Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

«plussahaaveilijat»

13.02.2014 |

Löytyisköhän tähän ketjuun rinnalle kulkemaan tän hetkisiä aktiivisesti yrittäviä? :)

Täällä esikoisestaan kuumeilee 26v (mies 33v, molemmille ensimmäinen). Tää on nyt neljäs kierto ehkäisyn pois jättämisen jälkeen, päivä on 30/28... kaks negatiivistä raskaustestiä (rfsu) tehty (28/28 ja tänään 30/28). Ahdistaa kun kuukautiset ei ala, alkais niin pääsis hyvillä mielin jo haaveilemaan seuraavasta kierrosta. :)

Onko muita jotka haaveilee samaan aikaan ja missä teillä mennään? :)

Kommentit (172)

61/172 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä suosittelen kans qwertys hakemaan clear bluen tai jonkun vastaavan supertarkan, ja mittaamaan aamuvirtsasta sellaisella. mikä dpo sulla on? 

62/172 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikko sitte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/172 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt menossa kp 26/28, tein äsken pregcheckin liuskatesti ja testiajan puitteissa ilmeistyi haaleistakin haalein haamu.. Voiko olla positiivinen? Voihan, sanokaa pliis..

Oviksen tunsin kp14, peittoa heiluteltu ahkerasti.. Oviksesta asti ollut painon tunnetta mahassa. Eilen ja tänään väsyttänyt ihan hirveästi ja en ole voinut tupakkaa polttaa kun yököttää hajukin..

Innostunkohan liian ajoissa?

64/172 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnentähkä, jos siinä näkyy haaleakin viiva niin kyllä se todennäköisesti on viiva :)

65/172 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä edelleen haaveillaan! Ovista odotellaan noin viikon päähän. Tässä kierrossa en jaksa edes tikuttaa, kun eipä siitäkään mitään hyötyä ole ollut. Nyt on 8 kuukautta yritystä takana. Pitäisköhän lopettaa yrittäminen vähäksi aikaa? Ottaa päähän ja rankasti ottaakin! Miten tää voikin olla TAAS niin vaikeeta.

Mites muilla haaveilijoilla menee?

Onnea plussanneille!

66/172 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vuoden päivät ooteltu plussaa, ei kuulu ei näy. Viime kierrossa ensimmäistä kertaa käytössä ovisliuskat ja nyt kp 36 (norm kp18). Kolme negaa takana, tehty joka viikko. Saas nähdä onko kroppa tehnyt temput ja kiusaa, vai mistä johtuu. Vielä yksi testi ensviikolla ja sit lääkäriin jos ei kuulu plussaa. :S

67/172 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Ensinnäkin ihan superpaljon onnea ATTENTElle!! :)

Täällä itsellä menossa tosiaan nyt yk2 ja kp 15. Tässä kierrossa ovistestit ja greippimehu käytössä, saa nähdä mikä on sit lopputulema ;)

Mulla oli tosiaan edellinen kierto pituudeltaan 32 päivää, joten ovis osuu varmaankin just tähän kp 16-17 aikoihin. Tänään tikutin ovistestistä melkein tasavahvat viivat, joten vois olettaa oviksen olevan nyt parin päivän sisällä. Siispä viikonlopun ohjelma aika hyvin tiedossa :D

Plussatuulia kaikille :)

68/172 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!

Ja onnea plussanneille!!! :)

Täällä olisi yksi joka toivoisi plussaa :)

Mulle todettiin endometrioosi kuukausi sitten joten epävarmin askelin eteenpäin. Seuraavasta kierrosta olisi tarkoitus aloittaa Terolut kuuri. Vuoden meillä on yritystä takana.

Mulla on nyt menossa kp 28 ja oma kiesto on 30-32kp. Joten jänskättää ja toisaalta en usko että tälläkään kertaa tärppäisi. Tikutin ovulaation kp16 ja tunsin kp21-22 kovan vihlaisun keskeltä alavatsaa. Tosin tämä endokin tekee niitä kipuja pitkin kiertoa mutta aina jostain se pieni toivo löytyy. aamulla jo hätäilin ja tein testin mutta se oli nega... nega nega nega. niitä on nähny jo liianki paljon. 

Noh mutta ensi viikolla selviää miten muijan käy :D

Plussatuulia sinne teille! :))

69/172 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi vitsi, onnea ATTENTElle!!

Minulla oli kuukautiset viime kuun lopulla ja nyt viikonloppuna mies huomasi vatsassani tummemman viivan, joka menee navasta alaspäin!! En tiedä onko hormoonitoiminta jotenkin ihan sekaisin, tai olisinko voinut tulla heti kuukautisten jälkeen raskaaksi. Olen jostain lukenut, että joillekin linea negra on voinut tulla tosi nopeastikin raskauduttua, mutta... Tekisi mieli tehdä heti raskaustesti, mutta seuraaviin kuukautisiin on vielä reilu pari viikkoa aikaa. Ehkä pitää vain odotella josko muita oireita ilmaantuu!!

70/172 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä elellään taas jänniä päiviä, nyt menossa kp 26/32 ja dpo 10. :) Ja vaikka lupasinkin tän kierron alkupuolella, etten testaile ennen kuin kuukautisten pitäis alkaa, niin meninpä sitten tekemään tänään testin... Sieltä tuli ihan haaleista haalein viivanpaikka taikka sitten oon vaan aivan järkyttävän vainoharhainen ja sokea :D Mutta nyt päätin, että odottelen rauhassa tuonne kp 32 tienoille ja testailen sitten uudestaan. Toivottavasti siellä masussa joku pikkuinen majailisi!

Mites muilla sujuu, onko tullu plussia vai täti kylään?

71/172 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippä hei! Täällä meneillään tuo samainen kp 26/26-27? negatestejä oon "pelottomasti" tehnyt noin miljoona, hyvä kun pystyy pissalla käydä ilman testiä :,D

Tiedän, lähtenyt lapasesta... Joka tapauksessa oon ollut löytävinäni haaleista haaleimpia hiuksen ohuita haamuja ja se on tän innon pitänyt korkeella :D!

Hirviiittävä jännitys ja ailahteleva usko siihen, onko ne viivoja ja voiko jotain olla meneillään, vai eikö sittenkään....

72/172 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voisin tulla tänne kuumeilemaan.Ikää mulla on 34v. ja neljäs lapsonen on toiveena. Pojat on 06 ja 08 syntyneet ja tyttö 2011. Kierukka poistettiin elokuussa ja siitä lähtien on ollut lupa tulla. Välillä olen tikuttanut ovista ja muutama kierto on mennyt ihan ohitse miehen reissutyön takia. 

Nyt kp10/24-25 ja oviksen tikutus aloitettu cb digitestillä ja toivon mukaan hymiö ilmestyy ke tai to? Talletuksetkin aloitettu ;)

73/172 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan! :) Meilläki kovasti kuumeillaan - en tiedä kuumeileeko mies jopa enemmän kun itte.. Poistatettiin kierukka vajaa viikko sitten, nyt ensimmäinen vuoto alkaa olla lopuillaan (ei voi tietää oliko vain tyhjennysvuoto, vai kuukautiset, mutta ainakin laskeskelin ovulaatiota jo siinä toivossa että olisivat kuukautiset olleet). "Tärppiaika" olis siis tossa ennen kuun vaihdetta, ja aiotaan yrittää siihen jo saada hedelmöittymistä.

Meillä on ikää niin, että itse oon pian 23v ja mies ihan pian 26. Meillä on mun aikaisemmasta suhteesta jo yks reilu 3v prinsessa (:

Kauanko teillä kestää kuukautiset normaalisti? Paljonko teillä on kierto?

Me ei vielä muutamiin kuukausiin "sorruta" noihin ovistikkuihin tai jatkuvaan plussatestailuun, YRITETÄÄN mahdollisimman paineettomina ja stressittöminä tätä hommaa - periaatteella että tärppää jos niin on meille suotu. Vaikka pakko myöntää, että sydämeni pohjasta toivon, että tärppäis pian.. Ja vähän tekis mieli ovistikkuja ostaa, mutta taidan pitää pääni, lakata tän pienimmänkin stressin ja alkaa nauttia keväästä ja tulevasta kesästä (töiden parissa... :D ).

74/172 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua, täällä mä oon jo pari päivää jännäilly! Menossa 33/30 eikä tätiä kuulu eikä näy! :o Testiä en oo tehny vielä ollenkaan kun aattelin nyt odotella vielä vähän aikaa ja kattoa tuleeko täti ollenkaan. Mulla on ollu tässä ehkä viikon verran ihan hirveitä ilmavaivoja ja vatsa ihan sekaisin! Voiko olla raskausoire, onko muilla ollut? +rinnat on ollu tosi turvonneet ja nännit vähän arat ja pipi. Voi hyvinkin olla että ennustaa myös menkkoja, mutta yleensä mulla ei oo ollu näin kauaa näitä menkkaoireita, korkeintaan 4 päivää aijemmin, nyt jo yli viikon. Mitäs sanotte, kuulostaako siltä että plussa tulis? (: 

75/172 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meriemilia: älä pidä hulluja jännityksessä vaan äkkiä testiä tekemään, kuulostaa lupaavalta!

Mulla ei vielä plussaa ovistestiin, joka hieman kummastuttaa etteikö tässä ovuloida lainkaan?! Kierto on kuitenkin suht lyhyt et huomenna pitäis jo alkaa tulla.... Katsellaan.

76/172 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vieläkään plussaa?! Joko ovulaatio ei tule tai sitten kierto on tässäkuussa pidempi? Viiva oli jo aika tumma mut testi ei vaan hymyillyt :/ Täytyy jatkaa vielä testaamista ihan mielenkiinnon vuoksi. Mites muilla?

77/172 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meriemilian lailla minulla on ollut viimeisen viikon ajan vatsa aika sekaisin. Ja tosiaan tuo tumma viiva (linea negra) ilmestynyt alavatsaan. Nyt piinaviikko ennen menkkoja alkamassa huomenna. Ei kyllä ole mitään muita oireita ollut kuin nuo vatsaongelmat. En jotenkin uskalla ajatella, että olisi tärpännyt, vaikka tuo linea negra laittoi vähän jo toivomaan. :)

Oviksia en ole alkanut tikutella, vaikka en niitä aina tunnista. Minulla ei ole mitään niin dramaattisia ovisoireita kuin jotkut kuvailee. Ajattelin, että sitten ehkä syksyllä alkaisin mahdollisesti tikuttelemaan, jos siltä tuntuu. Kesän otan rennosti. :) Mulla on kierto yleisesti ottaen ihan tosi säännöllinen, 29 päivää, joten ovista pystyy kohtu hyvin ihan laskemaankin.

78/172 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonnih, tänään tein testin ja plussasin (: 

Eli tosiaan ilmavaivat olivat raskausoire! 

Asia minkä takia aloin epäilemään raskautta jo ennen menkkojen pois jäämistä, oli juuri nämä ärsyttävät 24/7 ilmavaivat jotka oli kestänyt jo viikon!

79/172 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea meriemilia!!!!! :)

Vihdoin hymiö ovulaatiotestiin. Ehdin jo ajatella ettei tule laisinkaan. Ukko saa kyytiä vielä tänään ja huomenna kun jostain luin, että plussa ja sitä seuraavana päivänä olis hedelmällisimmät hetket... Kohta pääsee jännäilemään :D

80/172 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jännättiin loppuviikosta aika lailla, mutta tämä yrityskierros päättyi pettymykseen kun täti päätti tänään ilmaantua paikalle. :/ Ai että ottaa päähän... Mutta nyt täytyy vaan olla stressaamatta ja asennoitua positiivisesti uuteen kiertoon. Eli nyt lähtee siis yk 3 käyntiin, tänään kp1/31-32.

Miten muilla sujuu? Kuinka monella menossa jännäilypäivät? :)