Nuoremman miehen kanssa seurustelusta. Siis oon 45-vuotias ja mulla seksisuhteita 30-vuotiaisiin. Voiko vakavampikin suhde toimia?
Kommentit (42)
Minulla on 22 vuotta nuorempi mies, itse olen 54 vuotias. Hyvin toimii suhde. Anna vaan mennä, ap, ja kaikki muutkin. Kateellisia ovat nämä täällä, jotka muuta sanovat. Kyllähän se katkeraksi vetää kun itsellä ei ole ketään
Eiköhän 30 vuotias ottaessaan tiedä että lapsia ei ehkä tule. Eikä välttämättä haluakkaan. Kaikki eivät lapsia halua tehdä.
Miksi pitää edes kysyä tämmöistä.? Keneltä pitää lupa kysyä? Ihan teidän kahden välinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on 21 vuotta ikäeroa, ja hyvin toimii.
aina tää sama kehdonryöstäjä kommentoimassa näihin ketjuihin. asutko palstalla?
Itse olen 38 ja olen treffaillut netin kautta 17-20v. poikia seksin merkeissä. Hauskaa on ollut.
Mun vanhemmilla oli ikäeroa 25 vuotta. Äiti vanhempi. Olivat yhdessä 30 vuotta., isän kuolemaan asti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ikäero on tällainen tabu, jos kyse on vanhemmasta naisesta ja nuoremmasta miehestä? Kukaan ei kysele suhteen perään, jos nainen on 15 vuotta nuorempi kuin mies. Miksi vakava suhde ei toimisi? Sitäpaitsi kukaan 45 vuotias oman arvonsa tunteva nainen paskat välittää mitä joku muu on mieltä omasta suhteestaan oli ikäero +15 tai -15
45v mies + 30v nainen = lisääntymiskykyinen pari
45v nainen + 30v mies = lisääntymiskyvytön perversio
Suuri osa miehistä ei halua lapsia koskaan ja ovat vaan tyytyväisiä, kun ei tarvitse lisääntyä.
Jos 2 aikuista täysijärkistä ihmistä on omasta vapaasta tahdosta yhdessä, niin mitäpäs se kenellekään muulle kuuluu.
Riippuu niin tapauksesta. Itselläni oli n. 10 vuotta nuorempi mies ja miehen ystävät, varsinkin naispuoleiset ja yksi miespuoleinen, huomauttelivat asiasta. Jopa yksi nuorempi nainen mummotteli minua. Ja mieheen oli vaikutusta näillä asioilla, myös minuun. Muutenkin tuntui, että miehelle oli tärkeää, että nainen on näyttelykelpoinen, vaikka olin ja ehkä vieläkin olen ihan näyttävä nainen, vaikkakin ylipainoinen (laihdutan ja olen jo laihtunutkin), mutta kasvot ihan nätit. Hän puhui myös selkäni takana, että olemme fwb-suhteessa, minulle puhui muuta.
Hyvä, että olen päässyt miehestä eroon, monta huonoa puolta oli hänessä (paljastunut moraalittomuus, itsekkyys, päihteet liian tärkeitä ja huomionhakuisuus). Enää en katso noin paljon nuorempia tai tällä hetkellä en katsele ketään miestä. Sopiva ikäero minulle olisi niin, että mies on korkeintaan viisi vuotta nuorempi tai kymmenen vuotta vanhempi, olen kohta 50-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Mun vanhemmilla oli ikäeroa 25 vuotta. Äiti vanhempi. Olivat yhdessä 30 vuotta., isän kuolemaan asti
Äitikö löysi isäsi teini-ikäisenä ja sai vielä lapsiakin yli 40-vuotiaana? Isäsi taas kuoli alle 50-vuotiaana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ikäero on tällainen tabu, jos kyse on vanhemmasta naisesta ja nuoremmasta miehestä? Kukaan ei kysele suhteen perään, jos nainen on 15 vuotta nuorempi kuin mies. Miksi vakava suhde ei toimisi? Sitäpaitsi kukaan 45 vuotias oman arvonsa tunteva nainen paskat välittää mitä joku muu on mieltä omasta suhteestaan oli ikäero +15 tai -15
45v nainen + 30v mies = lisääntymiskyvytön perversio
Liikuttavaa, että täällä joku harrastaa seksiä vain lisääntyäkseen? Ilmeisesti joku eläinkin saapunut vauva-palstailemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
45v nainen + 30v mies = lisääntymiskyvytön perversioMäärität ihmisen arvon sen mukaan, onko hän lisääntymiskykyinen vai ei. Suosittelen etsimään elämääsi muutakin sisältöä kuin sinappikoneet.
Hän määritteli parisuhdetta, ei ihmistä. Tykkäyksistä päötellen muitakin ymmärtämättömiä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu niin tapauksesta. Itselläni oli n. 10 vuotta nuorempi mies ja miehen ystävät, varsinkin naispuoleiset ja yksi miespuoleinen, huomauttelivat asiasta. Jopa yksi nuorempi nainen mummotteli minua. Ja mieheen oli vaikutusta näillä asioilla, myös minuun. Muutenkin tuntui, että miehelle oli tärkeää, että nainen on näyttelykelpoinen, vaikka olin ja ehkä vieläkin olen ihan näyttävä nainen, vaikkakin ylipainoinen (laihdutan ja olen jo laihtunutkin), mutta kasvot ihan nätit. Hän puhui myös selkäni takana, että olemme fwb-suhteessa, minulle puhui muuta.
Hyvä, että olen päässyt miehestä eroon, monta huonoa puolta oli hänessä (paljastunut moraalittomuus, itsekkyys, päihteet liian tärkeitä ja huomionhakuisuus). Enää en katso noin paljon nuorempia tai tällä hetkellä en katsele ketään miestä. Sopiva ikäero minulle olisi niin, että mies on korkeintaan viisi vuotta nuorempi tai kymmenen vuotta vanhempi, olen kohta 50-vuotias.
Mies oli törppö. Iällä ei ole mitään tekemistä sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitikö löysi isäsi teini-ikäisenä ja sai vielä lapsiakin yli 40-vuotiaana? Isäsi taas kuoli alle 50-vuotiaana?
Kuule. Älä viitsi loata tätä keljuilullasi, ihan aikuinen oli isäni, ei teini. Äitini on synnyttänyt minut yli 40- vuotiaana. Ikävää että elämäsi on näin kurjaa että pitää halveksua toisten suurta rakkautta. Jos sinua on satutettu, niin älä kosta sitä ulkopuolisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on 21 vuotta ikäeroa, ja hyvin toimii.
aina tää sama kehdonryöstäjä kommentoimassa näihin ketjuihin. asutko palstalla?
En sentäs, mutta kyllä täällä tulee paljon vietettyä aikaa. Liiankin paljon. Muistan kolmeen ketjuun vastaanneeni ja kertoneeni tuosta, muut kommentit ovat sitten jonkun muun, jos niitä enemmän on.
Minä olen se nuorempi meistä, eli mies on kehdonryöstäjä :) Olin kylläkin 25, kun aloitimme suhteen, eli se siitä kehdonryöstäjyydestä ihan kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaapa ihan minun ex-mieheltä.Exäni tosin oli minua huomattavasti vanhempi. Taitaa olla tietyn sukupolven miesten ongelma. Tarkoitan yli 40- vuotiaita miehiä
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 38 ja olen treffaillut netin kautta 17-20v. poikia seksin merkeissä. Hauskaa on ollut.
Miten sä edes kehtaat myöntää tollaista, p3dari
Elleivät halua lapsia ja ajanvietteet täsmäävät tarpeeksi, miksei.
Vierailija kirjoitti:
Miksei voisi? 30-vuotias normaali mies on yleensä henkisesti kypsä. Fyysisesti 30v mies on toki rupsahtanut, mutta 45-vuotiaalle saalis.
30v ei ole rupsahtanut yhtään vielä. Oletko 19 ja luulet että Johnny Depp on 30? Rupsahdus alkaa aika tarkalleen 35-vuotiaana ja sen näkee siitäkin, että huippu-urheilijoista erittäin harva on mukana menossa vielä neljäkymppisenä. Golfia ei lasketa huippu-urheiluksi.
- Rupsahtanut M39
Mä tunnen vaikka kuinka monta 42-48v iässä lapsen saanutta, itsekin kuulun tähän, luomuvauvoja, terveitä. Joku downiriski on luokkaa 1:600 tuossa iässä.