Pari- tai perheterapia 190-220e / 90min Vastaamossa
Montako kertaa pitää käydä, että eukko alkaa antamaan?
Pihtaa.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt mistä pihtaaminen voi johtua? Oletko hemmotellut vaimoasi, oletko kehunut, flirttaillut hänelle tai vienyt treffeille?
Annoin kerran sille teko ruusun.
Hän voisi antaa sinulle teko p*llun.
apua mä kuolen nauruun :`D
Joo on kyllä oikea romantiikan mestari tämä meidän ap!
Minä tajusin pariterapiassa, että suhde on todellakin ohi ja laitoin eron vireille.
Mitä sanoisitte, jos minä ostaisin eukolle uuden teko ruusun ja Lidlin suklaa levyn? Heruisiko sitten?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanoisitte, jos minä ostaisin eukolle uuden teko ruusun ja Lidlin suklaa levyn? Heruisiko sitten?
Provoat ihan selvästi, mutta menkööt! Voit työntää sen ”TEKO RUUSusi” ( on muuten yhdyssana) ihan vinkkinä, niin omaan pylleröösi! Enjoy!
Vierailija kirjoitti:
Minä tajusin pariterapiassa, että suhde on todellakin ohi ja laitoin eron vireille.
Hyvänen aika eihän ainakaan tuommosiin puhe terapioihin uskalla eukon kanssa sitten mennä. Hyvänen aika kyllä nämä pari suhde asiat puhumalla hoidetaan. Ja teko ruusulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvänen aika eihän ainakaan tuommosiin puhe terapioihin uskalla eukon kanssa sitten mennä. Hyvänen aika kyllä nämä pari suhde asiat puhumalla hoidetaan. Ja teko ruusulla.
Kyllä, ehdottomasti puhe terapiaan! 🤣
Kannattiko mennä naimisiin. Kumma kyllä itsekkin sain pillua pari kertaa viikossa ennen naimisiinmenoa ja sen jälkeen kaksi kertaa kuussa ja toisen lapsen syntymän jälkeen kvartaaleittain.
Vierailija kirjoitti:
Kannattiko mennä naimisiin. Kumma kyllä itsekkin sain pillua pari kertaa viikossa ennen naimisiinmenoa ja sen jälkeen kaksi kertaa kuussa ja toisen lapsen syntymän jälkeen kvartaaleittain.
No niin siellä sentäs kvartaaleittain. Sinähän usein saat.
Kyllä tuo eukko muuten hyvä eukko on, mutta kun ei haara aukene niin ei vaan aukene. Kyllä se eukko pesee pyykit ja laittaa hyvät ruuat, mutta kun pihtaa niin pihtaa. Josko sitä hankkisi sen teko pil*lun tai ihan oikean nuoren 2-kymppisen rakastajattaren. Ehkä sillekin pitäisi sitten ostaa sellainen teko ruusu.
OKSENNUS... YÖÖK. Mulle tuli kerran joku 65 vee mies ehdottelemaan olisinko mä halukas hänen seksiseuralaisekseen. Sanoin, että kannattaa kysyä oman ikäisiltä. N25
apua mä kuolen nauruun :`D