Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Kuinka monta miesten punnerrusta pystytte tekemään putkeen?

Vierailija
01.11.2020 |

Kunnolla menee alas asti eikä mitään polvipunnerruksia. Montako saatte?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikka vaikuttaa: Kotona 5-10

Harrastusryhmässä 20-30. Kerran tuli kilpailumielessä tehtyä vähän päälle 40.

Sama myös lankussa; kotona ei kestä kuin 20s, mutta harrastuksessa on vedetty 2 minuuttia no problem.

Vierailija
22/38 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

En ole koskaan saanut yhtään

175/57

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku- Jonnet haaveilevat jostai syystä aina  monsteri-naisista.  Ottakaa Itä-Eurooppalainen kiekonheittäjä.   Ennen  kuin vakiinnutte   otata siltä naiselta  varmuudeksi  kromosomitukimukset . Voit yllättyä. Minäkin tunsin nuorena  tyhmän palomiehen, jonka mielestä kaikkien äitien pitäisi bodata itselleen sokeritoppatissit.  Oli hyvä  että  hänen tyhmyytensä  nopesti  paljasti  liian eriaiset    taustat kun olin jo rakastumassa.  Tämä oli viimeinen niitti kun lähdin karkuun.  Oli meillä hauskaakin yhdessä mutta ei perheenisäksi.

Vierailija
24/38 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vuosisataa elät? Ei sellaista ole kun ”naisten” punnerrukset.

25/38 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 meni aamupäivällä, mutta olenkin jo 69 vuotias.

Vierailija
26/38 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan tehtyä 10-15 hyvällä tekniikalla. Vuosi sitten en päässyt yhtään. Olen 159cm ja painoin reilu vuosi sitten 77kg. Nyt painan noin 56 kiloa ja keventyminen helpottaa kaikkea liikuntaa. Opettelin elämäntaparemontin yhteydessä penkkipunnerruksen tangolla ja käsipainoilla. Punnerrus polvet ylhäällä seurasi nopeasti säännöllisen kuntosaliharrastuksen myötä. Seuraavaksi haluaisin tehdä yhden leuanvedon ilman apuväleintä. En vain oikein tiedä miten sitä voisi parhaiten harjoitella.

27/38 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila Koo kirjoitti:

18 meni aamupäivällä, mutta olenkin jo 69 vuotias.

Asiattomaan kysymykseen epäasiallinen vastaus. Olen joutunut punnertamaan miesten kanssa aika paljon tähän ikään.

Vierailija
28/38 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ota 100 naista niin vain 3 pystyy punnertamaan ilman polvia maassa niin kyllähän on naisten punnerrukset kunnes yli puolet pystyy punnertamaan ilman helpotusta

Vierailija
29/38 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epärehellisiä naisia paljon ketjussa. 

Vierailija
30/38 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-7, luulisin. Olen 59-vuotias nainen.

Vierailija
31/38 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas vauvapalstalle kokoontunut kaikki maan huippukuntoisimmat. Cooperkin menee kovempaan aikaan kuin mitä ennätysten kirjoissa on kukaan vetänyt.

Vierailija
32/38 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ota 100 naista niin vain 3 pystyy punnertamaan ilman polvia maassa niin kyllähän on naisten punnerrukset kunnes yli puolet pystyy punnertamaan ilman helpotusta

Tuskin pystyy puolet miehistäkään punnertamaan.

Vierailija
33/38 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ja naiset ovat erilaisia. Itse teen naisten punnerruksia yli 100 ja naisten ÄO testissä sain 220 pistettä.

Vierailija
34/38 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On taas vauvapalstalle kokoontunut kaikki maan huippukuntoisimmat. Cooperkin menee kovempaan aikaan kuin mitä ennätysten kirjoissa on kukaan vetänyt.

Ei kai tässä ketjussa kukaan ole ilmoittanut mitään poikkeuksellisia lukemia? Kyllä nuo on ihan taviskuntoilijoiden saavutettavissa.

Vierailija
35/38 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen. Olen kyllä usein nauranut miesten "miesten punnerruksille", jotka ovat sitä että mennään käsien päälle ja aletaan vähän nylkyttää alaspäin 😀. Ja kovia lukemia tietty puhistaan nytkyti nytkyti.

Vierailija
36/38 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin pystyy puolet miehistäkään punnertamaan.

Kyllä ainakin muutaman pystyy yli 50% miehistä punnertamaan.

Vierailija
37/38 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epärehellisiä naisia paljon ketjussa. 

Nykyään tosi monet naiset käyvät ryhmäjumpissa ja niissä tehdään usein punnerruksia. Aikansa kun on tehnyt siellä kevyempiä punnerruksia niin alkaa saada tehtyä oikeitakin. Ihan normaalia kehitystä. Minä saan tällä hetkellä n. 20.

Vierailija
38/38 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä meriitti tämä on.

Käyn jokatoinen päivä salilla, hiljattain aloitin PTn tekemän ohjelman. Tuskin saan kovin monta punnerrusta. En ole keskittynyt käsiini, vaan välilevyongelmsiseen selkääni ja jalkoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi