Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin haluta miestäni mutta tahto on koetuksella.

Vierailija
24.02.2014 |

Olemme olleet naimisissa 18 vuotta. Alunperinkään suhde ei ollut intohimoinen minun puoleltani. Rakastuin häneen kuitenkin omalla tavallani ja kaipasin pysyvää, hyvää kumppanuutta. Vuosien varrella olen kärsinyt paljon haluttomuudesta, ja viime aikoina varsinkin se on alkanut syödä minua kunnolla. Tiedän aiemmasta, etten ole mikään lahna... Haluaisin haluta, mutta jo seksin ajatteleminenkin monesti ahdistaa! Asiaa ei auta se, että miehelleni on tullut 20 kiloa ylimääräistä. En alennu haukkumaan toisen ulkonäköä, mutta esteetikkona on myönnettävä, että se vaikuttaa paljon halukkuuteeni. Mies on hyvä isä ja arki toimii. No juu, kuulostaa ehkä todella tutulta tarinalta. Ahdistaa ahdistaa! Pahinta on, että haluaisin intohimoa ja romantiikkaa, mitä olisi nenäni edessä tarjolla, koska mieheni olisi kympillä mukana heti jos minä olisin. Miten jaksan ja onko kohtalotovereita? Ajatus erosta tuntuu hyvin vaikealta enkä haluaisi sitä. Haluaisin haluta miestäni ja olla tyytyväinen arkeeni. Huoh...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tämä nyt sitten semmoinen vaikea tapaus? Intohimon ja seksihalujen puute?

Vierailija
2/6 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä... Seksiä meillä on suunnilleen kerran viikossa. Hyvin harvoin enemmän, joskus vähemmän. Itse haluaisin selvästi harvemmin. Asiasta on puhuttu ja se vaivaa miestäni, hän ehdottaa pariterapiaa. Meillä on kaksi murrosikäistä lasta. Miten voisin olla rehellinen terapiassa, miten sanoa, että toisen ulkonäkö ei vedä puoleensa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ehkäpä en ole universumin ainoa nainen, joka ongelman kanssa kamppailee.

Vierailija
4/6 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on hyvä mies, ei kenenkään pitäisi haaskata elämäänsä frigidin naisen kanssa. Ilmeisesti teillä ei ole lapsia ? Asiahan on hyvin helppo, huolehdi siitä että miehesi saa ansaitsemaansa MOLEMMINPUOLISTA seksiä ja katso sitten mahdotko vielä kuvioihin mukaan. Kolmas pyörä, avoin suhde, luvallinen rakastaja jne... Maailman luonnollisin asia 

Älä yritä sekoittaa mitään "rakkautta" tuohon jos et edes halua harrastaa seksiä miehesi kanssa.

Vierailija
5/6 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 21:12"]

Miehesi on hyvä mies, ei kenenkään pitäisi haaskata elämäänsä frigidin naisen kanssa. Ilmeisesti teillä ei ole lapsia ? Asiahan on hyvin helppo, huolehdi siitä että miehesi saa ansaitsemaansa MOLEMMINPUOLISTA seksiä ja katso sitten mahdotko vielä kuvioihin mukaan. Kolmas pyörä, avoin suhde, luvallinen rakastaja jne... Maailman luonnollisin asia 

Älä yritä sekoittaa mitään "rakkautta" tuohon jos et edes halua harrastaa seksiä miehesi kanssa.

[/quote] Juu väärä palsta avautua varmasti, tämänkaltaista tekstiä täältä odotinkin. Kyllä olen rakkaudesta mennyt naimisiin ja alussa miestäni halunnut, vaikkei intohimo kukoistanutkaan puoleltani yhtä paljon kuin edellisessä suhteessa. Lapsia meillä on kaksi kuten jo mainitsin. En ota nokkiini asiattomasta kommentistasi. Tahtoisin saada tämän toimimaan ja löytää itsestäni jonkinlaisen tsempin. Kohtalotovereita minulla on varmasti, niitä etsin. Tosin täällä ei välttämättä ole niin vanhoja naisia, jotka voisivat kertoa, onko laimea avioliitto kestänyt... Saan paljon huomiota muilta miehiltä ulkonäköni puolesta. Olen kaukana frigidistä, en vain halua miestäni. Tiedän, että intohimoinen suhde minulle olisi mahdollista. Haluaisin, että tahdonvoimalla saisin sen mieheni kanssa. Pelkään pahinta.

Vierailija
6/6 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet varmaan kuin vaimoni. Saan seksiä tosin vaan kerran kuussa, jos sitäkään. En kuitenkaan ole ylipainoinen, kaikkea muuta ja vaimoni sellaiset 30kg päälle ihanteensa -> et voi olla vaimoni, olet joku muu.

Mä en syyttäisi tilanteesta kumpaakaan, mutta jollain tavalla tilanne kannattaisi yrittää korjata. Yksi vaihtoehto olisi tuo ehdotettu avoin suhde, kolmas pyörä silloin tällöin, tai sitten ero. Ensin tietty kannattaisi koneilla tuota avointa suhdetta, kun jos se liitto tuohon hajoaa, niin tuli ainakin yritettyä eikä sillä mitään menettänyt.

Jutteleeko sun mies muuten fantasioistaan? Yleensä tuossa tilanteessa oleva mies kokee olevansa "riittämätön" ja kiihoittuu ajatuksesta, että joku vieras ruiskuttaa siemenet hänen vaimoonsa. Tiedän, kun koen itse samalla tavalla, mutta meidän suhteessa hassua on se, että myös vaimoni tuntee samalla tavalla. Haluaisi siis nähdä mut ison meisselini kanssa touhuamassa.

Mulla olisi sulle ehdotus. Arvaat varmaan mikä se on? :) En ois ollenkaan huono vaihtoehto, yhden naisen mies, iso, vahva ja sellainen, et oisitkin vaikeuksissa. Meitin puolisot pitäis vaan saada mukaan, kun en aio pettää enkä pelkää ehdottaa tätä hänelle. Voi hyvin innostua, jos oot sopivan tuhman oloinen ja susta vaistoaa, et osaat viedä mut seitsemänteen taivaaseen. Voin jeesata sua siinä tällä "pikkuruisella" työkalullani... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme