Kymmenen vuotias "sekosi". Mistä apua?
Meillä erittäin haastava lapsi, jonka kanssa ollut usein ongelmia rajojen kanssa yms. Reagoi vahvasti ja on usein pienempänä ollut täysin pitelemätön. Jonkin aikaa ollut jo parempi aika. Mutta tänään sekosi...
Lapsi on nyt tunnin riehunut. Koitimme laittaa omaan huoneeseen jäähylle niin rikkoi oven. Nyt mies pitänyt lasta paikoillaan vartin ja koitettu saada häntä rauhoittumaan, että jäisi hetkeksi jäähylle ja sitten jutellaan. Heti kun lapsen päästää irti niin riehuminen jatkuu aivan holtittomana. Tulin itse jo pois paikalta, koska olen raskaana ja pelkään, että lapsi satuttaa riehuessaan minua. Tilanne on ihan kamala, mutta mihin tässä voi soittaa? Onko mitään tahoa joka voisi auttaa? Tilanne ei tästä paremmaksi muutu. Lapsi on aivan vauhkona. On yritetty puhua, on arestissa, takavarikoitu kännykkä yms. yms.
Olen niin surulline ja neuvoton :(
Kommentit (146)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 20:31"]
Juurikasvun??? WTF???
[/quote]
Foorumi, jossa hius- ja meikkijuttuja...
Mun serkku noin 10v sekosi täysin samanlailla... Psykiatri auttoi:)
Sekasin kirjoitti:
Mun serkku noin 10v sekosi täysin samanlailla... Psykiatri auttoi:)
Tämähän kannatti nostaa ihan vaan kirjoittaakseen jotain näin laaudkasta..
Avaus vuodelta 2014. Kiinnostaisi ap tietää miten perheellänne nyt menee.
Meillä löytyi tytöltä aivokasvain, sai tuollaisia raivokohtauksia yhtäkkiä ja persoona muuttui täysin. :(
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 20:28"]
Muistaako kukaan sitä toista lapsenkiduttajaa, äitipuoli ja isä, jotka olivat samaan aikaan oikeudessa erikan jutun kanssa?
Se äitipuolihan oli paljon kirjoitellut juurikasvuun ongelmista sen lapsen kanssa, ja miehen exän, lapsen äidin, kanssa.
Sekin lapsi varmaan oli vain hullu, jota äitipuolen piti kurittaa, ja haukkua netissä.
[/quote]
Juurikasvun??? WTF???