2 cm tyvikasvu!? Miksi pitää värjätä
jos ei jaksa värjätä tyvikasvuaan piiloon. Mikään luonnollinen maantienväri ei ole niin ruma että se kannattaa vaihtaa "pirteään punertavaan" kahden sentin tyvikasvulla. Antakaa olla luonnollisen värin jos olette liian laiskoja värjäämään tai liian köyhiä värjäyttämään.
Kommentit (7)
Miten sua voi jonkun muun tukka häiritä noin paljon?
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 09:14"]
Miten sua voi jonkun muun tukka häiritä noin paljon?
[/quote]
Tämä! Yleensäkin ihmisen oma asia, minkä värisenä hiuksiaan haluaa pitää ja missä vaiheessa tyvikasvu alkaa häiritä. Vinkuminen siitä, että ihmiset eivät vaivaudu värjäämään tyvikasvuaan tarpeeksi usein on melkein yhtä naurettavaa kuin valitus siitä, että ihmiset eivät vaivaudu meikkaamaan tai laittamaan hiuksiaan.
Mikä on noin paljon? Hih, onko avauksen tekeminen av:lle sinulle kovakin urakka? ap
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 09:23"]
Mikä on noin paljon? Hih, onko avauksen tekeminen av:lle sinulle kovakin urakka? ap
[/quote]
Jonkun muun tukasta.... kyllä olisi mulle aivan ylipääsemätön este.
Tai ei olisi sittenkään.... mähän en toisten tyvikasvua huomaa, eli ei ärsytä näppylöille asti.
No minun pitäisi värjätä parin viikon välein, ettei juurikasvu näkyisi. Hiukset kärsisivät vaan enemmän.
Sorry ap, mulla on lähes 10cm juurikasvua. Kasvattelen omaa väriäni takaisin eikä kampaajat tunnu saavan väliä häivytettyä.
Eikös tyvikasvu ole muotia :P Se antaa huolettoman, boheemin ja urbaanin dekadentin vaikutelman (vrt. Sini Saborage, heh).