Pyysin Tinder-naista treffeille luokseni, vastaus todella tyly
Ohjelmassa olisi ollut tilata woltilla ruoat, katsella leffaa/sarjaa ja kenties muutama kierros saunaa ja mihin ikinä se olisi johtanutkaan. Olimme jutelleet jo parisen viikkoa, mutta emme tavanneet livenä. Kun vihdoin pyysin naista näille treffeille, hän totesi tylysti, että "en ole mikään maksullinen nainen, nuo eivät ole treffit". Tämän jälkeen ei vastannut viesteihin ja lopulta blokkasi minut.
Ja tämä ei ollut ensimmäinen kerta, toki usein eivät ole yhtä tylyjä ja suorasanaisia. Kyseessä on mielestäni aika hälyyttävä trendi. Mistä nuoret naiset oppivat näitä prinsessa harhoja? Ilmeisesti olisi pitänyt viedä hänet ravintolaan, jossa alkupalat alkavat 50€:sta eikä koko 4-kohdan ateria silti vie nälkää!🙄
M26
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen prinsessa_harha? Koita päästä eroon tuosta seksuaalisesta addiktiosta. Lopetan ensin vaikka runkkaus, ja opi näkemään naiset ihmisinä. Ihmisiä nähdään ensimmäistä kertaa usein julkisella paikalla, eikä kutsuta saunomaan.
M25
Mikä helvetin beta cuck siellä valkoritaroi. Tinder on panoseuran etsimistä varten. Ihan ok haluta vaan laskea liemet lörtsyyn.
Tajuatteko arvon edgelordit, että sekin on ok jos nainen ei haluakaan toimittaa sen lörtsyn virkaa?
Itse käytin Tinderiä ihan parisuhteen etsimiseen. Ei sen käyttösäännöissä lue että pitää olla valmis olemaan jonkun misogyynin patjana.
Tinderissä on niin paljon pelkkää seksisuhdetta etsiviä naisia, että jotkut miehet voivat sen takia luulla kaikkien naisten olevan siellä seksin takia.
Normaali, terve mies ymmärtää, että naiset eivät ole kollektiivitajunta.
Jos sinulle tulee Tinderissä vastaan paljon naisia, jotka harrastavat virkkausta, oletatko että kaikki muutkin Tinderiä käyttävät naiset harrastavat virkkausta, riippumatta siitä mitä itse itsestään kertovat?
Pidän seksin ja virkkauksen analogiaa heikkona tässä yhteydessä. Tinderin on tunnettu seksin hankkimiskanava, joten moni mies ja nainen voi luulla kaikkien olevan siellä vain panomielessä. Itse olen löytänyt sieltä vain seksisuhteita.
Lue, koeajon jälkeen naiset totesivat ei parisuhdeainesta.
En siis ole halunnutkaan muuta.
Niin? Sehän ei estä naisia haluamasta. Mitä he eivät ole enää tehneet sen jälkeen kun olet pannut heitä.
Ei kannata ekoja treffejä yrittää sopia kuin yleiselle paikalle. Älä ehdota saunomista, äläkä ole agressiivinen, anna naisen päättää omat rajansa. Älä vingu, älä vonkaa vaan käyttäydy normaalisti. Jos olet saunatreffejä vailla tai pelkkää seksiä niin ilmoita se rehellisesti.
En siis ole halunnutkaan muuta.