Näkijä
Olenko poikkeava ihminen? Kaikkihan me ollaan erilaisia, mutta tiedät mitä tarkoitan.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Jousimies vai kalat?
Etkö näe?
Vierailija kirjoitti:
Olet. Eikä tilanne tule siitä paranemaan. Valitettavasti olet sen ansainnut.
T. Aito näkijä
En tarkoittanut huonolla tavalla. Ei tilanne ole huono. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Aito näkijä
En tarkoittanut huonolla tavalla. Ei tilanne ole huono. Ap.
Voi voi, kun sen on juurikin huonolla tavalla :/ Nyt ainakin tiedät kun asia valkenee.
T. Aito näkijä
Ajattelet omilla ehdoillasi, et pelkää poiketa normista, mutta teet sen fiksusti eikä vain huvin vuoksi. Poikkeava piirteesi yhdistää järjen ja vapaamielisyyden tavalla, joka ei ole kovin yleistä.
Eli olen huonolla tavalla poikkeava eikä tilanne tule muuttumaan ja olen ansainnut sen. Voihan sen noinkin nähdä. Olen muuttunut paljon ja muutun edelleen. Ei tilanne ole muuttumaton.
Vierailija kirjoitti:
Eli olen huonolla tavalla poikkeava eikä tilanne tule muuttumaan ja olen ansainnut sen. Voihan sen noinkin nähdä. Olen muuttunut paljon ja muutun edelleen. Ei tilanne ole muuttumaton.
Älä usko tota "aitoa näkijää". Koijaa sua vaan.
Jokainen ihminen on uniikki, ei ole kahta samanlaista. Sitäpaitsi ihminen muuttuu elämänsä aikana.
Älä määritä itseäsi muiden kautta tai kysele ulkopuolelta, millainen olet.
Elä elämääsi ja nauti juuri tuollaisena kuin olet.
Jotenkin sellainen viba tulee, että et kauheasti välitä muiden mielipiteistä ja teet sen jotenkin äänekkäästi. Sanot sen suoraan tai sen vaan näkee susta tosi nopeasti. Sua tuntemattomat voi pitää ylpeänä tai että pidät itseäsi muita parempana, mutta se piirre pehmenee kun tutustuu. Vähän sellainen tienraivaajatyyppinen, olet jollekin esikuva
Katson pönttöön ja näen pökäleiden asennosta että olet vain päästäsi sekaisin.
Mitään f*cking oikeita näkijöitä ei ole olemassakaan. Hysteerisiä ämmiä, jotka kerjäävät huomiota kuvitelluilla "kyvyillään".
Kiitos vastaajille. Tämä riittää. Ap.
Mistä löytyvät Helsingissä juna-asemalta kadonnut harmaa kissa ja Järvenpäässä kadonnut vanha nainen?
Valjastakaa kykynne hyvän tekemiseen, löytämään kadonneita.
T. Aito näkijä