Maskuliinisia tapoja
Kertokaa tapoja, jotka viestivät maskuliinisuutta. Minä aloitan: äijähaara.
Kommentit (81)
Rehvastelu kovaan ääneen. Etenkin jos lähellä kiinnostava nainen.
Hymyttömyys. Harva mies kulkee hymy huulilla jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Hymyttömyys. Harva mies kulkee hymy huulilla jatkuvasti.
Tää on kyllä totta. Vakava naama on hot. Pilkettä silmäkulmassa saa olla.
Ronskit otteet. Esimerkiksi halaus on sellainen tiukka rutistus.
Seisten pissaaminen wc-pytyn renkaalle ja kääntää asialle selkänsä, huomaamatta lainkaan, että asiassa olisi kenellekään toiselle mitään haittaa/ ongelmaa...
Itselläni ei (miehenä) olisi mitään (ns.) unisex- wessoja vastaan, jos vain kaikki niissä kävijät osaisivat niissä alkeisimmat käytöstavat ja huomaisivat, että wc-pyttyjä käyttää heidän jälkeensä muitakin...
Kävelytyylistä ja istuma-asennosta näkee maskuliinisuuden.
Vähäeleisyys. Ei esim huido käsiä jutellessa.
Munien rapsutus, käsiä ei pestä, korkeintaan nuuhkaistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo äijähaara on kyllä niin rasittava julkisissa.
Äijähaara ei ole maskuliinisuutta, vaan junttiutta.
Äijähaara ei ole junttiutta eikä maskuliinisuutta vaan silkkaa biologiaa, minkä hallinta ei tietysti taida AV-mammojen paheksuntakerhon jäsenvaatimuksiin kuulua.
Miesten jalat ovat "äijähaarassa" siksi, että miehillä on munat. Ei kiveksiä kuulu rutistaa säärien väliin, se on kivuliasta ja hedelmällisyyttä haittaavaa.
Ei sikäli, että miesten sukuelimet taitaisivat pahimpia kiukkuv'ttuja kiinnostaakaan (tuo hieno sana oli käytössä jo keskiajalla, lisää Turun Sanomien historia-artikkelista 31.10.2020).
Oi että. Tätä ketjua lukiessa alkoi tehdä mieli oikein miehekkään miehen seuraa. Ex-poikaystävä oli tosi kiltti ja hyvä mies, mutta myös melko feminiininen. Kaipasin sellaisia ronskeja otteita, mitä miehet yleensä käyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äijähaara ei ole junttiutta eikä maskuliinisuutta vaan silkkaa biologiaa, minkä hallinta ei tietysti taida AV-mammojen paheksuntakerhon jäsenvaatimuksiin kuulua.
Miesten jalat ovat "äijähaarassa" siksi, että miehillä on munat. Ei kiveksiä kuulu rutistaa säärien väliin, se on kivuliasta ja hedelmällisyyttä haittaavaa.
Ei sikäli, että miesten sukuelimet taitaisivat pahimpia kiukkuv'ttuja kiinnostaakaan (tuo hieno sana oli käytössä jo keskiajalla, lisää Turun Sanomien historia-artikkelista 31.10.2020).
Jonkin verran kyllä näin. Mutta kyllä itse miehenä tunnustan, että joskus on kiva levitellä jalkoja enemmän. Tulee miehisempi olo. Että varmasti myös opittu tapa.
Kuseskelu äänekkäästi. Ärsyttää se lorina. Vessassa voisi käydä paljon hiljempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkin verran kyllä näin. Mutta kyllä itse miehenä tunnustan, että joskus on kiva levitellä jalkoja enemmän. Tulee miehisempi olo. Että varmasti myös opittu tapa.
Jotkut naisetkin istuvat nykyään näin.
Vierailija kirjoitti:
Kuseskelu äänekkäästi. Ärsyttää se lorina. Vessassa voisi käydä paljon hiljempaa.
Amen. Niin ärsyttävää!!
Itsessäni pidän maskuliinisena piirteenä roisia huumoriani ja muutenkin olen rääväsuinen enkä häpeile juuri käytöstäni.
Olen myös kätevä käsistä, käytän kaikkia työkaluja itsevarmasti.
Toimin tilanteessa kuin tilanteessa rohkeasti ja rauhallisesti enkä pelkää haasteita.
Mulla on myös vahva suojelevietti, niin että puolustan aina heikompia ja en kuitenkaan ajaudu tappeluun.
Otan monesti johtavan roolin, mutta voin myös olla se johtajan oikea käsi jolta johtaja kysyy neuvoa.
Omilla voimillaan kehuskelu. Salilla pelkän yläkropan treenaaminen.
Kukkoilu miesporukassa. Etenkin jos kaunis nainen lähellä.
Minä istun äijähaarassa aina ja nostan kätenikin selkänojalle ja katson intensiivisesti silmiin ja vaikka vielä mitä muuta maskuliinista päälle ja olen nainen. Ja tissiposki vässykät saa itkeä sitä sitten ihan rauhassa minun puolesta, oli kumpaa sukupuolta tahansa.
Seisominen peukalot takataskuissa