Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jossakin aikaisemmassa parisuhteessasi tullut ikinä tilannetta, jossa tiesit saman tien, että tämä johtaa eroon?

Vierailija
30.10.2020 |

Oma suhteeni päättyi, kun kumppanini yksi ilta sanoi: "Kuule, taidan sittenkin haluta lapsia". Hän jatkoi lehden lukemista niin kuin ei olisi sanonut mitään ihmeellistä, mutta minä kiehuin siinä vieressä hiljaisen tunnekuohun vallassa. Tiesin, että jos toinen haluaa lapsia, suhteemme ei vain voi jatkua. Seuraavan viikon aikana sama valkeni hänellekin. Siinä itkettiin ja halattiin, ja kahden viikon kuluttua asuimme jo eri osoitteissa.

Kaikki meni ihan todella epätodellisen nopeasti, mutta vaihtoehtoja ei oikein ollut. Ei kaduta yhtään, mutta hurjalta tuo hetki edelleen tuntuu, kun sitä muistelee.

Onko teillä ollut mitään vastaavia oivalluksia?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi poikaani omituiseksi. Suhde loppui sen jälkeen.

Vierailija
22/25 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni sanoi että susta ei tule koskaan yhtä tärkeätä kuin sukulaiseni minulle on. Koko 8v rakkaus kuihtui siihen paikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos hän on omituinen?

Omituinen on kyllä kauniisti sanottu.

Vierailija
24/25 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos hän on omituinen?

Omituinen on kyllä kauniisti sanottu.

Poikani on omalaatuinen ja erilainen, mutta omituiseksi kutsuminen on vain ilkeää ja typerää.

Vierailija
25/25 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riideltiin miehen kanssa ja suutuspäissään mies sanoi, että kun tapasimme, hän ei vielä ollut päässyt yli edellisestä suhteessaan ja että edelleen hän joskus kaipaa tuon naisen lämpimän tasapainoista luonnetta.

Tuo muutti suhteemme alun silmissäni aivan erilaiseksi kuin minä olin sitä pitänyt. Sanoin heti, että tämä on tässä. Viikon päästä jätin yksin erohakemuksen.

Tästä syystä pitäisi kaikkien oppia riitelemään oikein, ettei sanoisi mitään, mitä joutuisi katumaan.

Virhe oli se, että oli alunperin ollut epärehellinen.

Ei minusta kuulosta sellaiselta asialta, josta kannattaisi heti uudessa suhteessa avautua.

No väärä hetki on sittenkin kun olivat jo naimisissa. Jospa ei lähtisi uuteen suhteeseen ennen kuin on yli entisestä? Tai ainakin antas sille toiselle mahdollisuuden olla lähtemättä olemalla rehellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi