Naiset! Kuinka monta miesten punnerrusta pystytte tekemään putkeen?
Kunnolla menee alas asti eikä mitään polvipunnerruksia. Montako saatte?
Kommentit (38)
Ehkä 10. Olen aika hyvässä kunnossa mutta käsivarret on ihan narut, ranteet on kaposet ja heikot. Tiedän että pitäisi niitä treenata enemmän.
Kyllä niitä menee reilusti, jos ei ole mitään aikatavoitetta. Ehkä 40.
En pysty tekemään normaali punnerruksia koska ranteet on páskana mutta nyrkkipunnerruksia joku 10
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä menee reilusti, jos ei ole mitään aikatavoitetta. Ehkä 40.
Viikossa?
Noin kymmenen, joskus onnistui 20. Käsivarret menee vaan 90-asteen kulmaan, alemmas ei pääse kun molemmat ranteet leikattu.
Miesten punnerrusta...olisiko aika luopua tästä seksistisestä jaosta miesten ja naisten punnerruksiin, ja puhua vain punnerruksista ja polvet maassa tehtävistä punnerruksista?
0. Miksi naisten pitäisi tehdä miestenpunnerruksia? Tekeekö miehet sitten vastineeksi naistenpunnerruksia?
Puolikkaan, siis kunnolla alas asti.
Vierailija kirjoitti:
0. Miksi naisten pitäisi tehdä miestenpunnerruksia? Tekeekö miehet sitten vastineeksi naistenpunnerruksia?
Minusta on hölmöä sanoa miesten tai naisten punnerrukset. On joko punnerruksia tai helpotettuja/kevennettyjä punnerruksia.
En yhtäkään! Juuri perjantaina kokeilin. En uskaltanut enää jatkaa kokeilua naisten punnerruksilla. Jos en olisi saanut yhtään niitäkään, olisin hävennyt liikaa.
Yritän ensi viikolla jossain vaiheessa uskaltaa kokeilla. Eihän sitä voi kehittyä jos ei tiedä lähtötasoa eikä uskalla tehdä sitä asiaa, joka auttaisi kehittymisessä. :D
Kuntotestissä meni viimeksi 31 minuutissa. Tuo siis tehtiin valvotuissa oloissa. Ensin olin juossut Cooperin testissä 2960 metriä. Ikää 43 v.
Parhaimmillaan olen saanut yli 30. Jos en ole pitkään aikaan treenannut mitään niin saan ehkä max. 10.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on hölmöä sanoa miesten tai naisten punnerrukset. On joko punnerruksia tai helpotettuja/kevennettyjä punnerruksia.
Tästä tuli mieleen, mikä on kaikista kevyin tapa tehdä punnerrus? Etäinen muistikuva jostain puistojumpassa saadusta ohjeesta, tein niitä sitten kyynärää vikaisena. Kontallaan tehtävä, eli ei seinää vasten punnerrus.
0 :D olen hoikka n21. En ole koskaan treenannut käsiin minkäänlaista habaa. Kintuissa on enemmän voimaa.
Vierailija kirjoitti:
Miesten punnerrusta...olisiko aika luopua tästä seksistisestä jaosta miesten ja naisten punnerruksiin, ja puhua vain punnerruksista ja polvet maassa tehtävistä punnerruksista?
Triggered :) Tätä ap taisi hakeakin :)
Hädintuskin yksi, vatsalihaksista jäi kiinni, kymmenisen polvillaan, ranteen vuoksi pitää varoa.
Noin 30.
Yleensä teen lyhyillä tauoilla 30+25+20+15+10
30 jälkeen jos haluaisin uuden 30 sarjan niin pitäisi tauon olla lähemmäs 10min.
20