Värjäsin hiukseni vaaleiksi, ja kappas...
Olen 160 cm, hieman pyöreä luontainen brunetti. Minulla on tummat hiukset ja hyvin, hyvin ruskeat silmät. Menekkini brunettina ei ole ollut hääviä, joskaan ei siis mitenkään eriskummallisen huonoakaan. Värjäsin tässä taannoin hiukseni vaaleiksi, koska halusin vaihtelua. Sen jälkeen, kun värjäsin hiukseni, olen saanut miehiltä ihan eri tavalla huomiota, vaikka mikään muu ei ole muuttunut. Olen edelleen ruskeasilmäinen ja hieman pyöreä, nykyään tosin blondi, mutta miesten kiinnostus on oikeastaan kaksinkertaistunut.
Osaatteko miehet selittää, mikä siinä blondissa kuontalossa vetoaa niin paljon? Edes tämä lievä ylipaino ei tunnu enää haittaavan, kun hiusväri on oikea.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin saman kun vaalensin tukkani. Hiukset on melko lähellä luonnollisen näköistä blondia, ei siis platinablondit. Miesten mielestä näytän viattomalta ja enkelimäiseltä. Blondi pehmentää kasvonpiirteitä, mikä tekee kai helposti lähestyttävän vaikutelman.
Mutta kuten sanottu, blondeille ja bruneille on omat ihailijansa. Ja osalle miehistä kelpaa molemmat.
Joo ja punapäät ei kiinnosta enää ketään kun noitavainotkin on mennyttä aikaa
Kyl ny halloweenina ainakin on käyny flaksi. 🧹🎃
En osaa selittää AP:n probleemaa, mutta minä ainakin annan plondeille heti lisäpisteitä, jos he ovat aidosti ruskeasilmäisiä.
En usko, että liittyy suoraan vaaleaan tukkaan vaan siihen, että se väri yksinkertaisesti sopii/kaunistaa sinua ja näin ollen myös enemmän huomiota. :)
(sen takia kauniit brunet ovat myöskin vietyjä, koska väri sopii taas heille)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viaton, sensuelli, naisellinen, pehmeä.
Brune kova, kylmä, miesmäinen.Esimerkki, brune = ruma kuin seiväs
https://previews.123rf.com/images/domenicogelermo/domenicogelermo1310/d…
Tuo nyt on jo lähellä mustaa.
Bruneissa on hyvin paljon valikoimaa ja vaihtelua niin sävyn kuin tummuudenkin suhteen. Paljon enemmän kuin mitä blondeista.
Miksi naisiin vetoaa yleensä tummat hiukset miehellä?
Miksi miehet tykkäävät vaaleista naisista?
Muualla kuin pohjoismaissa tummat hiukset ovat yleisempiä sekä miehillä että naisilla. Naiset eivät kumminkaan enimmäkseen vaalenna hiuksiaan, jos ovat luonnostaan ruskeatukkaisia. Suomalaisttain vaaleanruskeat hiukset luokitellaan kansainvälisesti blondeiksi. Platinablondit ovat erikseen.
Esimerkki, brune = ruma kuin seiväs
https://previews.123rf.com/images/domenicogelermo/domenicogelermo1310/d…