Suomalais naiset saavat turhaan toivoa ruusuja.
Onnekis itse olen saanut kukkia silloin joskus, mutta tiedän naisia joitka eivät oikeastaan koskaan ole saaneet romanttisesti ruusuja ihastuneelta mieheltä.
Eli ystävänpäivänä ropisee kortteja naispuolisilta ystäviltä, mutta mies ei älyä ostaa kukkia :)
Kyllä varmaan on naisia jotka eivät kukista piittaa, mutta suurinosa toivoo joskus edes saavansa puhtaasti romanttisessa mielessä kukkia rakkaaltaan.
Eli mies yllätä naisesi.
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 00:25"]
Onnekis itse olen saanut kukkia silloin joskus, mutta tiedän naisia joitka eivät oikeastaan koskaan ole saaneet romanttisesti ruusuja ihastuneelta mieheltä.
Eli ystävänpäivänä ropisee kortteja naispuolisilta ystäviltä, mutta mies ei älyä ostaa kukkia :)
Kyllä varmaan on naisia jotka eivät kukista piittaa, mutta suurinosa toivoo joskus edes saavansa puhtaasti romanttisessa mielessä kukkia rakkaaltaan.
Eli mies yllätä naisesi.
[/quote]
Oletko itse ostanut romanttisia lahjoja miehellesi?
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 01:55"]
Itse olen kuullut muutamilta naisilta tilitystä siitä miten toivoisivat edes kerran elämässään saavansa mukavalta mieheltä kukkia romanttisessa mielessä.
Toiset toki saavat kukkia joka käänteessä eivätkä sitä niin osaa ajatella, mutta kyllä ruusujen saaminen kivalta mieheltä on yksi asia jonka varmasti jokainen nainen edes kerran toivoo kokevansa.
Eli parempi pelata varmanpäälle mies. Jos nainen ei painokkaasti sano, että ei tykkää kukistan niin kannattaa kuitenkin varmuudeksi antaa kukkia. Mieluummin nainen päivittelee höpsöä miestä joka osti kukkia kuin on pettynyt salaa.
[/quote]
Mitäs naiset ostaa miehelle?
No, ap on varmaan valinnut miehen väärin... Itse olen naimisissa, meillä on kaksi lasta ja vieläkin mies osaa ostaa kukkia Ystävänpäivänä, merkkipäivinä, äitienpäivänä ja joskus muutenkin. Eilenkin sain hienon kimpun jossa oli ruusuja, jokin iso valkea lilja ja samettisia sydämiä. Niin ja mies on kyllä ihan kotimaista tuotantoa, juro pohjanmaalainen, mutta ilmeisesti käytöstavat jollain tapaa kuitenkin hanskassa.
No, ap on varmaan valinnut miehen väärin... Itse olen naimisissa, meillä on kaksi lasta ja vieläkin mies osaa ostaa kukkia Ystävänpäivänä, merkkipäivinä, äitienpäivänä ja joskus muutenkin. Eilenkin sain hienon kimpun jossa oli ruusuja, jokin iso valkea lilja ja samettisia sydämiä. Niin ja mies on kyllä ihan kotimaista tuotantoa, juro pohjanmaalainen, mutta ilmeisesti käytöstavat jollain tapaa kuitenkin hanskassa.
Jotenkin huvittavaa fb seurata näitä miljoonien kukkien kuvia. Miksi siitä puskasta täytyy ottaa kuva ja jakaa kaikelle kansalle? Kattokaa nyt kuinka ihana mies mulla on, toi ihan kukkia, ystävänpäivänä! Ajatella :D ei mulle tulis mieleenkään kuvailla mun miehen antamia lahjoja kaikelle kansalle.
ja joo. Meille ei tule kukkia. Olen hortonomi ja saan katella kukkia ihan tarpeeksi töissäkin. Sain sen sijaan hyvää ruokaa ja hieronnan. Olisi varmaan pitänyt kuvata nääki kavereille ihailtavaksi..
Minun mies, joka ei ole suomalainen, ostaa lähes joka viikko ruusuja minulle.
Paitti ei ystävänpäivänä, koska olemme sopineet että emme juhli mitään tälläisia juhlia, vain siksi koska meidän "pitää' muka juhlia kerta kalenterissa on niin sanottu.
Minä sain eilen ruusuja ja mies ei ole KOSKAAN aiemmin tuonut minulle kukkia!:) Ihanaa oli :D
Mä kyllä sain kukkia. MUTTA:
- aikaisemmin tällä viikolla oli kova riita mm. siitä, että miestä ei kiinnosta huomioida millään tavalla minua. Riidan yhteydessä sanoin, että vähän ihmettelin kun ei edes mun pyöreät vuodet viime vuoden lopulla antanut aihetta muistamiseen.
- mies ei ole sen jälkeen kun ollaan yhteen muutettu vuonna 2005 kertaakaan järjestänyt ravintolailtaa/matkaa/mitään, joka mua ilahduttaisi. Jos jotain tehdään, minä järjestän, varaan ja maksan.
- mies laittoi lapset antamaan kukat mulle, itse ei edes halannut
Että jee! Sain kukkia. Enemmän olis kyllä pitkän päivän ja ylitöiden jälkeen ilahduttanut, jos tiskikone olis tyhjennetty ja paskaset astiat koneessa eikä röykkiönä keittiössä vastassa....
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 20:48"]
Mun mies toi ruusuja! En edes muista koska olisi viimeksi tuonut. Enpä ole kauheasti niitä kaivannutkaan, mutta kyllä silti nyt ilahduin. Ihan suomalainen mies, ja naureskeli, että kukkakaupassa oli paljon miehiä ostamassa ruusuja, että ei ollut edes ainut.
[/quote]
Sun mies lukee ihan selvästi salaa av-palstaa kuten munkin mieheni. Sain 12 ruusua (1 kpl/aviovuosi). Paistoin kyllä miehelle lempparipihvit jne & seksuaalista aktiviteettia riittää kuten ennenkin, mutta ihanaa huomaavaisuutta normiarkeen. Mieheni on kyllä muutenkin todella huomaavainen.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 00:25"]
Eli mies yllätä naisesi.
[/quote]
Mitäpä itse ostit miehellesi?
En enää kaipaa, mutta mulla oli pari edellisenä päivänä sellainen fiilis, että haluan sitä romantiikkaa, mutta nyt meni ohi. Ties mitkä PMS:t mulla oli... mut joo, olisi se kiva - ihan minä päivänä tahansa - mutta ehkä turvallisuus ja hyvä parisuhde on kumminkin tärkeämpi kuin se, jos ei saakaan koskaan kukkia tms juttuja ystävänpäivänä.
Lähetin vasta nimipäiväonnittelun yhdelle naiselle sähköpostille. Ei tietysti mitään vastausta. En tiedä naisesta joka ansaitsisi vielä kukkiakin.
-Mies 28v-
Mä taas en ole ikinä halunnut kukkia tai mitään muutakaan ystävänpäivänä, vuosipäivänä tai muinakaan "pakollisina" päivinä. Mun mielestä ne ei tarkoita mitään jos ne on hommattu velvollisuudesta ja sen tietyn päivän takia.
Se merkkaa paljon enemmän että mies on ajatellut minua ihan muuten vaan. Tuo mun lempiherkkuja kaupasta pyytämättä, tuo torilta korun "kun Se oli ihan sun näkönen", tekee mun lempiruokaa kun tietää että mulla on ollut kamala päivä. Ostaa sormuksen "kun oot niin ihana". Ihann merkityksettöminä päivinä, ihan ilman mitään velvollisuutta.
Samoin mulle merkkaa paljon enemmän Se, että mies järjestää ravintolaillan ihan vaan että saadaan nauttia toisistamme ja koska haluaa viettää iltaa kanssani, kuin että Se järjestäisi sen vain, koska on vuosipäivä.
Toisaalta ymmärrän kyllä sen, että monelta mieheltä tällainen arjen romantiikka puuttuu, ja silloin voi olla tärkeää saada niitä kukkia edes ystävänpäivänä. Toisaalta jotain mies ei ole yhtään romanttinen niin Se kukkien roudaaminen silloinkin on vielä selvemmin pakotettua eikä lähde miehestä itsestään
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 00:55"]
Lähetin vasta nimipäiväonnittelun yhdelle naiselle sähköpostille. Ei tietysti mitään vastausta. En tiedä naisesta joka ansaitsisi vielä kukkiakin.
-Mies 28v-
[/quote]
Noh, olet varmaan se mies joka ei ansaitse päästä edes päiväkahviseuraksi myöskään
Olen saanut kukkia rippijuhlissa, ylioppilasjuhlissa ja kerran ruusun joltain piripäältä baarissa. Ihan hyvin olen pärjännyt.
Miksi ihmeessä ystävänpäivänä pitäisi ostaa naiselle kukkia..?
Jenkeissä se on Valentines Day juu, mutta täällä ystävänpäivä.
Itse olen kuullut muutamilta naisilta tilitystä siitä miten toivoisivat edes kerran elämässään saavansa mukavalta mieheltä kukkia romanttisessa mielessä.
Toiset toki saavat kukkia joka käänteessä eivätkä sitä niin osaa ajatella, mutta kyllä ruusujen saaminen kivalta mieheltä on yksi asia jonka varmasti jokainen nainen edes kerran toivoo kokevansa.
Eli parempi pelata varmanpäälle mies. Jos nainen ei painokkaasti sano, että ei tykkää kukistan niin kannattaa kuitenkin varmuudeksi antaa kukkia. Mieluummin nainen päivittelee höpsöä miestä joka osti kukkia kuin on pettynyt salaa.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 01:40"]
Miksi ihmeessä ystävänpäivänä pitäisi ostaa naiselle kukkia..?
Jenkeissä se on Valentines Day juu, mutta täällä ystävänpäivä.
[/quote]
Naulan kantaan! Minä aion huomenna muistaa ystäviäni.
En saanut kukkia. En olisi kyllä halunnutkaan erityisesti ystävänpäivänä, koska se on minusta teennäinen kaupallinen hömppäpäivä, ja mies tietää sen. Hän ostelee silloin tällöin minulle kukkia ihan muuten vaan. Ja hääpäivänä saan yleensä kukkakimpun.