Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomuushoitoihin ei pääse kunnalliselle 40 vuotiaana, tai ehkäpä vaan henkilökunnan kaverit tai henkilökunta

Vierailija
31.10.2020 |

Päätin jättäytyä pois työelämästä yhteiskunnan elätiksi, koska millään ei ole oikeastaan mitään väliä enää. Elän seuraavat 60 vuotta luukulta toiselle rahaa hakien. Käy sekin työstä. Helposti olisi ollut vielä 35 vuotta työuraa jäljellä, mutta mitäpä sitä vaivautua, kun ei yhteiskunta tahdo minunlaisiani auttaa yhtään missään.
Suomessa on lapsikato, mutta täällä ollaan vihamielisiä niitä kohtaan, jotka haluaisivat perheen 40 vuotiaana. Lapsettomuus on vakava asia. Suomessa 40 vuotiaan lapsihaaveita jarrutetaan kunnallisella tahallaan. Laitetaan ajat ihan tahallaan niin, että pääsee viimeisenä hoitoon, jos ikinä. Edes perustutkimuksia ei saa.

Olen tarpeeksi tätä yhteiskuntaa kannatellut. Nyt riittää. Lasta varten hankittu asunto menee myyntiin ja jään yhteiskunnan elätiksi viimeistään 46 vuotiaana. Kiitoksena kaikesta, ei mistään. En kuormita muuten kuin, että otan rahana sen mikä minulle kuuluu, kun minun ei haluttu lisääntyvän.
Tulen suvusta, jossa on lääkäreitä, juristeja, kauppatieteilijöitä, diplomi-insinöörejä jne. Minä ryhdyn suvun mustaksi lampaaksi, enkä vähät välitä enää mistään. Olisin voinut kasvattaa tämän yhteiskunnan tukipilarin, kuten muutkin, mutta tämä yhteiskunta ei sitä halua. Aika hypätä oravanpyörästä pois ja tehdä vaikka vapaaehtoistyötä.

Kiitos ja anteeksi.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et mene yksityiselle? Miksi jätit lapsenhankinnan niin myöhäiselle iälle?

Siksi ne ikärajat julkisella puolella on, kun onnistumisen todennäköisyys omilla munasoluilla on niin huono yli 40-vuotiaana, että ei ole mielekästä käyttää julkista rahaa hoitoihin.

Vierailija
22/27 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lapsen pitää olla biologinen. Voitko adoptoida?

Adoptio maksaa kymmeniä tuhansia ja kestää vuosia. Ei ole varaa siihen.

Miten niin ei ole varaa jos oli joku ylimääräinen asunto? Myy asunto, ja aloita adoptioprosessi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lapsen pitää olla biologinen. Voitko adoptoida?

Adoptio maksaa kymmeniä tuhansia ja kestää vuosia. Ei ole varaa siihen.

Siihen nyt vain elämässä joskus pitää tyytyä, että joku asia voi viedä vuosia. Ei lapsia voi hankkia hedelmöityshoitojenkaan kautta kuin kaupan hyllyltä. Jätit itse asian niin myöhäiseksi, että vaihtoehtosi ovat rajalliset.

Vierailija
24/27 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”...tai ehkäpä vaan henkilökunnan kaverit ja henkilökunta...”

Ehkäpä henkilökunnan kavereilla ja henkilökunnalla on toimivat värkit?

Vierailija
25/27 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä olisit yhteiskunnan tukipilaria kasvattanut, kun et itsekään sellainen ole?

Eiköhän jokainen joka veroja maksaa tähän yhteiskuntaan ole sen tukipilari.

Hän varmaan on maksanut aika paljon veroja jo. Jotain pitäs saada sille rahalle vastinetta.

Vierailija
26/27 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien ei pidä lisääntyä

Ne lisääntyy jo.

Vierailija
27/27 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten naisten herättelyä.

Kannattaa miettiä nämä asiat ajoissa ja tutkituttaa itsensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi