Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalais naiset saavat turhaan toivoa ruusuja.

Vierailija
14.02.2014 |

Onnekis itse olen saanut kukkia silloin joskus, mutta tiedän naisia joitka eivät oikeastaan koskaan ole saaneet romanttisesti ruusuja ihastuneelta mieheltä.

Eli ystävänpäivänä ropisee kortteja naispuolisilta ystäviltä, mutta mies ei älyä ostaa kukkia :)

Kyllä varmaan on naisia jotka eivät kukista piittaa, mutta suurinosa toivoo joskus edes saavansa puhtaasti romanttisessa mielessä kukkia rakkaaltaan.

Eli mies yllätä naisesi.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toivo ruusuja ystävänpäiväksi, ennemmin olisi vähän vaivautunut olo jos mies niitä silloin toisi. On minusta vähän teennäistä. Sitävastoin hienoa on se kun mies tulee kukkien ja vaikkapa viinipullon kans kotiin täysin spontaanisti, silloin kun en osaa odottaa ja olettaa mitään. Sellainen ele kertoo minusta paljon enemmän kuin väkisinväännettynä kaupallisuuden päivänä huomioiminen. 

Vierailija
42/48 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 00:25"]

Onnekis itse olen saanut kukkia silloin joskus, mutta tiedän naisia joitka eivät oikeastaan koskaan ole saaneet romanttisesti ruusuja ihastuneelta mieheltä.

Eli ystävänpäivänä ropisee kortteja naispuolisilta ystäviltä, mutta mies ei älyä ostaa kukkia :)

Kyllä varmaan on naisia jotka eivät kukista piittaa, mutta suurinosa toivoo joskus edes saavansa puhtaasti romanttisessa mielessä kukkia rakkaaltaan.

Eli mies yllätä naisesi.

[/quote]

Harvoin puutun kielioppivirheisiin. Mutta tämä on jo uskomaton. Suomalais naiset..

No jaa, minusta ystävänpäivä on kaupallista höpötystä. Minkä ihmeen takia miehen pitäisi tuoda ruusuja. Olemme kumpikin nauraneet tälle päivälle ja yleensäkin ilmiölle, että Suomeen tuodaan kaikenmaailman hömpötyksiä.

En edes itse lähetä kenellekään ystävänpäiväkortteja. Höpöhommaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ojentaa virtuaalisen ruusun kaikille miehille ja naisille* Hyvää ystävän päivää av-kamut!

Vierailija
44/48 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi suomalainen nainen ostaa miehelleen ruusuja ystävänpäivänä. Nytkin on jo kukkakaupan ovella 20 naisen jono: heillä on kiire saada kukkia miehelleen.

Vai valehtelenko sittenkin. Suomalainen nainen haluaa kukkia, mutta ei itse huomioi miestä mitenkään.

Vierailija
45/48 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostelen vaimolleni kukkia aina silloin tällöin, joku 1-2 kertaa kuukaudessa. Ystävänpäivänä en ajatellut ostaa, kun hän on vaimoni ja mielestäni ukkomiehen ei ole soveliastakaan ostaa vieraille naisille kukkia, vaikka miten ystäviä oltaisiin ja tuosta ilostuisivatkin. Enkä pitäisi siitäkään, että joku vieras mies ostelisi vaimolleni kukkia, vaikka tuskin saisin siitä edes tietää, ainakin mikäli hänkin elää av-mammojen moraalisäännöin. Mutta toki, jos saan illalla kuulla, että vaimoni sai joltain vieraalta mieheltä kukkia ja ilostui siitä, niin ensvuonna eletään sitten uusien sääntöjen mukaan. ;)

Vierailija
46/48 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sanonut, että jenkkihömppään ei tarvii tässäkään tilanteessa lähteä mukaan. Joten ei kukkia kiitos ystävänpäivänä, oikeastaan muutenkaan.

Muutoin mieheni kyllä huomio mua paljonkin. Hän se meillä romanttisempi osapuoli on, mutta ei kukat kuulu hänenkään romanttisuuteensa.

Vierailija
47/48 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävänpäiväksi en odota ruusuja, enkä muutakaan tilpehööriä. Se olisi turhan teennäistä ja jotenkin pakotetun tuntuista.

Isompina juhlapäivinä olen kyllä saanut mieheltäni ruusukimppuja ja jopa koruja, vaikka mukava aamusuukko olisi riittänyt oikein hyvin.

(naimisissa melkein 20 v. saman miehen kanssa)

Vierailija
48/48 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kukat ovat kauniita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän