Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies on surkea suutelija!

Vierailija
13.02.2014 |

En tiedä johtuuko kokemuksen puutteesta vai eikö kukaan ole kehdannut asiasta sanoa... Jälkimmäinen vaihtoehto on hyvinkin mahdollinen, sillä en itsekään kehtaa mainita asiasta.

Miehen suu ammottaa suudellessa koko ajan avoinna, ja kieltä pitää käyttää koko ajan. Mies ei tajua ollenkaan jos yritän ohjata häntä rauhallisempaan suuntaan. Mies kuolaa niin paljon että vähän väliä on pakko irrouttautua ja pyyhkiä vaivihkaa suu...  Oksettaa pelkkä asian muisteleminenkin.

Tämä on oikeasti ihan valtava ongelma, sillä koko mies on alkanut ällöttää. Miehen luonne on todella mukava ja hänen kanssaan on mahtavaa viettää aikaa, mutta kosketus tuntuu nykyään vain pahalta.

Miten ihmeessä asiasta voisi huomauttaa...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suoraan vihjaisi" , ymmärrän mitä tarkoitat, muttei vihjaaminen ole asian esittämistä suoraan. Sano sille miehelle suoraan asiasta. Jos loukkaantuu kovasti, niin sitten loukkaantuu, mutta parempi sekin on kuin että vain jätät hänet jos muuten on mukava tyyppi. Sano kuitenkin hellämielisesti. Mutta älä nyt ihmeessä sano, ettet itse tykkää suutelemisesta niinkuin joku tuolla yllä ehdotti. Miksi ihmeessä sellaista menisi sanomaan? Loppuisi suutelot kokonaan.

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 15:08"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 10:47"]

Opeta häntä suutelemaan, hyvä ihminen! Sanallisesti ja demonstroiden :D

[/quote]

Vaikea opettaa kun toinen ei ota onkeensa vaikka aika suoraan vihjaisi... Olen työntänyt häntä jo fyysisesti poispäin kun käy liikaa päälle, mutta hän vain jatkaa... Outoa miten jotkut eivät osaa lukea toista ollenkaan!

-ap

[/quote]

Vierailija
22/24 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suoraan vihjaisi" , ymmärrän mitä tarkoitat, muttei vihjaaminen ole asian esittämistä suoraan. Sano sille miehelle suoraan asiasta. Jos loukkaantuu kovasti, niin sitten loukkaantuu, mutta parempi sekin on kuin että vain jätät hänet jos muuten on mukava tyyppi. Sano kuitenkin hellämielisesti. Mutta älä nyt ihmeessä sano, ettet itse tykkää suutelemisesta niinkuin joku tuolla yllä ehdotti. Miksi ihmeessä sellaista menisi sanomaan? Loppuisi suutelot kokonaan.

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 15:08"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 10:47"]

Opeta häntä suutelemaan, hyvä ihminen! Sanallisesti ja demonstroiden :D

[/quote]

Vaikea opettaa kun toinen ei ota onkeensa vaikka aika suoraan vihjaisi... Olen työntänyt häntä jo fyysisesti poispäin kun käy liikaa päälle, mutta hän vain jatkaa... Outoa miten jotkut eivät osaa lukea toista ollenkaan!

-ap

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteissa tulee yleensä vastaan kaikenlaisia asioita, joista pitää puhua. Jos yhdestä suutelemisesta ei pysty puhumaan, niin miten puhutte muista asioista?

Vierailija
24/24 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutelua ei mielestäni voi opettaa toiselle. Tiedän yhden miehen, jonka perään naiset ovat aina kuolanneet. Mies on komea, tunnettu ja hyvässä asemassa, mutta....se suutelutaito...Olin joskus samalla luokalla kyseisen miehen kanssa ja jossain bileissä hän sitten kännipäissään antautui suutelemaan minua (silloin ei ollurt vielä edes komea tai kuuluista). Muistan vain avonaisen ja märän suun, kaljan hajun ja paksun, löysän kielen...hrrrrrr. Mutta kyllä niitäkin naisia löytyi, jotka imeskelivät hänen kanssaan aivan hurmiossa. Et makunsa kullakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän