Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

«plussahaaveilijat»

13.02.2014 |

Löytyisköhän tähän ketjuun rinnalle kulkemaan tän hetkisiä aktiivisesti yrittäviä? :)

Täällä esikoisestaan kuumeilee 26v (mies 33v, molemmille ensimmäinen). Tää on nyt neljäs kierto ehkäisyn pois jättämisen jälkeen, päivä on 30/28... kaks negatiivistä raskaustestiä (rfsu) tehty (28/28 ja tänään 30/28). Ahdistaa kun kuukautiset ei ala, alkais niin pääsis hyvillä mielin jo haaveilemaan seuraavasta kierrosta. :)

Onko muita jotka haaveilee samaan aikaan ja missä teillä mennään? :)

Kommentit (172)

41/172 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmoittautuu myös "yrittäjä" :)

Olen päälle parikymppinen, mies reilusti vanhempi, molemmilla meillä entisistä suhteista 5 vuotiaat lapset. Ehkäisy jätetty pois viime marraskuussa, sitä ennen kumi käytössä. Hormonaalista ehkäisyä minulla ei ole ollut yli vuoteen käytössä. Mies on ajatuksella "tulee jos on tullakseen", minä olen meistä se kuumeisempi :D

Kierto on ollut aina melko tarkalleen 28 päivää. Ovista en ole tikutellut. Nyt siis menossa kp17. Olo on aivan ihmeellinen; siis ihan kamala painon tunne alavatsalla ja ihan kuin menkat olisi alkamaisillaan ja reisiä särkee. Ikinä ei ole ollut tällaista ennen menkkojen alkua. Piti ihan panadol ottaa tuossa äsken. Voiko tämä olla jotakin mielen tekemiä kepposia?

Yritän kirjoitella aktiivisesti ja päivitellä kuulumisia minkä töiltäni ennätän. Plussatuulia ja onnenenkeleitä kaikille! :)

Vierailija
42/172 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

attente : No sen verran taisin olla väärässä dposta että nyt vasta mentäisiin dpo 18. Tein negan taas viime tiistaina, vai keskiviikkona ja aamupissasta :( 

Eilen sitten alko rusehtava vuoto, työpäivän aikana pidin tamppoonia koska olin varma menkoista, ei tullut kuitenkaan paljon mitään ja illalla en enää vuotanut. Ja tosiaan vain vessassa käydessä huomasin vuodon. Ja nyt pettymyksesi taas huomasin että nyt alkoi taas vessassa käymisen yhteydessä ja pyyhittäessä ruskea vuoto.. Ilman (vielä) mitään klimppejä..

Tässäkö tämä nyt oli, 1,5vk menkat myöhässä ja kai ne sitten alkoi.. Ei kai kiinnitymvuotokaan tämmöistä olisi? laskurin mukaan voisi olla 4+4 meneillään, jotta kai pitäis jo plussatkin paukkua.. HUOH. Pisti aika kovasti maihin kun ehti jo ajatuksella leikkiä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/172 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIVIAN23: Ajateltiin kyllä häämatkallekin lähteä. Tarkemmin ei kyllä olla ajankohtaa tai kohdetta valittu ja jos vauvauutisia ennen häitä ilmaantuu, niin saattaa vaikuttaa toki matkaan. Ehkäpä reissu suuntautuisi vain jonnekin tänne Eurooppaan, koska en itse pidä kovin pitkistä lennoista.

Vähän miehen kanssa puhuttiin, että jos alettaisiin ihan tosissamme yrittämään heinäkuussa. Ei sitten olisi vielä näkyvää vauvamasua häissä. Nyt ollaan ovisviikolla (milloin laskeskelen sen suunnilleen olevan) yritetty käyttää ehkäisyä tai keskeytettyä. Mutta kyllä nyt juuri tämän kuun menneilläkin oviksilla vähän lipsuttiin, niin ettei ne vauvauutiset ihan mahdottomia ole ennen sitäkään. Täytyy tehdä sitten uudet suunnitelmat jos plussa napsahtaa aiemmin! :)

44/172 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin liityn:) Ensimmäinen yritys on menossa.

Laskurin mukaan ovulaatio on ollut nyt viikonloppuna, ja ahkerasti ke-su on vauvaa tehty.

Yritimme peltata oikein varman päälle; tyyny lantion alla, orgasmi vasta miehen jälkeen, jotta tavara menisi oikeaan osoitteeseen..:)

Kovaa vatsakipua on ollut heti yhdynnän jälkeen, aikaisemmin sellaista ei ole ollut. Kirkasta vuotoa on paljon, ja tänään koko päivän ollut vatsakipuja ja turvotusta, ihan samanlaista kun kuukautisten aikaan, mutta kuukautisten pitäisi tulla vasta 2 viikon päästä.

En malttaisi odottaa että pääsen testin tekemään, aika harvinaista se kai on että heti tärppäisi, mutta toiveet on korkealla:)

Vierailija
45/172 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, täällä jäädään odottelemaan uutta kierrosta. Eilen alkoi älytön selkä ja mahakipu ja aloin vuotamaan :/ Olisiko voinnut olla joku kiinnistymis yritys ja nyt sitten tuli kaikki ulos, en tiedä mutta hirveästi aloin verta vuotamaan, joten sanomattakin selvää että plussaa ei vielä meille tule.

Mutta onneksi on aikaa :)

46/172 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips taas kaikille!

Täällä elellään jänniä aikoja.. Tosiaan nyt menossa kp 28, menkkoja ei näy eikä kuulu eikä oo ollut yhtään oireitakaan, jotka viittaisi nimenomaan menkkojen alkamiseen.. Oon yleensä aika hyvin tunnistanut ne olotilat, joita on seurannut menkat. Tosin pillerit tämän vuoden puolella pois jättäneenä, menkkaoireetkin on saattaneet muuttaa muotoansa ja kiertohan voi tietysti heittää ihan häränpyllyä eikä olekaan tämä sama säännöllinen 28 mihin olen tottunut. Sormet ristissä täällä toivon, että ne menkat ei sieltä tulis vaan olisinkin raskaana.. :)

Joka tapauksessa, mulla oli viime viikolla monta päivää jolloin olin ihan "sekaisin", palelin kuin horkassa iltaisin, olin hirveän säikky ja tuntui että pelkäsin kaikkea, jopa niitä oireita joita mulla kehossani oli :D Oli pahoinvointia, kutinaa, huimausta, pahaa oloa ja turvotusta. Pakko oli testi tehdä, vaikka negaahan se näytti tuossa vaiheessa. Samoja oireita on ollut vieläkin, mutta hiukan lievempinä.. Lisäksi on välillä sellainen flunssainen olo ja aivastelen normaalia enemmän, allergiaa se ei voi olla sillä ne oireet on selkeästi erilaisia.

Mutta tosiaan voi sitä pettymyksen määrää sen negan raskaustestin jälkeen, vaikka tiedänkin, että tein sen testin aivan liian aikaisessa vaiheessa... Oisko ollut kp vasta 20. Nyt siis katsellaan tilannetta niiden menkkojen suhteen, mutta ei oo niistä ollut minkäänlaista tietoakaan eikä oireen oiretta. En ole ollut edes kovin kiukkuinen vaikka normaalisti oon ennen menkkoja kuin takapuoleen ammuttu karhu. :D Ajattelin, että teen uuden testin vasta ensi viikolla, ellei täti tule sitä ennen kylään.. toivotaan että ei.. :)

Tsemppiä ihan jokaiselle tänne kirjoitelleelle ja ihanaa alkavaa kevättä! :)

47/172 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Joulukuun 27. päivä lopetin pillerit. Sen jälkeen tullut kahdet menkat.
21v opiskelija, mies 26v ja kaksi lasta ennestään.
Tänään havahduin ajatukseen, että hitto, mullahan on menkat myöhässä, kun odotin, että ne ois tänään alkanut, olin ollut siis päivissä sekaisin.

Testi tehty PregCheck-liuskatestillä tänään illalla, joka oli nega. Nyt siis 4pv myöhässä, vai kolme päivää, miten se nyt lasketaan. Aamulla teen vielä PregCheck-tikkutestillä, jossei täti tule yön aikana kylään ja jos se on nega, niin sit saa olla ja seuraavan kerran teen r-testin kuun vaihteessa, jos täti ei tule kylään.
Oon kyllä juonut tänään liikaa vettä ja rampannut tunnin välein vessassa, ettei varmaan ihan otollinen aika ollut, mutta aamullahan sen näkee..

Jotenkin oli vaan niin vahva tunne, et nyt onnistuu, mutta saa nähdä.
Perjantai-iltana kouristi alavatsaakin, mutta se meni sillä ohi.

En tiiä et onko tää nyt vaan jotain pidentelyvaihetta vai mitälie..

tann 28/24 yk 3.

48/172 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

promint, vitsi miten kurjaa. just tollanen tilanne mulla oli viime kuussa, ekan kerran menkat viikon myöhässä ja toiveikuus niiiiiiiin korkealla, ja sit eikun takas maanpinnalle tai pari metriä sen alle... :( 

JULIAK & Tann mitkäs tilanteet teillä on...? vieläkö jännäpäiviä, vai tuliko ne kuukautiset..? 

Meillä on niiiiiiiiiiiiiiiin pahat jännäpäivät kun olla ja voi :D. Mun kierto on normaalisti ollut siis 26-28 päivää, painottunut enimmäkseen tonne 28. Viime kuussa sitten venyi viikolla (34 asti) ja silloin testailin joka päivä 28:sta alkaen negaa ja silti toivoin, että josko huomenna näkyis... tänään on sitten kp 32/28-34 ja oon pystynyt oleen testailematta, ajateltiin vasta sunnuntaina testata jolloin olis siis 34/34 jos kuukautiset ei oo siihen mennessä tulleet... jännittää niin mielettömästi ja toiveet on niin korkeella, tuun kyllä oleen tosi depiksessä jos tässäkin kuussa ne kuukautiset tulee vaan siellä 34 paikkeilla joka tarkoittais sitten kai vielä sitäkin että kierto on vaan venähtänyt pitkäksi.. :(  mutta vielä on toivoa ^_^ 

49/172 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oltiin niin toiveikkaita vielä eilen kun oli kp32 ja kuukautisista ei tietoakaan. Ajattelin jo, että teen viikonloppuna testin, mutta eikös se täti sieltä sitten tänään aamulla tullut kylään... :/ Ja on kyllä aika paljon runsaammat ja kivuliaammat kuukautiset kuin mihin on pillereiden aikana tottunu. :/

Toisaalta helpottunut olo siinä mielessä, että kroppa tuntuu toimivan suht normaalisti pillereiden lopettamisen jälkeen (*koputtaa puuta*), joten ei muuta kuin uutta yritystä kehiin tässä kierrossa. :) Vaikkakin noi pillereiden aiheuttamat vierotusoireet olikin aika inhottavia. Ja on edelleenkin, kun tuntuu et iho räjähti heti täyteen näppyjä kun pillerit jäi pois ja tukka rasvottuu päivässä kamalaan kuntoon.. :(

Ja jos ton oviksenkin onnistuis nyt paremmin bongaamaan kun on taas tutustunut tähän oman kropan toimintaan ilman pillereitä. Viimeksi epäilen et meni ovis vähän harakoille kun mies lähti just työmatkalle niihin aikoihin. Aattelin tässä kierrossa ottaa noi ovistestitkin käyttöön niin ei mee ovis ohi. :)

ATTENTE tiedän niin tunteen, mikään ei oo rasittavampaa kuin se, et kierto venähtää ja sit se täti lopulta tuleekin sieltä kylään.. :/ Mutta mä toivon täällä kovasti että sulla ois tärpännyt ja pidän sormet ja varpaatkin ristissä sun puolesta! :D Laita viestiä sit miten kävi. :)

50/172 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tänään pieniä riemun pilkahduksia, nimittäin elämäni ekan ovistestin tehtyäni sain heti haaleat plussat tikkuun. :) Kierrosta laskien ovulaatio olisi ajoittumassa sunnuntaille, tämä tukenee kovasti väitettä. Ihan mieltsin helpottunut olo!

51/172 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JULIAKvoihan itkut :(  mutta kuten itekkin sanoit, pillereiden jälkeen se kroppa ottaa hetkensä, ennenkuin alkaa toimimaan toivotulla tavalla. Mä oon muuten aikoinani aloittanut e-pillerit 12 vuotiaana kovien kipujen takia, ja vitsi että on välillä ollut kyllä kurjaa olla ilman niitä. Kivut on aika lamauttavia ja mulla kans noi hemmetin hormonifinnit, eli nimenomaan suun ympärille on puskenut hirvee armeija... pinnallista, mutta kova paikka ihmiselle, jolla on aina ollut virheetön iho :( Onneks mies suhtautuu niihin lempeästi niin itekkin koitan ajatella, että pieni hinta raskautumisesta. Mutta harmittaa ne silti! 

VATIPÄÄ, en oo ite ovistesteillä kokeillut kun raskautta plussata mutta sain ainakin sen testin ohjeistä käsityksen, että haalea viiva ovistikussa ei tarkoita mitään, siis edes ovulaatiota. Mulla oli silloin kierron loppupäivät eli se pari viikkoa ovulaatiosta ja mullekkin tuli haaleeta viivaa. Eli sen ohjeen mukaan vaan yhtä vahva kuin testiviiva tai vahvempi, on positiivinen tulos ovistestillä. Ei oo siis tarkoitus masentaa mutta tarkistathan niissä sulla käytössä olevista, miten asian laita on? Mutta vaikka nyt ei olis näyttänyt positiivista, niin eihän se tarkoita, etteikö sunnuntaina näyttäis :) 

Mä en ehkä malta odottaa sinne sunnuntaihin raskauden testaamista, taidetaan testata jo huomenna aamulla, jos siis kuukautisia ei tänäänkään kuulu.. Tuun sitten kertomaan.... jännittääjännittääjännitttäääää

52/172 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ATTENTE // joo tätä minäkin lueskelin siinä kun odottelin testin suositetun 10 min. kulumista, ja aivan vastaavan tummuusasteen sain viivoihin sitten kun maltoin odotella ja vertailla. :) Eli aika varmaahan tuo on että ovis on tapahtumassa - jee.

53/172 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

VATIPÄÄ, ah nyt kuulostaa lupaavalta :D hyvä että näin, tunskin itteni ihan ilonpilaajaks kun muotoilin edellistä viestiä. Ei muutakun hauskaa viikonloppua sitten teille ;D 

54/172 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kovasti näyttäis että huiput oli eilen, toisesta pissistä testailin jo huruspäissäni ja testiviiva oli selkeästi haalennut. :) Vielä jos iltapäivällä varmistelisi testien parissa ja sitten puuhais toisen illan putkeen.. Ja istuu sit 2 viikkoa jalat ristissä ja peukut pystyssä. :D

Lueskelin pitkin yötä kaikkia ovulaatiotestaus ketjuja ja olo on taas mukavan aurinkoinen ja kepeä. Jaksaa uskoa että tästä olis apua, ja juoda kahvin taas ilman sokeria. :D

55/172 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me plussattiin tänään!!! <3 <3 <3 

vatipää, nyt suosittelen kyllä greippimehua koko maailmalle. meillä 5kk yritystä takana, muuten ollaan eletty normaalielämää mutta ollaan jätetty ruokavaliosta soija pois, mies on lopettanut automaattikahvin juomisen (molemmat kuulemma lapsettomuuteen vaikuttavia tekijöitä) ja viime kierrossa join greippimehua, ja nyt tärppäs ^____^  on kyllä niin epätodellinen ja onnellinen olo!!

56/172 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://aijaa.com/tuK6ED onko tuo haalea viiva vai viivan paikka :o

57/172 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://aijaa.com/ny8raP hiukan muokattu

58/172 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Greippimehuille siis. :P Arvelin myös alkaa tiputtamaan sokerin ja vehnän pois ruokavaliosta.

Qwertys // Oho, viivahan se siellä! :D Nyt kipitäs hakee lisää tikkuja.

59/172 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

millon voin tehä seuraavan

60/172 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Qwertys // Mistä tilavuusmäärästä mittaava testi oli kyseessä?
Herkemmällä testillä voi testata vaikka heti uusiksi. :)