Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joillakin naisilla on huvittava käsitys lihaksista.

Vierailija
13.02.2014 |

Olen jo useampaan otteeseen päässyt todistamaan tilannetta, jossa liikuntaa harrastamaton nainen kuvittelee omaavansa merkittävästi lihaksia. Esim. pari tuttua pikkuvauvan äitiä keskusteli kuinka huomaa kyllä, että on vauva, kun on hauislihas niin kasvanut. Samoin kaksi kertaa viikossa ratsastamassa käyvä tuttuni kertoi, ettei tarvitse muuta liikuntaa, kun hevoshommissa kyllä pala kasvaa.

Vähän pistää hymyilyttämään. Itse harrastan liikuntaa 4 krt viikossa, joista osa lihaskuntoa. Silti en omaa merkittäviä lihaksia, ei tällaisellakaan treenimäärällä niitä nainen saa. Saatika millään 5 kiloisen vauvan kantelulla tai hevosen satuloinnilla. Eri asia, jos olet joku maatilan emäntä, silloin saattaa "pala" tosiaan kasvaa ilman erillistä liikuntaa. Kyllä naisen lihaskasvu vaatii aikamoista työtä, mutta olkoot vaan ihmiset uskossaan hyvästä kunnosta ilman liikuntaa.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja eräs tuttu kertoi bmi:nsä olevan ylipainon puolella, mutta ei ole tästä huolissaan, koska on niin lihaksikas. Kysyin sitten hänen liikunnan harrastamisestaan, niin vastasi, että ei varsinaisesti harrasta liikuntaa, mutta kävelee pari kertaa viikossa töihin (2 km suunta).

Vierailija
2/51 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo joo.. Periaatteessa oot oikeassa, mutta mulla on tapana sanoa, että haba kasvaa vauvaa kanniskellessa. Mulla tosiaan on voimataso selkeästi parantunut. Eihän sillä periaatteessa ole suoraan yhteyttä lihaksien kasvuun, mutta tuo ilmaus vaan on juurtunut käyttöön :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilla ihmisillä on lihaksia. huvitu vaan ap ihan keskenäs.

Vierailija
4/51 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on lihasfetissi. Mene hoitoon!!

Vierailija
5/51 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 14:08"]

Niin ja eräs tuttu kertoi bmi:nsä olevan ylipainon puolella, mutta ei ole tästä huolissaan, koska on niin lihaksikas. Kysyin sitten hänen liikunnan harrastamisestaan, niin vastasi, että ei varsinaisesti harrasta liikuntaa, mutta kävelee pari kertaa viikossa töihin (2 km suunta).

[/quote]

:D

Vierailija
6/51 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskanluonti tallilla kasvattaa habaa paremmin kuin naurettavat salilaitteet.

Vierailija
7/51 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 14:13"]

[/quote]

Kyllä kasvattaa, jos teet monta kertaa viikossa ja siivoat monta karsinaa kerralla. Mutta jos käyt kaksi kertaa viikossa talilla, jossa harjaat ja satuloit hevosen, niin siinä ei kyllä lihas kasva.

Vierailija
8/51 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap ei itse "omaa" lihaksia, voi voi

ilmankos pistää toisten lihakset vituttelemaan

Vierailija
9/51 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin lukemisen "en omaa" -kohdassa.

Vierailija
10/51 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukku tuolle 8 vastaukselle? Ihanko tosiaan väität, että lihas vasvaa 10 minuutin hevosen harjauksella ja satuloinnilla kahdesti viikossa? Ihanaa itsepetosta.

Vierailija
11/51 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 14:04"]

Samoin kaksi kertaa viikossa ratsastamassa käyvä tuttuni kertoi, ettei tarvitse muuta liikuntaa, kun hevoshommissa kyllä pala kasvaa.

[/quote]

Muuten olen samaa mieltä kanssasi, mutta kyllä ratsastus ja hevosenhoito ovat ihan oikeaa liikuntaa. Varmasti kalorit kuluu ja lihakset kasvaa, se on fyysistä ja välillä raskastakin hommaa (vertautuu hyvin mainitsemiisi maatilanemännän hommin). Et ole tainnut itse koskaan kokeilla?

Vierailija
12/51 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt av-mammat suuttui, kun joku julkesi sanoa äänen sen mikä on totta. Mukavempihan se on olla siinä uskossa, että se oma ylipaino johtuu lihaksikkuudesta, kun "kannanhan mä joka perjantai kaks mäyräkoiraa tosta lähikaupasta ja imuroin kerran kahessa viikossa kyllä siinä lihakset kasvaa".

Vierailija
13/51 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ylipainoisilla pakko olla lihasta, että saavat ruhoaan liikuteltua paikasta toiseen. Jos normipainoiselle laittaa 30 kg rinkan selkään, niin ei se ihan helppoa ole.

Vierailija
14/51 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Joo. Bodarit ja fitnessmimmitkin jättää nykyään habateenin salilla väliin ja lähtee tallille paskaa lapioimaan.

Vierailija
15/51 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten voit tulkita noista kommenteista, että näillä naisilla olisi mielestään isot lihakset tai että heitä kiinnostaisi hankkia sellaiset.

Vierailija
16/51 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita ovat opettajat, jotka kantavat kirjalaatikon opettajanhuoneesta luokkaan ja sanovat, että tänään ei tarvitsekkaan käydä kuntosalilla :D 

Vierailija
17/51 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 14:18"]

että ap ei itse "omaa" lihaksia, voi voi

ilmankos pistää toisten lihakset vituttelemaan

[/quote]

Sinä et taida omata pisteitä, pilkkuja ja isoja alkukirjaimia?

Vierailija
18/51 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 14:16"]

[/quote]

Kyllä kasvattaa, jos teet monta kertaa viikossa ja siivoat monta karsinaa kerralla. Mutta jos käyt kaksi kertaa viikossa talilla, jossa harjaat ja satuloit hevosen, niin siinä ei kyllä lihas kasva.

[/quote]

No aika yksipuolista lihasharjoitusta se lannanluonti on. 

Terv. hevosten hoitaja joka käy salilla sen lannanluonnin lisäksi, ihan vain siksi että pelkästään tallitöitä tekemällä mulla olisi puolet kropasta jumissa.

Vierailija
19/51 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 14:25"]

Parhaita ovat opettajat, jotka kantavat kirjalaatikon opettajanhuoneesta luokkaan ja sanovat, että tänään ei tarvitsekkaan käydä kuntosalilla :D 

[/quote]Tuo on kevyttä jutustelua, ei oman kunnon analysointia.

Vierailija
20/51 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 14:24"]

Joo. Bodarit ja fitnessmimmitkin jättää nykyään habateenin salilla väliin ja lähtee tallille paskaa lapioimaan.

[/quote]

Vois tehdä ihan hyvää. Sairaalloinen itsensä ja silikoniensa peilistä tuijottelu ja olematon hinkkaaminen sisätiloissa ei tee kenellekään hyvää pidemmän päälle. Puhumattakaan epämääräisistä aineista, joita kehoon pumpataan.