Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin Tinder-naista treffeille luokseni, vastaus todella tyly

Vierailija
31.10.2020 |

Ohjelmassa olisi ollut tilata woltilla ruoat, katsella leffaa/sarjaa ja kenties muutama kierros saunaa ja mihin ikinä se olisi johtanutkaan. Olimme jutelleet jo parisen viikkoa, mutta emme tavanneet livenä. Kun vihdoin pyysin naista näille treffeille, hän totesi tylysti, että "en ole mikään maksullinen nainen, nuo eivät ole treffit". Tämän jälkeen ei vastannut viesteihin ja lopulta blokkasi minut.

Ja tämä ei ollut ensimmäinen kerta, toki usein eivät ole yhtä tylyjä ja suorasanaisia. Kyseessä on mielestäni aika hälyyttävä trendi. Mistä nuoret naiset oppivat näitä prinsessa harhoja? Ilmeisesti olisi pitänyt viedä hänet ravintolaan, jossa alkupalat alkavat 50€:sta eikä koko 4-kohdan ateria silti vie nälkää!🙄

M26

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen prinsessa_harha? Koita päästä eroon tuosta seksuaalisesta addiktiosta. Lopetan ensin vaikka runkkaus, ja opi näkemään naiset ihmisinä. Ihmisiä nähdään ensimmäistä kertaa usein julkisella paikalla, eikä kutsuta saunomaan.

M25

Mikä helvetin beta cuck siellä valkoritaroi. Tinder on panoseuran etsimistä varten. Ihan ok haluta vaan laskea liemet lörtsyyn.

Tajuatteko arvon edgelordit, että sekin on ok jos nainen ei haluakaan toimittaa sen lörtsyn virkaa?

Itse käytin Tinderiä ihan parisuhteen etsimiseen. Ei sen käyttösäännöissä lue että pitää olla valmis olemaan jonkun misogyynin patjana.

Tinderissä on niin paljon pelkkää seksisuhdetta etsiviä naisia, että jotkut miehet voivat sen takia luulla kaikkien naisten olevan siellä seksin takia.

Vierailija
22/43 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekoilla treffeillä ei ole tarkoituskaan harrastaa seksiä, mieslortto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on provo, eikä koskaan ole edes ollut Tinderissä. Tinderissä ei voi blockata. Naisvihaketju siis, 0/5.

Vierailija
24/43 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti näitä viikonloppuja kun kaikki hikikomerojuntit rynnivät av:lle provoilemaan. Onko niillä viikonloppiporttikielto laudalle vai mikä niitä tänne ajaa?

Vierailija
25/43 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä ei voi estää, joten ap ei ole koskaan ollutkaan Tinderissä. 0/5, naisvihaa.

Vierailija
26/43 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tiedä mitään muita vaihtoehtoja treffipaikaksi kuin sinun oma kotisi tai hienostoravintola?

Seuraavalla kerralla, kun pääset keskusteluissa niin pitkälle, että on aika alkaa suunnittelemaan treffejä, kysy kiltä naiselta ideoita, missä voisitte tavata. Toki hyvin alkanut ilta voi johtaa siihenkin, että menette lpulta sinun asunnollesi, jos luottamusta syntyy. Mutta pelkän nettikeskustelun perusteella ei ole mitään järkeä luottaa toiseen niin paljon, että menisi hänen kanssaan suoraan johonkin yksityisasuntoon. Sillä tavalla on moni päässyt jopa hengestään.

Vierailija
27/43 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on provo, eikä koskaan ole edes ollut Tinderissä. Tinderissä ei voi blockata. Naisvihaketju siis, 0/5.

Blokkaus = matchin poisto.

Vierailija
28/43 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen prinsessa_harha? Koita päästä eroon tuosta seksuaalisesta addiktiosta. Lopetan ensin vaikka runkkaus, ja opi näkemään naiset ihmisinä. Ihmisiä nähdään ensimmäistä kertaa usein julkisella paikalla, eikä kutsuta saunomaan.

M25

Mikä helvetin beta cuck siellä valkoritaroi. Tinder on panoseuran etsimistä varten. Ihan ok haluta vaan laskea liemet lörtsyyn.

Tajuatteko arvon edgelordit, että sekin on ok jos nainen ei haluakaan toimittaa sen lörtsyn virkaa?

Itse käytin Tinderiä ihan parisuhteen etsimiseen. Ei sen käyttösäännöissä lue että pitää olla valmis olemaan jonkun misogyynin patjana.

Kukaan ei ole sua pakottanut, joten lopeta uhriutuminen.

Ap tässä uhriutuu. Itse olen oikein tyytyväinen Tinderin käyttööni ja sen tuloksiin.

Vierailija
29/43 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset jotka eivät poistu kotoaan muuta kuin kauppaan kommentoivat täällä. Väärässä paikassa olet ap.

Vierailija
30/43 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten on ollut mutta matcheja ei ole saanut yhtäkään.

Vierailija
31/43 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset jotka eivät poistu kotoaan muuta kuin kauppaan kommentoivat täällä. Väärässä paikassa olet ap.

Niin samaa mieltä tästä. Hus pois aikuisten ihmisten palstalta nulikat!

Vierailija
32/43 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan järkevä, itsesuojeluvaistolla varustettu nainen ei mene tuntemattoman miehen kotiin. Lisäksi nuo treffisi saunomisineen kyllä kuulostaa siltä että antaa pitäisi.

Ei tietysti jos ei haluaisi itse, vaikka se tilanteeseen nähden olisi kohteliasta kun olen tehnyt aloitteen, tarjonnut mukavan illan jne. 

AP

Deittihän oli ihan oikeassa, etsit naista, jobka pitää antaa kun sinä tarjoat ja näet vaivaa.

Vierailija
33/43 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25

Tinderissä on niin paljon pelkkää seksisuhdetta etsiviä naisia, että jotkut miehet voivat sen takia luulla kaikkien naisten olevan siellä seksin takia.

Jotkut sukupuolen perusteella yleistyksiä tekevät miehet, kuten ap. Ei kannata tehdä yleistyksiä sukupuolen perusteella. Se on misogyniaa (tai misandriaa) ja semmoiset ihmiset eivät ole kivaa seuraa.

Vierailija
34/43 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä lauantai-illan saunaprovoja on taas palsta pullollaan...

Vierailija
35/43 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsut naisen eka treffeille sun luo ja saunaan. Sitten kilahdat, kun ei halua.

Olet varmaan myös sellainen, joka rais.kau.suutisia lukiessa kiljuu "MITÄS MENI TUNTEMATTOMAN KOTIIN?!?!"

Vierailija
36/43 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin, täällä kommentoi naiset joka on jo parisuhteissa, jotka eivät ole alkaneet ensitreffeillä saunassa.

Vierailija
37/43 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25

Normaali, terve mies ymmärtää, että naiset eivät ole kollektiivitajunta. 

Jos sinulle tulee Tinderissä vastaan paljon naisia, jotka harrastavat virkkausta, oletatko että kaikki muutkin Tinderiä käyttävät naiset harrastavat virkkausta, riippumatta siitä mitä itse itsestään kertovat?

Vierailija
38/43 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän olosuhteissa lähtisin ensitapaamisella jonkun miehen kotona hänen kanssaan saunaan? .... ei nyt tule mieleen yhtäkään.

Vierailija
39/43 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25

Jos sinulle tulee Tinderissä vastaan paljon naisia, jotka harrastavat virkkausta, oletatko että kaikki muutkin Tinderiä käyttävät naiset harrastavat virkkausta, riippumatta siitä mitä itse itsestään kertovat?

Pidän seksin ja virkkauksen analogiaa heikkona tässä yhteydessä. Tinderin on tunnettu seksin hankkimiskanava, joten moni mies ja nainen voi luulla kaikkien olevan siellä vain panomielessä. Itse olen löytänyt sieltä vain seksisuhteita.

Vierailija
40/43 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25

Pidän seksin ja virkkauksen analogiaa heikkona tässä yhteydessä. Tinderin on tunnettu seksin hankkimiskanava, joten moni mies ja nainen voi luulla kaikkien olevan siellä vain panomielessä. Itse olen löytänyt sieltä vain seksisuhteita.

Lue, koeajon jälkeen naiset totesivat ei parisuhdeainesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan