Victoria's Secret tuoksuja saa nyt ruotsinlaivoilta
Jei! Enää ei tarvitse tilata kalliilla hinnalla tai hamstrata lentokentiltä! VS tuoksuja ja rasvoja saa nyt Viking Linen laivoilta! Body Mistit 12,90€ !
Onneksi käytän paljon laivoja reittimatkoihin!
Kommentit (52)
saako niita silja europelta ja onko virossa hollisteria ?
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 20:01"]
Olen ihan koukussa niihin body misteihin!
Löytyykö teiltä niitä?
Minulla on Coconut Passion, Mango Temptation, Pure Seduction, Love Spell, Sparkling Citrus (ne kaikki kolme), Sunny Brights (ne kaikki kolme), Amber Romance, Secret Craving ja Sheer Love.
Puhdasta rakkautta, ah!
[/quote]
Saako itselleen samanlaisen kropan kuin noilla VS-tytöillä http://www.fanpop.com/clubs/victorias-secret-angels/images/16195655/title/victorias-secret-angels-photo jos hinkkaa noita aineita vartaloonsa?
Saako näitä body mistejä siljalt?
hahah ne "tuoksuu" ihan vitun esanssisilta. ylihinnoteltua paskaa.
Siis mikä näissä on niin hienoa? Katsoin taas ihmeissäni viikko sitten Prahan lentokentällä kun suomalaiset tytöt ja naiset olivat tukkineet kentän Victoria's Secretin, ja sitten kanniskelivat jokaikinen koneeseen kauheita kasseja vissiin juuri näitä tuoksuja ja rasvoja. Kävin joskus VS:llä näitä haistelemassa kun mietin mistä moinen hype esim. blogeissa, mutta mun nenään haisivat ihan kamalan ällömakeilta ja esanssisilta. Osaako joku valottaa, haistelinko vääriä puteleita vai mikä noissa aiheuttaa ko. hamstrausinnon?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 12:14"]Osaako joku valottaa, haistelinko vääriä puteleita vai mikä noissa aiheuttaa ko. hamstrausinnon?
[/quote]
Kaipa se on enemmänkin brändi ja mielikuva kuin se itse tuoksu, mikä näissä viehättää.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 15:58"]
Onko niitä silja linen laivoilla ?
[/quote]
On.
Haisevat wc-raikastimelle. Tai vanhalle tuoksuvalle My little ponylle. Makunsa kullakin.
Alusvaatteet on ihania :) Tulin vasta Amerikasta ja täydensin varastoja.
Onko niitä silja linen laivoilla ?
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 19:36"]
Jei! Enää ei tarvitse tilata kalliilla hinnalla tai hamstrata lentokentiltä! VS tuoksuja ja rasvoja saa nyt Viking Linen laivoilta! Body Mistit 12,90€ !
Onneksi käytän paljon laivoja reittimatkoihin!
[/quote]Halpaa ja halpaa. Jenkeissä 5 pulloa 30 dollarilla (22 €)
Ellokselta saa tilata samaan hintaan :)
Ostin Lontoosta 5 pulloa 30 puntaa.
Kuka niistä tykkää? Haisee juntilta.
Mitä ihmettä täällä itketään että haisee wc-raikastimelle ym? Köyhien ja kateellisten panettelua vai oletteko haistelleet paria tuoksua ja tehneet niiden perusteella johtopäätöksen, että kaikki ne on yhtä paskaa?
Valikoimasta löytyy ällön ja pahanhajuisia tuoksuja, mutta myös todella hyviä ja neutraaleja tuoksuja. Mä en esimerkiksi voi käyttää hajuvesiä, ovat liian voimakkaita. Mistit ei aiheuta päänsärkyä, ovat miedomman tuoksuisia etkä ole kävelevä tuoksupilvi.
Heh, joskus männävuosina tilasin sokkona satsin VS:n perussarjan eau de toiletteja ebaysta ja päädyin viemään kaikki pullon duuniin vessanraikastimiksi. Niin kuvottavia esanssisia löyhyjä.
Muutama oikeasti hyvä ja erilainen parfyymi niillä on kyllä ollut, esim. Basic Instict, Supermodel ja Sexy Little Things Noir. Kaikki muut tuntuvat olevan sitä samaa kuvottavan makeaa fruity floral -osastoa.
Jenkeistä kandee ostaa, mut tuntu heti kalliilta Euroopassa. Teinityttöjen suosikki ainakin Suomessa.
saako niita silja europelta ja onko virossa hollisteria ?