Naiset! Kuinka monta miesten punnerrusta pystytte tekemään putkeen?
Kunnolla menee alas asti eikä mitään polvipunnerruksia. Montako saatte?
Kommentit (38)
0
En ole koskaan saanut yhtään
175/57
Pikku- Jonnet haaveilevat jostai syystä aina monsteri-naisista. Ottakaa Itä-Eurooppalainen kiekonheittäjä. Ennen kuin vakiinnutte otata siltä naiselta varmuudeksi kromosomitukimukset . Voit yllättyä. Minäkin tunsin nuorena tyhmän palomiehen, jonka mielestä kaikkien äitien pitäisi bodata itselleen sokeritoppatissit. Oli hyvä että hänen tyhmyytensä nopesti paljasti liian eriaiset taustat kun olin jo rakastumassa. Tämä oli viimeinen niitti kun lähdin karkuun. Oli meillä hauskaakin yhdessä mutta ei perheenisäksi.
Mitä vuosisataa elät? Ei sellaista ole kun ”naisten” punnerrukset.
18 meni aamupäivällä, mutta olenkin jo 69 vuotias.
Saan tehtyä 10-15 hyvällä tekniikalla. Vuosi sitten en päässyt yhtään. Olen 159cm ja painoin reilu vuosi sitten 77kg. Nyt painan noin 56 kiloa ja keventyminen helpottaa kaikkea liikuntaa. Opettelin elämäntaparemontin yhteydessä penkkipunnerruksen tangolla ja käsipainoilla. Punnerrus polvet ylhäällä seurasi nopeasti säännöllisen kuntosaliharrastuksen myötä. Seuraavaksi haluaisin tehdä yhden leuanvedon ilman apuväleintä. En vain oikein tiedä miten sitä voisi parhaiten harjoitella.
Leila Koo kirjoitti:
18 meni aamupäivällä, mutta olenkin jo 69 vuotias.
Asiattomaan kysymykseen epäasiallinen vastaus. Olen joutunut punnertamaan miesten kanssa aika paljon tähän ikään.
Vierailija kirjoitti:
ota 100 naista niin vain 3 pystyy punnertamaan ilman polvia maassa niin kyllähän on naisten punnerrukset kunnes yli puolet pystyy punnertamaan ilman helpotusta
Epärehellisiä naisia paljon ketjussa.
6-7, luulisin. Olen 59-vuotias nainen.
On taas vauvapalstalle kokoontunut kaikki maan huippukuntoisimmat. Cooperkin menee kovempaan aikaan kuin mitä ennätysten kirjoissa on kukaan vetänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ota 100 naista niin vain 3 pystyy punnertamaan ilman polvia maassa niin kyllähän on naisten punnerrukset kunnes yli puolet pystyy punnertamaan ilman helpotusta
Tuskin pystyy puolet miehistäkään punnertamaan.
Miehet ja naiset ovat erilaisia. Itse teen naisten punnerruksia yli 100 ja naisten ÄO testissä sain 220 pistettä.
Vierailija kirjoitti:
On taas vauvapalstalle kokoontunut kaikki maan huippukuntoisimmat. Cooperkin menee kovempaan aikaan kuin mitä ennätysten kirjoissa on kukaan vetänyt.
Ei kai tässä ketjussa kukaan ole ilmoittanut mitään poikkeuksellisia lukemia? Kyllä nuo on ihan taviskuntoilijoiden saavutettavissa.
Kymmenen. Olen kyllä usein nauranut miesten "miesten punnerruksille", jotka ovat sitä että mennään käsien päälle ja aletaan vähän nylkyttää alaspäin 😀. Ja kovia lukemia tietty puhistaan nytkyti nytkyti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin pystyy puolet miehistäkään punnertamaan.
Kyllä ainakin muutaman pystyy yli 50% miehistä punnertamaan.
Vierailija kirjoitti:
Epärehellisiä naisia paljon ketjussa.
Nykyään tosi monet naiset käyvät ryhmäjumpissa ja niissä tehdään usein punnerruksia. Aikansa kun on tehnyt siellä kevyempiä punnerruksia niin alkaa saada tehtyä oikeitakin. Ihan normaalia kehitystä. Minä saan tällä hetkellä n. 20.
Mikä meriitti tämä on.
Käyn jokatoinen päivä salilla, hiljattain aloitin PTn tekemän ohjelman. Tuskin saan kovin monta punnerrusta. En ole keskittynyt käsiini, vaan välilevyongelmsiseen selkääni ja jalkoihin.
Paikka vaikuttaa: Kotona 5-10
Harrastusryhmässä 20-30. Kerran tuli kilpailumielessä tehtyä vähän päälle 40.
Sama myös lankussa; kotona ei kestä kuin 20s, mutta harrastuksessa on vedetty 2 minuuttia no problem.