Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, voitko kiihottua naisesta?

Vierailija
13.02.2014 |

Siinäpä se kysymys on. Itse olen nainen ja voin kiihottua naisen rinnoista, pillusta, vartalosta.. Mutta en voisi seurustella naisen kanssa, en voisi ihastua tai rakastua.. Olenko bi ?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kiihotun, mielikuvissani. Enkä usko itsekään, että voisin oikeasti olla naisen kanssa, en intiimissä kontaktissa, enkä rakastuakaan. 

Vierailija
2/20 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvissa, mutten oikeassa elämässä (testattu on).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kiihottua ja usein saankin noista ajatuksista kiksit.

Syy, miksen sinkkuna ole ikinä kokeillut mitään naisen kanssa, on se, että olen tottunut siihen, että miehet iskevät minut. Ja olen myös ujo. Miestä on helpompi lähestyä. Jos olisin sinkku, voisin kokeilla. Tosin en ehkä kykenisi parisuhteeseen naisen kanssa.

Vierailija
4/20 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Moni lepakko on aika sexy. Voisin halailla ja suukotella, mutta en tiedä olisiko musta tekemään sitä itteään. 

Vierailija
5/20 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä

Vierailija
6/20 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kiihotu naisen (tai miehen) vartalosta, tähänastiset ihastukseni ovat lähinnä olleet miellyttäviä persoonallisuuksiltaan. Voin, ja olenkin, ihastunut myös naiseen.

Vierailija
7/20 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En haluaisi nuolla kenenkään pimpsaa. Jollain hyvin kummallisella tavalla saan tosin siitä viboja, jos kuvittelen itseni puristelemassa jonkun rintoja. Pidän myös ajatuksesta naisen suutelemisesta. Suhteesta naisen kanssa ei tulisi kyllä yhtään mitään. Enemmän saan viboja miehistä. Hyväkroppainen lihaksikas mies. Huh. Siispä - heteroja ollaan..

Vierailija
8/20 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi. Mulla taas ihastuminen ja parisuhde naisen kanssa tuntuisi vähemmän oudolta kuin seksi. Naisen alapää ei kyllä sytytä mua yhtään, ei ajatuksen eikä varmasti myöskään käytännön tasolla. Tissit voi olla ihan kauniit, mutta en mä niitäkään eroottisina näe.

Vierailija
9/20 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En naisen vartalosta, tai ainakaan rinnoista tai pillusta, mutta saatan pitää jotain kauniita mutta androgyyneja naisia kiihottavina. En kuitenkaan haluaisi esim. nähdä heitä alasti.

Vierailija
10/20 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Enemmän vastenmielinen, kuin kiihottava ajatus on sekstailu naisen kanssa.

Vierailija
11/20 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten tissit <3 Ihana puristella ja hyväillä

Vierailija
12/20 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En tosiaan haluaisi kosketella ketään naista intiimisti. Yöks!

Mutta kaunista naista on silti ihan kiva katsoa kuten komeaa miestäkin. Miehestä saan kuitenkin enemmän seksuaalisia viboja. Mikään ei ole parempaa kuin olla haluamansa miehen ihailun kohteena.

Vierailija
13/20 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ja kiihotun, vakavasta seurustelusta en tiedä. Sama ongelma kuin tuolla aikaisemmalla, että olen liian ujo enkä tiedä miten nainen isketään :/

Vierailija
14/20 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin joskus puristella jonkun hyvännäköisen naisen isoja rintoja. Kiihotun ajatuksissani tosi paljon isorintaisista naisista, mutta en varmaan muuhun pystyisi.. :D

Vierailija
15/20 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiihotu eikä minusta olisi naisten väliseen seksiin, mutta olen ihastunut pariin kertaan ja kerran rakastunutkin naiseen. (En kertonut näille kohteille mitään, pidin asian ihan omana tietonani).

Vierailija
16/20 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi, en kiihotu limalompakosta :D enkä naisellisesta naisesta. muhkeat rinnat suht normaalipainoisella naisella on kauniin näköset!

mutta aiheeseen palatakseni amerikan huippumalli haussa (US vs. UK) oleva AzMarie on NIIIIIIIIIIIN kuuma! siis huhhuh. sille antautuisin kyllä heti, uskon että olisi hyvä sängyssä :P näyttää ja kuulostaa ihan pojalta. todella hyvännäköinen uh :)

Vierailija
17/20 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotun ja olen seurustellutkin naisen kanssa.

Vierailija
18/20 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 19:38"]

en voi, en kiihotu limalompakosta :D enkä naisellisesta naisesta. muhkeat rinnat suht normaalipainoisella naisella on kauniin näköset!

mutta aiheeseen palatakseni amerikan huippumalli haussa (US vs. UK) oleva AzMarie on NIIIIIIIIIIIN kuuma! siis huhhuh. sille antautuisin kyllä heti, uskon että olisi hyvä sängyssä :P näyttää ja kuulostaa ihan pojalta. todella hyvännäköinen uh :)

[/quote]

http://25.media.tumblr.com/4fb750c444845d2119059f1755f36866/tumblr_mhbiq2mPcF1qzw909o1_500.jpg <3

Vierailija
19/20 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen luulin, etten voisi, mutta sitten tuli 40-vuotias työkaveri kuvioihin... Itse olen 23. Nyt vaan hommaan jostain lannedildon... ;D

Vierailija
20/20 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkin hurjasti treenatut urheilijanaiset aiheuttavat kyllä ihailua ja niistä myös puhutaan selän takana.