Mikä teitä ärsyttää naisissa?
Näin yleistäen minua ärsyttää piirteet kuten epärationaalisuus ja liika tunteellisuus. Lisäksi avuttomuus tai avuttomaksi heittäytyminen sekä vahva miellyttämisen halu ovat todella epämiellyttäviä ominaisuuksia joissakin kanssasisarissa.
Kommentit (62)
En minä ainakana ole niin kuin muut naiset
Oma yksittäinen kokemus = pyhä totuus, vaikka faktat/tilastot yms. on luettavissa ja todistavat, jotain ihan muuta.
Huvittavaa, täällä luetellaan miehisiä ominaisuuksia. Miesten huumorintaju on yleensä ainoastaan tyyliä Slaikka Gustafsson: alapäävitsejä ja pieruhuumoria.
60-70 luvulla syntyneissä naisissa ärsyttää se että he eivät pysty olemaan lojaaleja omalle sukupuolelleen. Heidät on kasvatettu pitämään miehiä parempina ihmisinä ja tekevät niin edelleen ilman mitään perusteita.
Se, että naisissa on paljon enemmän kuin miehissä sitä, että toisille naisille ja ystävillekin ollaan kateellisia ja kannetaan kaunaa ties mistä ja arvostellaan toista ja toisen valintoja eikä ikinä olla aidosti onnellisia toisen puolesta, jos jotain hyvää tapahtuu.
Miehet tukee toisiaan ja ovat paljon lojaalimpia toisilleen. On esim. hyvä veli verkostoja jne. - missä on hyvä sisko verkostot?
Ei mikään. Ei naiset sukupuolena ole sen ärsyttävämpi kuin miehetkään.
Se ärsyttää, että jotkut naiset vaativat olemaan lojaali omalle sukupuolelleen. Miksi ihmeessä pitäisi? Mä otan ihmiset ihmisinä en sukupuolina.
"Parempien" naisten mollaaminen, jotta itse tuntisi olonsa paremmaksi. Esimerkiksi omaan ylipainoonsa tyytymättömät haukkuvat läskejä, seksuaalisesti estyneet haukkuvat aktiivisia jne.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 09:40"]"Parempien" naisten mollaaminen, jotta itse tuntisi olonsa paremmaksi. Esimerkiksi omaan ylipainoonsa tyytymättömät haukkuvat läskejä, seksuaalisesti estyneet haukkuvat aktiivisia jne.
[/quote]
Ajatusvirhe. Läskit haukkuvat laihoja piti sanomani.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 09:40"]"Parempien" naisten mollaaminen, jotta itse tuntisi olonsa paremmaksi. Esimerkiksi omaan ylipainoonsa tyytymättömät haukkuvat läskejä, seksuaalisesti estyneet haukkuvat aktiivisia jne.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Naisten iänikuinen nokkimisjärjestyksen hakeminen kaikissa tilanteissa joissa on yli yksi nainen. Älytöntä energiantuhlausta!
Hyvin vaikea olla huvittumatta seurata naisia, jotka eivät osaa päättää perinteisen vanhan ajan naisen ja vahvan itsenäisen naisen välillä, vaan poukkoilevat siinä välillä tilanteesta riippuen.
Miehen pitäsi avata ovet ja auttaa takkia pois päältä jne. Eikö ole kummallista että nainen, joka on niin vahva ja itsenäinen, ei kykene itse avaamaan ovea ja ottamaa takkia päältään.
Juoruilu ja itsetuntonsa tai elämänsä pönkittäminen muita haukkumalla.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 09:35"]
Ei mikään. Ei naiset sukupuolena ole sen ärsyttävämpi kuin miehetkään.
[/quote]
Totta...itse näen itseni ihmisenä, joka sattuu olemaan sukupuoleltaan nainen. Tosin on myös totta, että nainen joutuu tekemään toisenlaisia valintoja kuin miehet, jos haluvat toteuttaa erityisominainaisuuksiaan, kuten äitiyttä...mutta pitääkö siitä suokupuolesta meuhkata ikäänkuin se olisi rajoittava vankila, jota miesten sorto ja alistaminen, yhteiskunnallinen epäoikeudenmukaisuus ja epätasa-arvo aitaavat.
ei mua mitään ärsytä, hieman ehkä vituttaa että jotkut naiset ei osaa vaatia tai edes odottaa että äijä maksaa naisen laskun treffeillä, en ymmärrä ollenkaan mikä on pointtina kun tyttö yrittää ehdottaa maksavansa äijänkin laskun, ei ne arvosta sitä jälkeenpäin tajutkaa jo siskot, voihan v