Äitiysvaatteita Helsingissä Isokokoisille?
Siinähän se kysymys oikeestaan olikin. Voisitteko auttaa, tarvitsisin housut ja jotain häävaatteita. Omasta kotikaupungista on turha etsiä mitään.. Ketkä asuu Helsingissä, niin voitteko antaa vinkkejä mistä voi käydä vilkaisemassa? Siis nimenomaan isompia kokoja XL-XXL, ja 48-50? Muttei mitää järkyttävän näköisiä telttoja kuitenkaan...
Kiitti.
Kommentit (4)
Oletko jo tsekannut sivut lastenvaatteet.com, ja sieltä sitten oikealta alhaalta äitiysvaatteet. En ole erityisesti etsinyt isoja vaatteita, mutta satuin vain juuri huomaamaan, että tuo lastenvaatteet.com myy jonkin verran myös äitiysvaatteita. Siellä on myös L ja XL vaatteita, ja mikä parasta, heillä on siellä joka vaatteen kohdalla mittataulukko, joka kertoo ympärysmitat, esim mekossa rinnanympärys- vyötärönympärys- lantionympärys ja mekon pituustiedot. Eli pystyy jo vähän paremmin hahmottamaan kokoa. Eri vaatemerkeillä kun on vähän eri kokoisia nuo koot. Minusta esim Missymomin vaatteissa monet on vähän pienehköjä. Eli jos pähkäilee kahden koon välillä, niin yleensä kannattaa valita se isompi. HInnat olivat myös noilla lastenvaatteet.comin vaatteilla ihan ok. Itse ajattelin tilailla ainakin caprit syksyiselle etelänreissulle...ja juuri tuli Missy-momilta hame ja jakku =) sopivia olivat, syksyn juhliin ja töihinkin.
Moi!
Joka paikassa nuo koot loppuvat tuohon L, XL, XXL linjaan ja Kapp-Ahl, Lindex, H&M koot ovat jo valmiiksi sen verran pienempiä, että vastaavat Bebesin ja Beluan L, XL linjaa vaikka lapussa lukisi mitä...
Eli itse en ole ekassa raskaudessa löytänyt, enkä tässä tokassakaan...
Surffailin verkossa etsimässä äitiysvaatteita, tällä kertaa tsekkasin www.premaman.fi kokoelman. Siellä näytti osassa vaatteista olevan XXL-kokokin. Ei ihan kaikissa, mutta useassa ainakin. Siitäpä sitten en tiedä, miten näissä vaatteissa koko pitää paikkaansa, mutta ainakin nettisivu vakuuttaa vaatteita tehtävän Italiassa suomalaisella mitoituksella.
t. Meku
Mutta HM:llä on mun mielestä myös isoja kokoja myynnissä. En tiedä löytyykö sieltä mitään häihin sopivaa, mutta ainaskin arkivaatteita.
Oletko katsonut nettikaupoista, esim missymomilta, bebesiltä tms. et onko niillä isoja kokoja? Kannattaa myös googlettaa..
Kataya 15+0