Mikä teitä ärsyttää naisissa?
Näin yleistäen minua ärsyttää piirteet kuten epärationaalisuus ja liika tunteellisuus. Lisäksi avuttomuus tai avuttomaksi heittäytyminen sekä vahva miellyttämisen halu ovat todella epämiellyttäviä ominaisuuksia joissakin kanssasisarissa.
Kommentit (62)
Suuri osa ns. epärationaalisuudesta ja tunteellisuudesta johtuu huonosta itsetunnosta.
Minua ärsyttää kateus ja huomionkipeys.
Paskanjauhaminen, etenkin selän takana. Ap:kin voisi sanoa suorat sanat kanssasisarilleen eikä vinkua jossain nimettömällä aivovammapalstalla.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 23:24"]
Paskanjauhaminen, etenkin selän takana. Ap:kin voisi sanoa suorat sanat kanssasisarilleen eikä vinkua jossain nimettömällä aivovammapalstalla.
[/quote]
Ei ole tarvetta tuoda näitä asioista ilmi ystäville, pohdin vain yleisellä tasolla mitkä piirteet naisissa ärsyttävät.
Muutamissa naistuttavissa ärsyttää tuppautuminen ja liiallinen uteliaisuus. Kysymykset kuulumisista muuttuvat kuulusteluksi ja kevyt keskustelu vaihtuu ahdistavaksi mielipiteiden tuputtamiseksi.
Itse en viihdy kovin pitkään rasittavien ihmisten seurassa. Siksi yleensä annan ympäripyöreitä vastauksia ja vaihdan nopeasti puheenaihetta
Jokainen ystäväni on yksilö. Ystävissäni on sekä miehiä että naisia, eikä ole selkeitä mies-/naispiirteitä joiden mukaan voisin haukkua jomman kumman sukupuolen paskaksi.
Eniten kuitenkin ärsyttävät ne naiset jotka heittäytyvät mielistelemään miehiä haukkumalla muut naiset ja vakuuttamalla kuinka he itse ovat erilaisia, ns. hyviä jätkiä. Niissä naisissa on mielestäni aina ollut jotain arveluttavaa, epärehellistä.
Tää siis miehen mielipide.
- kateellisuus toisia (kauniita) naisia kohtaan
- tyhmän esittäminen ja kikattaminen miehen seurassa
- sellaiset "naisella on oikeus muuttaa mieltään!" "nainen saa olla turhamainen!" -julistukset
- jatkuva juoruilu
- oman ulkonäön mollaaminen (itse tietäen olevansa kaunis) ja kehujen kerjääminen ystäviltään, esim. yleisessä vessassa tai vaatekaupan sovitushuoneessa
- toisen naisen syyllistäminen, jos oma mies on pettänyt
- kitinä, nalkutus, kovaäänisuus, rääväsuisuus, lässytys
- kykenemättömyys tehdä päätöksia yksinkertaisten tehtävien edessä, esim. mitä ruokaa valitsee ruokalistalta, mitkä vaatteet laittaa aamulla päälle, jne
- kalorien laskeminen sekä jatkuva laihduttamisesta ja dieteistä puhuminen
- Facebookissa liialliset lapsi- ja parisuhdepäivitykset
- se, että elokuvassa ei keskitytä juoneen vaan hyvännäköisen näyttelijämiehen kehumiseen ja hihittelyyn
Moraalittomuus, vastuunkannon haluttomuus, jatkuva vertailu miessukupuoleen.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 23:35"]
Eniten kuitenkin ärsyttävät ne naiset jotka heittäytyvät mielistelemään miehiä haukkumalla muut naiset ja vakuuttamalla kuinka he itse ovat erilaisia, ns. hyviä jätkiä. Niissä naisissa on mielestäni aina ollut jotain arveluttavaa, epärehellistä.
[/quote]
Itseä ärsyttää naiset, jotka hakeutuvat vain ja ainoastaan miesten seuraan. Heillä ei ole naisia ystävinään. Tämä ärsyttää minua syvästi, koska tuntuu, että näillä naisilla on kuitenkin jotain taka-ajatuksinaan, kuten viedä mies..
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 23:47"]
[/quote]
Itseä ärsyttää naiset, jotka hakeutuvat vain ja ainoastaan miesten seuraan. Heillä ei ole naisia ystävinään. Tämä ärsyttää minua syvästi, koska tuntuu, että näillä naisilla on kuitenkin jotain taka-ajatuksinaan, kuten viedä mies..
[/quote]
Itse viihdyn paremmin miesten seurassa, koska ovat yleisesti ottaen rennompia ja kiinnostuneita samoista asioista kuin minä (elokuvat, musiikki, kitaransoitto, luonnontieteet, jalkapallo, elektroniikka) ja samanlainen huumorintaju yhdistää. Naisten puheenaiheet (meikit, lihominen, ulkonäkö, korkokengät, naistenlehdet) ei kiinnosta pidemmän päälle. Naiset myös arvioivat nenänvartta pitkin, hakevat draamaa ja juoruilevat joskus jopa parhaista ystävistään. Ei ole tarkoistus viedä kenenkään miestä hengaamalla miespuolisten ystävien kanssa, koska minulla on oma mies ja olen suhteeseeni tyytyväinen. Onneksi poikkeuksiakin on ja minulla on myös ihania, luotettavia naispuolisia ystäviä, joiden kanssa jaamme samat mielenkiinnon kohteet. :)
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 23:58"]
[/quote]
[/quote]
Itse viihdyn paremmin miesten seurassa, koska ovat yleisesti ottaen rennompia ja kiinnostuneita samoista asioista kuin minä (elokuvat, musiikki, kitaransoitto, luonnontieteet, jalkapallo, elektroniikka) ja samanlainen huumorintaju yhdistää. Naisten puheenaiheet (meikit, lihominen, ulkonäkö, korkokengät, naistenlehdet) ei kiinnosta pidemmän päälle. Naiset myös arvioivat nenänvartta pitkin, hakevat draamaa ja juoruilevat joskus jopa parhaista ystävistään. Ei ole tarkoistus viedä kenenkään miestä hengaamalla miespuolisten ystävien kanssa, koska minulla on oma mies ja olen suhteeseeni tyytyväinen. Onneksi poikkeuksiakin on ja minulla on myös ihania, luotettavia naispuolisia ystäviä, joiden kanssa jaamme samat mielenkiinnon kohteet. :)
[/quote]
No niin, tässä on just se naistyyppi jota en arvosta.
"Meikkaaminen, naistenlehdet, korkokengät", et voi olla tosissasi. Jos olet itsekin nainen niin kai ymmärrät kuinka naurettavaa tuollainen lokeroiminen etenkin aikuisten, akateemisesti koulutettujen naisten osalta on.
Periaatteettomuus ja pinnallisuus. Käytännössä näkyy siinä, että julistetaan perusteltuja vaatimuksia tasa-arvosta ja oikeudenmukaisuudesta, mutta nämä arvot hylätään heti, jos tulee tilaisuus lähteä "rikkaan" tai muuten haluttavan miehen matkaan, välittämättä siitä millainen öykkäri hän on.
Järkevää ja ymmärrettävä käytöstä tämä kyllä on. Mutta melko räikeää ainakin akateemisilla naisilla.
Tajuutteks, omalla kohdallani minua ärsyttää se lokeroiminen tiettyyn sukupuoleen. toden totta ollasn samaa lihaa jja verta kaikki oltiin miehiä tai naisia. Toki meillä on eri asioita hoidettavina mutta ei se tarkota et perheessä mies ei voisi hoitaa lapsia, tehdä ruokaa ja pestä pyykkiä kun nainen rassaa autoa tai on vaikka armeijassa. Tiettyjä naisia ei kiinnosta naisten lehdet ja meikkaaminen ja joitakin miehiä auton korjaaminen. Tärkeintä on tehdä sitä mitä tykkää
.
Jos vastaan tulee nainen, joka ärsyttää minua, se johtuu seuraavista seikoista:
- liikaa hajuvettä
- kovaääninen kälätys
- esille työntyminen ja omien asioiden puhuminen ylitse kaiken muun (tosin tämä ärsyttää myös miehissä)
On totta että liika empaattisuus tai miellyttämisen halu on ärsyttävää. Yhtä kaikki on ärsyttävää äärimmäinen kovuus kylmyys tunteettomuus ja koppavuus. Hirveä uteliaisuus on myös ellottavaa. Ite oon emppis ja sellaisema pysyn . Geenit ne sanelee.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 00:02"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 23:58"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No niin, tässä on just se naistyyppi jota en arvosta.
"Meikkaaminen, naistenlehdet, korkokengät", et voi olla tosissasi. Jos olet itsekin nainen niin kai ymmärrät kuinka naurettavaa tuollainen lokeroiminen etenkin aikuisten, akateemisesti koulutettujen naisten osalta on.
[/quote]
Kannattaa ottaa huomioon, että lainaamasi kommentin on voinut kirjoittaa nainen, joka on nuorempaa ikäluokkaa ja hänen oman ikäryhmänsä naispuoliset edustajat ovat tuossa iässä kovin kiinnostuneita mm. kauneudesta, muodista ja muusta pinnallisesta. Se ei myöskään tarkoita sitä, etteikö joukossa olisi syvällisempiäkin parikymppisiä.
Älytön nipotus, päteminen ja pyytämättä jaetut neuvot. On näitä miehissäkin.
- tyhmyys
-puhuminen ronskisti pieremisestä, kakan koostumuksesta ja menkoista
-feminismi. Provosoituminen esim seksistisestä vitsistä, naisia haukkuvasta huumorista yms
-monella naisella on yksinkertainen huumorintaju. Tämän huomaa siinä, että fanitetaan antskua
-paskan puhuminen kauniimmista naisista
Olettaminen, siis oletetaan toisen tekevän tai sanovan ja sitten suututaan, kun ei menekään oman pillin mukaan asiat, vaikkei sanaakaan olisi vaihdettu.
Niin ja sitten se turhanpäiväinen nillitys turhista asioista kuten esim sää... Sille ei voi mitään, sopeudu!
Lisäksi tosiaan se yksinkertainen huumorintaju.
Nainen 41v
Saatanallinen syyllistäminen.