Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pari- tai perheterapia 190-220e / 90min Vastaamossa

Vierailija
31.10.2020 |

Montako kertaa pitää käydä, että eukko alkaa antamaan?
Pihtaa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt mistä pihtaaminen voi johtua? Oletko hemmotellut vaimoasi, oletko kehunut, flirttaillut hänelle tai vienyt treffeille?

Annoin kerran sille teko ruusun.

Hän voisi antaa sinulle teko p*llun.

apua mä kuolen nauruun :`D

Vierailija
22/30 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt mistä pihtaaminen voi johtua? Oletko hemmotellut vaimoasi, oletko kehunut, flirttaillut hänelle tai vienyt treffeille?

Annoin kerran sille teko ruusun.

Hän voisi antaa sinulle teko p*llun.

apua mä kuolen nauruun :`D

Joo on kyllä oikea romantiikan mestari tämä meidän ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tajusin pariterapiassa, että suhde on todellakin ohi ja laitoin eron vireille. 

Vierailija
24/30 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanoisitte, jos minä ostaisin eukolle uuden teko ruusun ja Lidlin suklaa levyn? Heruisiko sitten?

Vierailija
25/30 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sanoisitte, jos minä ostaisin eukolle uuden teko ruusun ja Lidlin suklaa levyn? Heruisiko sitten?

Provoat ihan selvästi, mutta menkööt! Voit työntää sen ”TEKO RUUSusi” ( on muuten yhdyssana) ihan vinkkinä, niin omaan pylleröösi! Enjoy!

Vierailija
26/30 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tajusin pariterapiassa, että suhde on todellakin ohi ja laitoin eron vireille. 

Hyvänen aika eihän ainakaan tuommosiin puhe terapioihin uskalla eukon kanssa sitten mennä. Hyvänen aika kyllä nämä pari suhde asiat puhumalla hoidetaan. Ja teko ruusulla.

Vierailija
27/30 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvänen aika eihän ainakaan tuommosiin puhe terapioihin uskalla eukon kanssa sitten mennä. Hyvänen aika kyllä nämä pari suhde asiat puhumalla hoidetaan. Ja teko ruusulla.

Kyllä, ehdottomasti puhe terapiaan! 🤣

Vierailija
28/30 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattiko mennä naimisiin. Kumma kyllä itsekkin sain pillua pari kertaa viikossa ennen naimisiinmenoa ja sen jälkeen kaksi kertaa kuussa ja toisen lapsen syntymän jälkeen kvartaaleittain.

Vierailija
29/30 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattiko mennä naimisiin. Kumma kyllä itsekkin sain pillua pari kertaa viikossa ennen naimisiinmenoa ja sen jälkeen kaksi kertaa kuussa ja toisen lapsen syntymän jälkeen kvartaaleittain.

No niin siellä sentäs kvartaaleittain. Sinähän usein saat.

Kyllä tuo eukko muuten hyvä eukko on, mutta kun ei haara aukene niin ei vaan aukene. Kyllä se eukko pesee pyykit ja laittaa hyvät ruuat, mutta kun pihtaa niin pihtaa. Josko sitä hankkisi sen teko pil*lun tai ihan oikean nuoren 2-kymppisen rakastajattaren. Ehkä sillekin pitäisi sitten ostaa sellainen teko ruusu.

Vierailija
30/30 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OKSENNUS... YÖÖK. Mulle tuli kerran joku 65 vee mies ehdottelemaan olisinko mä halukas hänen seksiseuralaisekseen. Sanoin, että kannattaa kysyä oman ikäisiltä. N25

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi