Naisysytävän tytär alkanut ujostella saunomista yhdessä, mitä pitäisi ajatella?
Olen seurustellut naisen kanssa 1,5v ja tulen hyvin toimeen myös hänen 9v tyttären kanssaan. Emme asu yhdessä mutta vietän käytännössä aina viikonloput heidän luona, n. vuoden verran tätä on jatkunut ja rutiineihin kuuluu yleensä lämmittää sauna lauantaina. Hiljattain olen huomannut että tyttö niskuroi eikä suostu minun ja naisystävän kanssa saunaan. Ymmärtäisin jos hän olisi teini-ikäinen, eli vasta muutaman vuoden päästä, mutta koen sen jotenkin loukkaavana että hän ei suostu enää saunomaan meidän kanssa ja vaatii että pääsee yksin meidän jälkeen jälkilöylyille. Miten asiaa kannattaisi lähestyä? Koen että hän ei jotenkin luota minuun, vaikka olen rakentanut suhdettaamme viimeiset puolitoista vuotta hyvin tuloksin.
M37
Kommentit (30)
Ekojen kommenttien peukutuksien perusteella pitää ihmetellä mammojen älyä.
Ettekö tajua edes näin selvää trollia? Mitä ihmettä?? Solvaatte vaan miehiä.
Jaahas, va-jaat ja ulipenskat taas olleet aktiivisena. Sanomattakin selvää että kaikki heistä ovat munakkaita ja kamala pakkomielle tunkea naisten palstoille suoltamaan pashkaa.. Eilen oli niin vajukkeja ja lapsellisia aloituksia että teki mieli hakata päätä pöytään, ihan kuin joku teinipalsta.
Hyi hitto! Jos olisin eronnut tyttäreni isästä ja löytänyt uuden miesystävän, en todellakaan saunoisi kolmestaan, kuulostaa sairaalta...
Itselle kävi kerran todella vaivaannuttavasti ollessani ystävieni luona kylässä. Siellä oli rantasauna ja aina oli käyty silleen naiset ja heidän poikansa yhdessä, ihan vuosien ajan, kun poika vasta taapero. No sitt tulikin pari vuotta väliä, etten käyny ja kun taas menin poitsu olikin jo 14-vuotias, - ja tuli kanssamme saunaan taas! Oli suoraan sanoen epämiellyttävää... (Tähän joudun lisäämään, että poika esim. oli eritysopetuksessa, hän ei ollut ihan tavis.)
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa ihan oikeasti palautetta.
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi provoilta tällaisella asialla sairas sika. Hyvä nyt kumminkin että roikut taas täällä lauantaina etkä ole radalla yrittämässä ansaan jotain oikeaa naisparkaa. Naissukupuoli kiittää.
Saati jotain pikkutyttöä.
Jos aloittajaa tarkoitat, niin ei hänellä mitään vaimoa ole. Hän on 13-vuotias jonne.