Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalais naiset saavat turhaan toivoa ruusuja.

Vierailija
14.02.2014 |

Onnekis itse olen saanut kukkia silloin joskus, mutta tiedän naisia joitka eivät oikeastaan koskaan ole saaneet romanttisesti ruusuja ihastuneelta mieheltä.

Eli ystävänpäivänä ropisee kortteja naispuolisilta ystäviltä, mutta mies ei älyä ostaa kukkia :)

Kyllä varmaan on naisia jotka eivät kukista piittaa, mutta suurinosa toivoo joskus edes saavansa puhtaasti romanttisessa mielessä kukkia rakkaaltaan.

Eli mies yllätä naisesi.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itkua teidän kanssa-kukkia ei ole teennäistä jos ne on annettu sydämmestä!!!! Mies onTÖRPPÖ jos se ei huomioi naistaa eikä OSTAA KUKKIA. Terveisin Venäläinen tyllerö. Kukat ovat ihania-kyllä suomalainenkiin mies antaa tosi miellillään ruusuja!!!!!

Vierailija
2/48 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ruusuja tänään <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Teennäistä" :D :D :D Ihan niinku ystävänpäivänä annettu ruusu olisi vähemmän arvokas kuin jonain muuna päivänä annettu. Voi lol! "Pakollisina päivinä", voi morjens! Mä ainakin ilahdun kukista, ihan sama minä päivänä niitä saan. Mitä sitä turhaan nirppanokkailemaan, ajatus on kaunis ihan kaikkina päivinä.

Vierailija
4/48 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkasin lukemasta aloitusta kohdassa 'suomalais naiset'.

Vierailija
5/48 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpöydällä odotti kimppu ruusuja maljakossa, kun menin töihin 9 paikkeilla. Sanoin kovaan ääneen, siis ihanaa, tosi kauniita ruusuja, kiitos, oon otettu. En siis tiennyt keneltä ne oli enkä tiedä edelleenkään.

Vierailija
6/48 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain jo kukkia mieheltäni. Ja seksiä. Kukat ilahduttivat, mutta seksi vielä enemmän.

Vierailija
7/48 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisnaiset eivät osaa ottaa vastaan huomionosoituksia. Vaikka usein kuitenkin valittavat huomioinnin puutteesta. 

Vierailija
8/48 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin tästä agressiivisesta sävystä asiaan. Amerikkalaisuuden vihaaminen juuri tässä asiassa tuntuu tekopyhältä kun varmasti melkein jokainen katselee amerikkalaisia elokuvia ja tv-sarjoja.

Jokaisen asian voi tehdä teennäisesti taikka aidosti.

Vierailija
9/48 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin tyytyväinen, jos mies huomoisi ja toisi ruusuja. Tykkään huomiosta ja kukista, eikä ystävänpäivä edes ole alunalkaen amerikkalainen juhla.

Vierailija
10/48 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessahan tämä on ystävänpäivä eikä mikään rakkaanpäivä. Kyllä naiset voivat ihan hyvin heittää kortilla naispuolisia ystäviään.

Minun mieheni toi minulle kukkia, mutta tosin hän tuo niitä aina juhlapäivinä ja välillä arkenakin muuten vain, koska olen sanonut, että pidän kovasti kukista ja hän sitten haluaa ilahduttaa minua sillä lailla. Minäkin ostan miehelle kukkia hänen juhlapäivinään.

Ei tässä mitään rikkaita olla, ei käydä missään gourmeeravintoloissa syömässä joka sunnuntai tai ostella tonnin koruja monta kertaa vuodessa. Kukat ovat kiva ja halpa tapa ilahduttaa ja osoittaa kiintymystä.

Lisäksi täällä meidän nurkilla on todella hyvä floristi. Hän taikoo aivan upeita kimppuja, jotka ovat kestäviä ja näyttäviä ja maksavat vain noin 20 €. Niitä on myynnissä hänen kotinsa lisäksi myös läheisellä bensa-asemalla, joten ostaminen ei ole kellosta kiinni.

Vierailija
11/48 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies toi kukkia. Muutenkin ihana, huomioi, tekee puolet kotitöistä yms. Mä ostin miehelle suklaata. Yhdessä jo kauan. :)

Vierailija
12/48 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin miehelleni ruusuja ja sain yllättävän paljon kehuja häneltä, vaikka noinkin epämiehekkään lahjan menin ostamaan :)

Vierailija
13/48 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kukkia. Pidän kukista enkä pidä niitä teennäisenä. Mun mies ei mikään hirveen romantikko ole, mutta kyllä se osaa välillä positiivisesti yllättää. Ja minä sitten kävin ostamassa ystävänpäivä munkit. Mitä vaikeaa siinä on ilahduttaa ystäviään ja rakkaitaan pienillä lahjoilla? Ei siinä ole mitään amerikkalaista.

Vierailija
14/48 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies toi tulppaaneja kimpun ja minä leivoin piirakan. Emme tosin asukaan Suomessa, joten tämä kai meille sallitaan.

Vierailija
15/48 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin miehelleni kukkia ja myös hän minulle :D kukat ovat ihania aina.

Vierailija
16/48 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti eivät koskaan opikkaan, sillä ystävänpäivänä ja naistenpäivänä annetuilla kukilla ei ole mitään merkitystä, eikä sellaista tunnesidettä vaan kaupallista höppää.

Kukat ja lahjat annetaan henk.kohtaisen rakkauden tai ystävyyden osoituksena ja tunnesiteenä niin antajan kuin saajan välillä, eikä sillä ole mitään merkitystä onko ystävänpäivä tai jokin muu päivä. Suomalaiset miehet kyllä ymmärtävät milloin on sopiva hetki kukille, ei siihen mitään kalenteria tarvita.

Pidän kukista ja saan niitä usein, mutta rakkaudesta, 

"Suomalaisnaiset eivät osaa ottaa vastaan huomionosoituksia. Vaikka usein kuitenkin valittavat huomioinnin puutteesta" 

Vierailija
17/48 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies toi ruusuja! En edes muista koska olisi viimeksi tuonut. Enpä ole kauheasti niitä kaivannutkaan, mutta kyllä silti nyt ilahduin. Ihan suomalainen mies, ja naureskeli, että kukkakaupassa oli paljon miehiä ostamassa ruusuja, että ei ollut edes ainut.

Vierailija
18/48 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies antaa mulle kukkia, suklaata ja pieniä ylläreitä. En odota mitään, mutta mies on Britti ja heillä kai tapana puolison lahjominen. Ihan kivaahan se on.

Vierailija
19/48 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailin aiemmin neljää miestä, ei tietenkään samaan aikaan ja joukossa oli myös ulkomaalaisia. Ruusuja ei tullut keneltäkään "risuja" sen sijaan kyllä, ainoat ruusut sain koulussa todistuksen jakotilaisuudessa. Ei sillä että itsekään olisin mitään ostanut kenellekään, en halua olla saita mutta en pidä myöskään saidoista miehistä. Sellaisista penninvenyttäjistä jotka eivät merkkipäivinäkään raaski tuhlata senttiäkään.

Vierailija
20/48 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain mieheltäni kimpun lyhytvartisia keltaisia ruusuja. Mun lempikukkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi