Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maskuliinisia tapoja

Vierailija
31.10.2020 |

Kertokaa tapoja, jotka viestivät maskuliinisuutta. Minä aloitan: äijähaara.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisominen peukalot takataskuissa

Vierailija
42/81 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehvastelu kovaan ääneen. Etenkin jos lähellä kiinnostava nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyttömyys. Harva mies kulkee hymy huulilla jatkuvasti.

Vierailija
44/81 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymyttömyys. Harva mies kulkee hymy huulilla jatkuvasti.

Tää on kyllä totta. Vakava naama on hot. Pilkettä silmäkulmassa saa olla.

Vierailija
45/81 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ronskit otteet. Esimerkiksi halaus on sellainen tiukka rutistus.

Vierailija
46/81 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisten pissaaminen wc-pytyn renkaalle ja kääntää asialle selkänsä, huomaamatta lainkaan, että asiassa olisi kenellekään toiselle mitään haittaa/ ongelmaa... 

Itselläni ei (miehenä) olisi mitään (ns.) unisex- wessoja vastaan, jos vain kaikki niissä kävijät osaisivat niissä alkeisimmat käytöstavat ja huomaisivat, että wc-pyttyjä käyttää heidän jälkeensä muitakin...   

Vierailija
47/81 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelytyylistä ja istuma-asennosta näkee maskuliinisuuden.

Vierailija
48/81 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähäeleisyys. Ei esim huido käsiä jutellessa.

Vierailija
49/81 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallien raapiminen. 

Vierailija
50/81 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munien rapsutus, käsiä ei pestä, korkeintaan nuuhkaistaan.

Vierailija
51/81 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo äijähaara on kyllä niin rasittava julkisissa.

Äijähaara ei ole maskuliinisuutta, vaan junttiutta.

Äijähaara ei ole junttiutta eikä maskuliinisuutta vaan silkkaa biologiaa, minkä hallinta ei tietysti taida  AV-mammojen paheksuntakerhon jäsenvaatimuksiin kuulua.

Miesten jalat ovat "äijähaarassa" siksi, että miehillä on munat. Ei kiveksiä kuulu rutistaa säärien väliin, se on kivuliasta ja hedelmällisyyttä haittaavaa.

Ei sikäli, että miesten sukuelimet taitaisivat pahimpia kiukkuv'ttuja kiinnostaakaan (tuo hieno sana oli käytössä jo keskiajalla, lisää Turun Sanomien historia-artikkelista 31.10.2020).

Vierailija
52/81 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi että. Tätä ketjua lukiessa alkoi tehdä mieli oikein miehekkään miehen seuraa. Ex-poikaystävä oli tosi kiltti ja hyvä mies, mutta myös melko feminiininen. Kaipasin sellaisia ronskeja otteita, mitä miehet yleensä käyttävät.

Vierailija
53/81 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äijähaara ei ole junttiutta eikä maskuliinisuutta vaan silkkaa biologiaa, minkä hallinta ei tietysti taida  AV-mammojen paheksuntakerhon jäsenvaatimuksiin kuulua.

Miesten jalat ovat "äijähaarassa" siksi, että miehillä on munat. Ei kiveksiä kuulu rutistaa säärien väliin, se on kivuliasta ja hedelmällisyyttä haittaavaa.

Ei sikäli, että miesten sukuelimet taitaisivat pahimpia kiukkuv'ttuja kiinnostaakaan (tuo hieno sana oli käytössä jo keskiajalla, lisää Turun Sanomien historia-artikkelista 31.10.2020).

Jonkin verran kyllä näin. Mutta kyllä itse miehenä tunnustan, että joskus on kiva levitellä jalkoja enemmän. Tulee miehisempi olo. Että varmasti myös opittu tapa.

Vierailija
54/81 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuseskelu äänekkäästi. Ärsyttää se lorina. Vessassa voisi käydä paljon hiljempaa.

Vierailija
55/81 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkin verran kyllä näin. Mutta kyllä itse miehenä tunnustan, että joskus on kiva levitellä jalkoja enemmän. Tulee miehisempi olo. Että varmasti myös opittu tapa.

Jotkut naisetkin istuvat nykyään näin.

Vierailija
56/81 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuseskelu äänekkäästi. Ärsyttää se lorina. Vessassa voisi käydä paljon hiljempaa.

Amen. Niin ärsyttävää!!

Vierailija
57/81 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsessäni pidän maskuliinisena piirteenä roisia huumoriani ja muutenkin olen rääväsuinen enkä häpeile juuri käytöstäni.

Olen myös kätevä käsistä, käytän kaikkia työkaluja itsevarmasti.

Toimin tilanteessa kuin tilanteessa rohkeasti ja rauhallisesti enkä pelkää haasteita.

Mulla on myös vahva suojelevietti, niin että puolustan aina heikompia ja en kuitenkaan ajaudu tappeluun.

Otan monesti johtavan roolin, mutta voin myös olla se johtajan oikea käsi jolta johtaja kysyy neuvoa.

Vierailija
58/81 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omilla voimillaan kehuskelu. Salilla pelkän yläkropan treenaaminen.

Vierailija
59/81 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkoilu miesporukassa. Etenkin jos kaunis nainen lähellä.

Vierailija
60/81 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä istun äijähaarassa aina ja nostan kätenikin selkänojalle ja katson intensiivisesti silmiin ja vaikka vielä mitä muuta maskuliinista päälle ja olen nainen. Ja tissiposki vässykät saa itkeä sitä sitten ihan rauhassa minun puolesta, oli kumpaa sukupuolta tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi