Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jossakin aikaisemmassa parisuhteessasi tullut ikinä tilannetta, jossa tiesit saman tien, että tämä johtaa eroon?

Vierailija
30.10.2020 |

Oma suhteeni päättyi, kun kumppanini yksi ilta sanoi: "Kuule, taidan sittenkin haluta lapsia". Hän jatkoi lehden lukemista niin kuin ei olisi sanonut mitään ihmeellistä, mutta minä kiehuin siinä vieressä hiljaisen tunnekuohun vallassa. Tiesin, että jos toinen haluaa lapsia, suhteemme ei vain voi jatkua. Seuraavan viikon aikana sama valkeni hänellekin. Siinä itkettiin ja halattiin, ja kahden viikon kuluttua asuimme jo eri osoitteissa.

Kaikki meni ihan todella epätodellisen nopeasti, mutta vaihtoehtoja ei oikein ollut. Ei kaduta yhtään, mutta hurjalta tuo hetki edelleen tuntuu, kun sitä muistelee.

Onko teillä ollut mitään vastaavia oivalluksia?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain miehen kiinni pettämisestä itse teossa. Kirjaimellisesti kävelin huoneeseen, jossa hän harrasti seksiä minulle tuntemattoman naisen kanssa. Luulin, että tuollaista on vain elokuvissa.

Vierailija
2/25 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin miesystävän luona viikonloppua viettämässä ja miehen teini-ikäinen lapsi ilmestyi ovelle kun oli riidellyt pahasti äitinsä kanssa. Ongelma tässä oli se, että mies oli väittänyt minulle ettei hänellä ole lapsia. (oltiin seurusteltu tuossa vaiheessa melkein vuosi) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin noin vuoden yhden miehen kanssa. Oli juhannus, oli kutsuttu molempien vieraita ja minä laitoin ruokaa ja tarjosin muille. Ottaessani ruokaa itse viimeisenä alkoi miesystäväni nauraa muulle seurueelle, että tuo ei ruokaa tarviskaan, parempi kun olis syömättä. En sanonut mitään, mutta totesin itsekseni, että tämä suhde on nyt nähty. Samana iltana kyllä ns maksoin velat takaisin, katosin baarissa muulta seurueelta ja vietin pari tuntia nuoleskellen jonkun ventovieraan, mutta söpön tyypin kanssa parkkipaikalla. Tavattiin ehkä kerran tai kaksi vielä, mutta se oli sitten siinä.

Vierailija
4/25 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riideltiin miehen kanssa ja suutuspäissään mies sanoi, että kun tapasimme, hän ei vielä ollut päässyt yli edellisestä suhteessaan ja että edelleen hän joskus kaipaa tuon naisen lämpimän tasapainoista luonnetta.

Tuo muutti suhteemme alun silmissäni aivan erilaiseksi kuin minä olin sitä pitänyt. Sanoin heti, että tämä on tässä. Viikon päästä jätin yksin erohakemuksen.

Vierailija
5/25 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi veikkonen, on ollut.

Vierailija
6/25 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riideltiin miehen kanssa ja suutuspäissään mies sanoi, että kun tapasimme, hän ei vielä ollut päässyt yli edellisestä suhteessaan ja että edelleen hän joskus kaipaa tuon naisen lämpimän tasapainoista luonnetta.

Tuo muutti suhteemme alun silmissäni aivan erilaiseksi kuin minä olin sitä pitänyt. Sanoin heti, että tämä on tässä. Viikon päästä jätin yksin erohakemuksen.

Aika kevyt syy erolle.

Vierailija
7/25 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdessa aikaisemmassa parisuhteessa miesten (vai minunko se sitten lienee) ongelmaksi muodostui läheisriippuvuus. Tiesin heti, että näin introverttinä jos en saa omaa tilaa ei suhteet kestä kuin niin pitkään, kunnes minua alkaa ahdistaa. Toisen kanssa suhde kesti puoli vuotta ja toisen kaksi ja puoli vuotta on-offina. Tämä kolmas ja toivottavasti viimeinen, niin 8 vuotta ollaan oltu yhdessä ja vieläkään ei ole mitään ahdistuksen tunnetta. Toinen kaipaa yhtä paljon aikaa ja omaa tilaa kuin minä ja vaikka yhdessä asutaan, niin silti saadaan sitä omaakin aikaa sopivasti.

Vierailija
8/25 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä pitäisi kaikkien oppia riitelemään oikein, ettei sanoisi mitään, mitä joutuisi katumaan.

Vierailija
9/25 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jäi kiinni sivusuhteesta. Se oli siinä sit.

Vierailija
10/25 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä pitäisi kaikkien oppia riitelemään oikein, ettei sanoisi mitään, mitä joutuisi katumaan.

Virhe oli se, että oli alunperin ollut epärehellinen.

Vierailija
11/25 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virhe oli se, että oli alunperin ollut epärehellinen.

Ei minusta kuulosta sellaiselta asialta, josta kannattaisi heti uudessa suhteessa avautua.

Vierailija
12/25 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan selkeästi edellisistä suhteista ne tapahtumat, missä kirkastui hetkessä, että suhde päättyy tähän. 1. parisuhteessa miesystäväni oli valehdellut/salannut puoli vuotta asiaa, josta olin monta kertaa kysynyt. Se oli liikaa. Suhde päättyi heti ja saman tien muutettiin erilleen. 2. suhde oli avioliitto. Mies osoittautui alkoholististiksi. Yksi kännitoilailu oli ihan liikaa, silloin lähdin enkä palannut. Pitkään olinkin sitä touhua katsonut. Näiden jälkeen en ole miehen kanssa asunut saman katon alla.

Vierailija
13/25 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahdessa aikaisemmassa parisuhteessa miesten (vai minunko se sitten lienee) ongelmaksi muodostui läheisriippuvuus. Tiesin heti, että näin introverttinä jos en saa omaa tilaa ei suhteet kestä kuin niin pitkään, kunnes minua alkaa ahdistaa. Toisen kanssa suhde kesti puoli vuotta ja toisen kaksi ja puoli vuotta on-offina. Tämä kolmas ja toivottavasti viimeinen, niin 8 vuotta ollaan oltu yhdessä ja vieläkään ei ole mitään ahdistuksen tunnetta. Toinen kaipaa yhtä paljon aikaa ja omaa tilaa kuin minä ja vaikka yhdessä asutaan, niin silti saadaan sitä omaakin aikaa sopivasti.

Sinun pitäisi ehkä ottaa selvää, mitä läheisriippuvuus tarkoittaa, ennen kuin käytät käsitettä.

Vierailija
14/25 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eii toi pidä paikkkaansa koska noin merkitykselliset asiat ilmoittaisit jo suhteeen alkumetreilllä.

Vierailija
15/25 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin tavallaan jo hääpäivänä, että tämä ei kestä loppuelämää.

Vierailija
16/25 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kevyt syy erolle.

No siksi se mies kaipasi sitä edellisen tasapainoista luonnetta.

Vierailija
17/25 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies odotti iltapimeässä bussipysäkillä saapumistani juhlista. Piti monologia koko ajan ja pihalla isoon ääneen kutsui minua huoraksi ja että olen löysä alapäästä.

Vierailija
18/25 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pureskeli kynsiä eikä pessyt hampaita. Huomautin usein nätisti, ei tulosta. Oli pakko erota, em seikat inhotti niin paljon.

Vierailija
19/25 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kertoi, ettei ole pitkään aikaan nauttinut seksistä, ei ole seksuaalisesti kiinnostunut minusta ja voisi olla loppuelämänsä ilman seksiä. Jätin hänet saman tien.

Aika äkkipikainen päätös. Mutta joskus ne osuvat oikeaan.

Vierailija
20/25 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kevyt syy erolle.

No siksi se mies kaipasi sitä edellisen tasapainoista luonnetta.

Hyvä sitten, että pääsi eroon minusta tasapainottomasta, jota ei arvostanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi