpiirre, joka usein yhdistetään erityisesti värjättyihin blondeihin. Kun "blondit" huomasivat että muitakin värejä on tarjolla, bimbo nimike alkoi yleistymään blondia vastaavana määritteenä. Blondi on kuitenkin niin vahva ja pitkäaikainen määrite, että siitä on hankalaa luopua, varsinkin lukuisten blondi-vitsien takia.

Olen itsekin blondi (aito sellainen). Harva viitsii siitä minun kanssa vitsailla, ellen itse aloita. Minusta osa niistä on aika hauskoja.

Vierailija
31/46 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blondien kanssa pidetään kivaa ja tummien kanssa mennään naimisiin.

Aivan 😂. T. Tumma nainen, jonka lähes jokainen olisi valmis viemään vihille

Ai saakeli kun olen kateellinen.

Vierailija
32/46 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Osaatteko miehet selittää, mikä siinä blondissa kuontalossa vetoaa niin paljon?"

Olisit voinut tiivistää aloituksesi tähän. Taas jonkun vaaleatukkaisen naisen ääretöntä omakehua. Viehättävää...

Sitten päästään vetämään mutkat suoriksi tutkimuksista, joissa on havaittu estrogeenin vaalentavan hiuksia. Päätellään siitä, että mitä blondimpi, sitä enemmän estrogeeniä. Vaikka eniten vaikutusta hiusten väriin on perimällä ja estrogeeni vaalebtaa hiuksia vähän. Ei kuitenkaan niin, että perimästä mustat hiukset muuttuisivat mistään määrästä estrogeenia vaaleiksi vaikka tummalla naisella voisi olla vaikka maailman eniten sitä vi tun estrogeeniä.

Vierailija
33/46 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisista vain kaksi prosenttia on blondeja niin on aika todennäköistä että muunväriset viedään enimmäkseen vihille. Blondien helppous on kyllä muutenkin harhaa kun aitoja blondeja on niin vähän että niiden perässä on paljon kaikenlaista meisselin heiluttajaa, joten jonotusajat ovat pidemmät kuin lääkärille. Tummemmat naiset ovat enemmän sellainen palvelu joka ei ole niin ruuhkainen, mutta hei kyllä ladallakin pääsee paremmin kuin joukkoliikenteellä

Vierailija
34/46 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin saman kun vaalensin tukkani. Hiukset on melko lähellä luonnollisen näköistä blondia, ei siis platinablondit. Miesten mielestä näytän viattomalta ja enkelimäiseltä. Blondi pehmentää kasvonpiirteitä, mikä tekee kai helposti lähestyttävän vaikutelman.

Mutta kuten sanottu, blondeille ja bruneille on omat ihailijansa. Ja osalle miehistä kelpaa molemmat.

Vierailija
35/46 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin saman kun vaalensin tukkani. Hiukset on melko lähellä luonnollisen näköistä blondia, ei siis platinablondit. Miesten mielestä näytän viattomalta ja enkelimäiseltä. Blondi pehmentää kasvonpiirteitä, mikä tekee kai helposti lähestyttävän vaikutelman.

Mutta kuten sanottu, blondeille ja bruneille on omat ihailijansa. Ja osalle miehistä kelpaa molemmat.

Joo ja punapäät ei kiinnosta enää ketään kun noitavainotkin on mennyttä aikaa

Vierailija
36/46 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä blondi sävy sopii punakalle kasvojen värille?

Vierailija
37/46 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet luulevat blondien olevan tyhmiä (blondivitsit). Naisen oletettu tyhmyys taas nostaa heikkojen miesten luuloja omasta älykkyydestään.

Miten se vaalea hiusväri älykkyyteen liittyy?

Sä taidat olla henkisesti blondi. Justhan edellinen sen sanoi.

Vierailija
38/46 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni taas on ollut vähän päinvastoin. Brunettina olen saanut paljon enemmän miesten huomiota ja kaduilla on selvästi katsottu pidempään kuin blondina ollessani. Itsekin tykkäsin enempi brunetista.

Vierailija
39/46 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea väri kaupungilla vetää kyllä huomion ihan itsestään. Sellanen kirkkaan vaalea, se vaan erottuu ihmisen silmään kuin valopilkku.

Vierailija
40/46 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viaton, sensuelli, naisellinen, pehmeä.

Brune kova, kylmä, miesmäinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi