Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rv 12, viimeksi seksiä ennen plussausta

Vierailija
06.03.2014 |

Miten saisin mieheltä seksiä? Ei olla harrastettu plussaamisen jälkeen. Häntä pelottaa, että satuttaa sikiötä. Mikään järkipuhe tai lääkäri ei saa mieltä muuttumaan. Lörpähtää heti jos yritän viedä penistä sisälle.

Sanoo kyllä, että olen entistä seksikkäämpi kun tissit on kasvanu mutta maha ei vielä. Viikonloppuna otin suihin ja ehdotin, että jatkettais panolla. Se lörpähti eikä enää noussut :(

Mulla on kauhee kiima!! Niin ja jos ette arvanneet niin tää on eka raskaus! :D

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Meillä ei mies halunnut seksiä juurikin noista mainitsemistasi syistä molempien raskauksien aikana. Ja ikinä mua ei ole panettanut niin paljon kuin silloin. Molemmat hoideltiin sitten itsemme milloin hoideltiin. Tosi sääli. Mutta miehestä tuli aivan mahtava isä, parempaa ei olisi voinut saada :) Joten vahva tunneside hänellä oli lapsiin jo, kun olivat mahassa :) Ja seksiäkin halusi...heti, kun se oli mahdollista...

Vierailija
2/3 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sille ilmeisesti mitään voi. Koita sopeutua tilanteeseen ja olla painostamatta miestäsi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kannustavista vastauksista! Yritän kyllä sopeutua... Oon varmaan vongannut liikaa ja se ei ainakaan auta. Ap