Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suututteko joskus miehellenne "huvin vuoksi"?

Vierailija
01.11.2020 |

Tää kuulostaa ehkä tyhmältä, mutta mä melko temperamenttisena ihmisenä pitkästyn joskus siihen jos kotona on liian tasaista. Silloin saatan korottaa ääntäni ja vähän kivahtaa miehelleni, vaikka hän ei olisi oikeasti tehnyt mitään tai en olisi oikeasti suuttunut, vaan pelkästään tylsistynyt. Hyviä riitoja seuraa hyvä sopiminen, ja mieskin pysyy sopivasti varpaillaan :) Onko muita jotka tekevät samaa?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en :D mitä ihmettä

Vierailija
2/38 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehesi jättää sinut, sian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee tuollaista, olen aikuinen, joka ei halua satuttaa läheisiään tai pitää heitä varpaillaan.

Naapurissa on tuollainen perhe. Mies sanoi kerran, että ei arvosta vaimoaan, koska tällä ei ole mitään käsitystä tekojensa seurauksista. Kun vaimo ärsyttää tahallaan, mies ei ihan tahallaan halua vaimolle mitään hyvää.

Vierailija
4/38 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkypsää ja ilkeää.

Vierailija
5/38 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tee tuollaista, olen aikuinen, joka ei halua satuttaa läheisiään tai pitää heitä varpaillaan.

Naapurissa on tuollainen perhe. Mies sanoi kerran, että ei arvosta vaimoaan, koska tällä ei ole mitään käsitystä tekojensa seurauksista. Kun vaimo ärsyttää tahallaan, mies ei ihan tahallaan halua vaimolle mitään hyvää.

Tämä. Yksi entinen ystäväni harrasti samaa miehen ärsyttämistä. Sitten hän valitti kun mies ei ota häntä tosissaan ja välttelee hänen seuraansa. No joo, ei mikään ihme...

Vierailija
6/38 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulee ”paskatestausta” harrastettua, että miehen luonto selviää. N21

Vierailija
7/38 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5.

Vierailija
8/38 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisin mies xD

Vierailija
9/38 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänkin palstan mukaan maa on väärällään ihmisiä, jotka ei löydä kumppania, ja sitten tuollaisille löytyy rakastajia.

Vierailija
10/38 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskotko housuihisi tahallaan nähdäksesi miehen reaktion. Ällöä

Vierailija
11/38 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänkin palstan mukaan maa on väärällään ihmisiä, jotka ei löydä kumppania, ja sitten tuollaisille löytyy rakastajia.

Miehillä on liian alhaiset standardit, varsinkin seurustelukumppanin käytökselle. He keskittyvät naisen ulkonäköön ja unohtavat kaiken muun.

Vierailija
12/38 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on liian alhaiset standardit, varsinkin seurustelukumppanin käytökselle. He keskittyvät naisen ulkonäköön ja unohtavat kaiken muun.

Minä en sitten varmaan ole mies. Eikä taida edes tuntea ketään miestä. Aina sitä oppii uutta.

Vierailija
13/38 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken näköisiä hulluja sitä maa päällään kantaa. Sinunlaisesi kuuluisivat mullan alle. Ja sinne voi helposti päätyäkin kun liikaa sitä leipäläpeään aukoo.

Vierailija
14/38 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temperamenttinen on näköjään synonyymi sysityhmälle. Ei ihme, että äidit aina vetoavat lapsen temperamenttiin, kun eivät viitsi kiellellä ja ipana tekee ilkeyksiään.

Vierailija
15/38 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tietää, miten mies käyttäytyy, kun olen heikoimmillani. Siksi joskus estän häntä tekemästä jotain hänelle tärkeää ja katson, miten reagoi. Esimerkiksi estän viime hetkellä jo sovitun mökkireissun hänen kavereiden kanssa.

Vierailija
16/38 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää nyt jonnet muualle. Ei kukaan usko näitä teidän juttuja.

Vierailija
17/38 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan tietää, miten mies käyttäytyy, kun olen heikoimmillani. Siksi joskus estän häntä tekemästä jotain hänelle tärkeää ja katson, miten reagoi. Esimerkiksi estän viime hetkellä jo sovitun mökkireissun hänen kavereiden kanssa.

Ei menisi minulla läpi. Tiedän koska valehdellaan.

18/38 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli tuollainen Ap'een kaltainen tyttis, en kaipaa :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
19/38 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te miehet ette keksi parempaa tekemistä kuin esittää naista netissä?

20/38 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoituksen sana miehille, jos rupeaa naisen kanssa hellustelemaan ja nainen jossain välissä ilmaisee että sovintoseksi on parasta niin juokse :D

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi