Nuoremman miehen kanssa seurustelusta. Siis oon 45-vuotias ja mulla seksisuhteita 30-vuotiaisiin. Voiko vakavampikin suhde toimia?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu niin tapauksesta. Itselläni oli n. 10 vuotta nuorempi mies ja miehen ystävät, varsinkin naispuoleiset ja yksi miespuoleinen, huomauttelivat asiasta. Jopa yksi nuorempi nainen mummotteli minua. Ja mieheen oli vaikutusta näillä asioilla, myös minuun. Muutenkin tuntui, että miehelle oli tärkeää, että nainen on näyttelykelpoinen, vaikka olin ja ehkä vieläkin olen ihan näyttävä nainen, vaikkakin ylipainoinen (laihdutan ja olen jo laihtunutkin), mutta kasvot ihan nätit. Hän puhui myös selkäni takana, että olemme fwb-suhteessa, minulle puhui muuta.
Hyvä, että olen päässyt miehestä eroon, monta huonoa puolta oli hänessä (paljastunut moraalittomuus, itsekkyys, päihteet liian tärkeitä ja huomionhakuisuus). Enää en katso noin paljon nuorempia tai tällä hetkellä en katsele ketään miestä. Sopiva ikäero minulle olisi niin, että mies on korkeintaan viisi vuotta nuorempi tai kymmenen vuotta vanhempi, olen kohta 50-vuotias.
Kuulostaapa ihan minun ex-mieheltä.Exäni tosin oli minua huomattavasti vanhempi. Taitaa olla tietyn sukupolven miesten ongelma. Tarkoitan yli 40- vuotiaita miehiä
Mies oli silloin jonkin verran alle 30-vuotias. Todellakin epäluotettavakin oli kaiken lisäksi.
Ne +40 ottaa nuoremman jotka saa.