Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka nopeasti synnytyksen jälkeen olit takaisin omissa mitoissasi?

Vierailija
14.02.2014 |

Ja paljonko tuli kiloja raskausaikana?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta tuli 11 kg ja tokasta 16 kg. Kaksi viikkoa synnytyksen jälkeen omissa mitoissa, bmi 21. Mitään muuta en tehnyt kuin imetin, kun vielä särkylääkkeitäkin tarvin ekasta episiotomian ja tokasta sektion takia.

Vierailija
22/41 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen raskautta olin 50kg/172 cm eli todella rimpula, kiloja tuli raskauden aikana 8-10 kg, en punninnut itseäni synnytyksen jälkeen heti, mutta maha pieneni ja samat vaatteet meni päälle joita käytin ennen raskautta, kun synnäriltä lähdin.. kätilötkin nauroivat että eihän sinulle mitään jäänyt.

"Riemu" repesi kun lähdin kotiin. Imetin, aloin liikkumaan kuin hullu, paino tippui huomaamatta 45 kiloon, kunnes lähipiiri huolestui ja puuttui asiaan.

Olin tuolloin siis 18-vuotias ja hysteerisen tarkka ulkonäöstä..

Nyt 24-vuotiaana painoa on 57 kg :) Ja olen ihan normaali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta raskaudest 25 kg, vuoden verran kesti palata entisiin mittoihin (en tehnyt mitään erityistä sen eteen). Toisesta 21 kg, paino palasi raskautta edeltävään 7 kk:ssa, mutta vatsan pömpötyksen poistuminen kesti päälle vuoden.

Vierailija
24/41 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiloja tuli noin 10, seuraavan kerran punnitsin itseni noin 6kk synnytyksen jälkeen ja painoin 7 kiloa vähemmän kuin raskautuessani jolloin olin lollut ievän ylipainon puolella ja vaatekokokin oli numeroa pienempi kuin aiemmin, paitsi lantio tuntuu levinneen pysyvästi.

Vierailija
25/41 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa raskaudessa tuli 16kg, entisissä mitoissa olin kuukaudessa. Toisessa raskaudessa tuli 15kg, omissa mitoissa olin n. 8kk päästä. Kolmannen kohdalla olen saanut elopainoa lisää 10kg, vielä neljä kuukautta laskettuun aikaan. Saas nähdä :) kummallakaan kerralla en mitenkään yrittänyt laihtua saati laihduttaa. Esikoisen saadessani olin nuori, joten se ehkä vaikutti nopeaan kiinteytymiseen. Olin siis 21 silloin.

Vierailija
26/41 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 kiloa tuli lisää painoa, n. 7 kg jäi muistaakseni synnärille. En tiedä tarkalleen paljonko vielä on jäljellä, 2-3 kiloa. Synnytyksestä melkein 4 kuukautta.

Vierailija
27/41 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoin raskausaikana 23kg, ja nyt 8kk synnytyksen jälkeen kiloja on 2 enemmän kuin alunperin, mutta aion pysyä tässä, sillä alunperin olin alipainoinen.

Vierailija
28/41 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

24v sitten synnytin ekan enkä ole vieläkään samoissa mitoissa kuin ennen sitä. Eipä kyllä olisi tarpeenkaan. Pysyvästi jäi 4-5 kiloa.

Painoa tuli ekalle 14kg

tokalle 11kg 

kolmannelle 4,5kg (laihduin aluksi pahoinvoinnin vuoksi ja raskaus kesti 35vkoa)

Bmi ennen raskauksia 20, nyt bmi 23 ja lihasta+läskiä.

Vierailija
29/41 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiloja tuli 27, 9kk sunnytyksestä oli lähtenyt kaikki ja 15kg lisää, tärkeä ihminen kuoli ja ruokahalu kaikkosi. Nyt 2v synnytyksestä noista 15kg:sta jotka ylimääräisenä lähti, on tullut 13kg takaisin ja vieläkin olen alipainoinen.

Vierailija
30/41 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli 5kg lisää ja sen jälkeen en ole käyny punnitsemassa. Mutta näkee että olen vieläki vähän pyöreämpi.

Vierailija
31/41 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekassa tuli 15 kg, palauduin 3 kk entiseen. Toisessa tuli vain 12 kg, mutten ole palautunut vieläkään 8 vuoden jälkeen. Itsekuria tarvittaisiin...

Vierailija
32/41 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiloja tuli n. 16. Kahden viikon kuluttua painoin saman verran kuin ennen raskautta. Nyt on kulunut kymmenen kuukautta synnytyksestä ja olen laihtunut 11kg "omasta painostani".

66kg -> 82kg -> 66kg -> 55kg.

Vierailija
33/41 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisestä jäi n 5kg, kaikki raskauden merkit lähti 4 kk sisällä.

toisesta ei jäänyt yhtään kotiin vietäviä kiloja, painoin saman verran kuin ennen raskautta.

kroppa oli kunnossa n.2vk sisällä.

Vierailija
34/41 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisestä jäi n 5kg, kaikki raskauden merkit lähti 4 kk sisällä.

toisesta ei jäänyt yhtään kotiin vietäviä kiloja, painoin saman verran kuin ennen raskautta.

Vierailija
35/41 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla pelkkä imetys kulutti vauhdilla. Kummassakin tuli n 15 kiloa lisää mutta ne lähtivät aika pian. En muista kuinka pian mutta ristiäiskuvissa olen taas ihan normimitoissa.

Vierailija
36/41 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 12:26"]Ensimmäisestä jäi n 5kg, kaikki raskauden merkit lähti 4 kk sisällä.

[/quote]

ainiin painoa tuli ekasta muistaakseni n11kg ja toisesta 8.

t.13

Pahoittelen kirjoitusvirheitä ja tuplalähetystä!

Vierailija
37/41 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8kg tuli, ja alle jo kotiin palatessa (4vrk synnärillä) alkupaino. Hyvät geenit!

Vierailija
38/41 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen täyttää parin kuukauden päästä kolme vuotta ja nyt olen siinä painossa, missä olin alkaessani odottaa häntä. Kuopus on vuoden ikäinen. Imetys ei laihduttanut minua tippaakaan (kokeilin esikoisen kohdalla kuukauden verran eikä paino liikkunut mihinkään suuntaan). Ennen kuin lopetin imetyksen niin odotin jo kuopusta... joulukuussa lopetin kuopuksen imetyksen ja nyt on -10 kg. 

Vierailija
39/41 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino oli aina synnäriltä lähtiessä sama kuin odotusten alussa ja mahakin oli poissa, koska kohtu supistui aina todella nopeasti. Raskausaikoina tuli painoa 6 - 7 kg. Imetysaikoina laihduin alipainoiseksi.

Vierailija
40/41 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiloja tuli joku alle 15, olin raskautta edeltävissä painolukemissa n. 7 vuoden päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi